Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vandeweek 1 van de laatste legs van de avond.
Maar deze keer gaan ze de hele wedstrijd live, dat zijn tenminste de plannen die ik heb gehoord.
You'll be surprisedquote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de laatste 2 legs ofzo zijn ze misschien live, maar wat heb je daaraan? Ik hoorde de presentator net ook zeggen dat ze morgen live zijn, het lijkt me HEEL HEEL sterk. Iig niet vanaf dart 1, en daar gaat het om.
Ik ga om zoiets sulligs niet wedden.quote:
Yep. Eerste voorprogramma, dus de wedstrijd zal rond 20:15 beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Buitendam het volgende:
20.00 uur, dan is het toch live vanaf het begin?
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:33 schreef rja het volgende:
Waar kun je vanavond wedstrijd online zien ?
Aangezien SBS een samenvatting uitzend om 23.00 uur
En niet live, jammergenoeg.
Die paar minuten vertraging zal weinig uitmaken voor de meeste mensen, denk dat ik dit keer ook voor de TV ga ipv voor de stream, kijkt toch wat makkelijkerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het toernooi. Sport 1 is nooit live geweest hoor.
Mooi dat ze het nu wel live uitzenden.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
quote:
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vandaag gaat SBS6 wel live vanaf 20.00 omdat Barney in de finale staat.
SBS kennende met vertragingquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
Yupquote:Op zondag 4 januari 2009 13:39 schreef koemleit het volgende:
gaat sbs nou live of met een vertraging?
niemand zeker die dit kan vertellen?
jep maar overal spreken ze over live en rechtstreeks... maar sbs kennendequote:
Of Hans Kraaij en Co die de tijd vol gaan lullen vanuit de SBS kantine.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Dus SBS gaat er na elke set ook een reclameblok doorheen gooien?
Niets zo veranderlijk als een darter wat dat betreft. De Barney van gister was ook een andere Barney dan die van vrijdag. En Taylor gooide tegen Kind ook niet zo goed als tegen Stompe.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef DeTolk het volgende:
The Power.
Als Barney net zo gooit als gisteravond tenminste.
Moet je nagaan wat sbs als tv zender dus voor onbetrouwbaar imago heeft opgebouwd in de afgelopen jaren. 1ste klas bagger zender..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef snowgoon het volgende:
Er is maar 1 manier om te weten te komen of het echt live is of met een kleine vertraging: vanavond kijken.
Ik kan nog wel 100 keer roepen dat het echt live zal zijn, maar dat wordt toch niet geloofd door veel mensen.
Wat is je bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef snowgoon het volgende:
Er is maar 1 manier om te weten te komen of het echt live is of met een kleine vertraging: vanavond kijken.
Ik kan nog wel 100 keer roepen dat het echt live zal zijn, maar dat wordt toch niet geloofd door veel mensen.
Belspel natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Dus SBS gaat er na elke set ook een reclameblok doorheen gooien?
Ik vind het niet zo belangrijk dat iedereen er nu al van overtuigd is dat het echt live gaat.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Misschien dat het scheelt als je dat vertelt.
Dan moet je even met Sky Sports mailen. Die kunnen je dat beter zeggen dat iemand hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef Jaytonism het volgende:
Sorry, geen zin om 't topic door te lezen; hoe laat komen ze op vanavond?
Dat was twee jaar geleden in ieder geval wel zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Barney kennende zal hij wel wat minder beginnen, waarna Taylor de voorsprong pakt. Gedurende wedstrijd trekt Barney dat verschil gelijk. Om daarna aan het langste eind te trekken
Je geloofwaardigheid stijgt er iig niet mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:56 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk dat iedereen er nu al van overtuigd is dat het echt live gaat.
Daarnaast zou het me ook niks verbazen als dat wat ik gister erover heb gehoord alweer veranderd is.
Idd..quote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Taylor gaat winnen, redelijk afgetekend
Wees maar gerust, het zal me aan mij reet roesten hoe hoog mij geloofwaardigheid stijgt in dit geval. Ik snap niet goed waarom mensen zich er zo druk om maken en perse nu al willen weten of het wel of niet echt live is. Zo belangrijk is dat nou toch ook weer niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid stijgt er iig niet mee.
Jij bent er anders wel als eerste over begonnen door te zeggen dat zowel Sport 1 én SBS live zullen gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef snowgoon het volgende:
Zo belangrijk is dat nou toch ook weer niet.
Omdat veel mensen er al dagen over lopen te zeuren dat het niet live is.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent er anders wel als eerste over begonnen door te zeggen dat zowel Sport 1 én SBS live zullen gaan.
** Nu genoeg erover, we zien het vanavond wel **
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |