Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.
Maar deze keer gaan ze de hele wedstrijd live, dat zijn tenminste de plannen die ik heb gehoord.
You'll be surprisedquote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.
Ik ga om zoiets sulligs niet wedden.quote:
Yep. Eerste voorprogramma, dus de wedstrijd zal rond 20:15 beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Buitendam het volgende:
20.00 uur, dan is het toch live vanaf het begin?
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef rja het volgende:
Waar kun je vanavond wedstrijd online zien ?
Aangezien SBS een samenvatting uitzend om 23.00 uur
En niet live, jammergenoeg.
Die paar minuten vertraging zal weinig uitmaken voor de meeste mensen, denk dat ik dit keer ook voor de TV ga ipv voor de stream, kijkt toch wat makkelijkerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Mooi dat ze het nu wel live uitzenden.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
quote:
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
SBS kennende met vertragingquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
Yupquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
jep maar overal spreken ze over live en rechtstreeks... maar sbs kennendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |