Dat denkt Ladbrokes ook. Daar is de minste winst mee te behalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
7-4 en dat is omdat Taylor het een paar setjes gaat laten fieren alvorens hij er een einde aan maakt
Jawel.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Is commentaar van Sport 1 en SBS niet het zelfde dan ?
fieren?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
7-4 en dat is omdat Taylor het een paar setjes gaat laten fieren alvorens hij er een einde aan maakt
Kings of Leon - Sex On Firequote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef danusz1986 het volgende:
K denk 7-4 voor taylor, of hij moet net zo scoren en finishen als tegen Klaasen, alleen dan maakt ie een kans. Weet iemand btw met welk liedje jelle klaasen opkomt dit toernooi. Kan het nergens vinden.
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
Kun je nagaan hoeveel duurder SBS de reclames had kunnen verkopen als ze het hele toernooi hadden uitgezonden. Voor de rechten hebben ze toch al betaald.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.
Ik bedoel maar. Hebben ze niet slim gedaan dus met het verhaal 'darts leeft niet meer in Nederland'.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hadden het desnoods op Veronica kunnen uitzenden. Die reguliere programmering daar trekt echt geen hogere kijkcijfers.
Zal wel verschil zitten tussen live-rechten en samenvattings-rechten toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
Kun je nagaan hoeveel duurder SBS de reclames had kunnen verkopen als ze het hele toernooi hadden uitgezonden. Voor de rechten hebben ze toch al betaald.
Zou kunnen, denk het niet. Aangezien alles wel op de website is te volgen en het denk ik niet mogelijk is op zulke korte termijn de deal om te zetten en in de finale alsnog live te gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zal wel verschil zitten tussen live-rechten en samenvattings-rechten toch?
Nee we kijken lieven Uri Geller he SBS?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Hebben ze niet slim gedaan dus met het verhaal 'darts leeft niet meer in Nederland'.
Waarom zetten ze dan op teletekst dat darten om 20:00 begintquote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zou kunnen, denk het niet. Aangezien alles wel op de website is te volgen en het denk ik niet mogelijk is op zulke korte termijn de deal om te zetten en in de finale alsnog live te gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef BB-boy het volgende:
Ben ik de enige hier die vanavond voor Taylor is?
nope, ik gun het Taylor net ff een beetje meer dan die kuthagenees. Alleen al omdat Taylor veel professioneler is en Van Barneveld het te vaak van 'de vorm van de dag' moet hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef BB-boy het volgende:
Ben ik de enige hier die vanavond voor Taylor is?
de tekst die je hoorde (sex is on fire) googlen bracht geen uitkomst ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef danusz1986 het volgende:
Weet iemand btw met welk liedje jelle klaasen opkomt dit toernooi. Kan het nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |