zo zou je het ook kunnen noemen.. Voor mezelf heb ik de overtuiging dat ik niets waard ben zolang ik dik ben, en dan hoeft ook niemand veel van mij te verwachten..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Of een onbewust beschermlaagje Teigan... Dat is het voor mij namelijk
ik zat eergisteren nog aan je te denken, je wilde je toen melden na de herfstvakantie, maar ik had heel weinig van je gezien...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik ben vandaag ook weer begonnen. Sinds de trouwdag in april ben ik 13 kilo aangekomen en dat is gewoon véél te veel. Bij een gewicht van begin 80 voelde ik me prima, nu voel ik me weer moddervet. En dat is ook zo, want de weegschaal gaf 95,9 aan...Bijna weer terug op de 100 kilo van 2003... *zucht*
Dus vanaf vandaag gaan we er weer vol frisse moed tegenaan
Waarom schaam je je daarvoor?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Of een onbewust beschermlaagje Teigan... Dat is het voor mij namelijk
Ja maar wat is er tof aan als het binnen een jaar er weer dubbel aan zit?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom schaam je je daarvoor?
Voor IEDEREEN die iets overgewicht heeft is dat het.
Zelfs een paar pondjes extra is dat. Namelijk niet meer de focus op jezelf leggen, maar bijv op een relatie. ( reden nr 1 dat vrouwen dikker worden trouwens )
Daarom kan ik er ook des te giftiger van worden als ik uitspraken lees als
' nou, maar zien of ze het eraf houd '
' nou, die gaat echt jojo-en hoor '
Alsof het al niet een overwinning an sich is dat iemand besluit zichzelf op de eerste plaats te zetten![]()
Daar is al een hoop moed voor nodig.
En het zijn ook altijd vrouwen die dat doen. Mannen zou elkaar op de schouder rossen en zeggen ' dat is tof , pik '
Wie zegt dat dat gebeurt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar wat is er tof aan als het binnen een jaar er weer dubbel aan zit?
Tuurlijk is het een goed begin om aan jezelf te denken, maar dat stopt niet na die dieettijd dat moet je wel volhouden
Omdat dat onbewuste beschermlaagje in mijn geval helemaal nergens voor nodig is. Ik ben prima zoals ik ben, mentaal dan hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom schaam je je daarvoor?
Voor IEDEREEN die iets overgewicht heeft is dat het.
Zelfs een paar pondjes extra is dat. Namelijk niet meer de focus op jezelf leggen, maar bijv op een relatie. ( reden nr 1 dat vrouwen dikker worden trouwens )
Daarom kan ik er ook des te giftiger van worden als ik uitspraken lees als
' nou, maar zien of ze het eraf houd '
' nou, die gaat echt jojo-en hoor '
Alsof het al niet een overwinning an sich is dat iemand besluit zichzelf op de eerste plaats te zetten![]()
En het zijn ook altijd vrouwen die dat doen. Mannen zou elkaar op de schouder rossen en zeggen ' dat is tof , pik '
Dat staat nergens, maar dat zie je wel erg vaakquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat gebeurt?
![]()
Waar staat precies dat wanneer je eindelijk op streef zit, meteen je gewicht weer verdubbelt? Enlighten me!
Ik ken persoonlijk niet zoveel falers.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef teigan het volgende:
Maar waarom gaat het dan nog zo vaak mis SHE?
Zijn die dames die veel afvallen en dan weer veel aankomen het ineens zat om zichzelf op de eerste plaats te zetten? Of is hun afvallen toch stiekem niet zichzelf op de eerste plek zetten, maar iemand anders plezieren?
Jammergenoeg ga ik je antwoord vandaag niet meer lezen, ik ga nu richting bed, lees het morgen wel..
en jezelf op 1 zetten is heel moeilijk, ik heb nu net een dag zo weten te misbesteden dat ik geen minuut tijd aan mezelf heb besteed, en ook morgen gaat me dat waarschijnlijk weer lukken. Nog tips om dat te veranderen?
Ik vond je ook wel een lekker dierquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat dat onbewuste beschermlaagje in mijn geval helemaal nergens voor nodig is. Ik ben prima zoals ik ben, mentaal dan hefunctioneer goed in mijn werk, heb een schat van een dochter en een geweldige vriend. Hoef me eigenlijk helemaal nergens voor te beschermen
Ah..je bent dus gewoon opstandig?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Da's wederzijds
Waarom ik het doe... Geen idee, het is gelukkig wel steeds minder aan het worden door de jaren heen
Johquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah..je bent dus gewoon opstandig?
Dat vind ik eigenlijk wel bij je passen
En dit klopt dus echt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef SHE het volgende:
Jij kent bijna geen falers? Moet je kijken hier in dit topic. Ik bedoel het niet lullig voor de mensen die hier zitten en ik hoor er zelf ook bij. Er zitten zo veel mensen die het er niet af krijgen of die afvallen en een jaar later weer terugkomen. Ik ben van 93,6 ook al eens naar 81,1 gegaan en toch zit ik daar niet meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk niet zoveel falers.
De enige jojo-ers die ik ken zijn mensen die afvallen om heel veel redenen behalve zelfliefde. En dan nog zijn het er echt heel weinig. Ik kan me er zelfs maar 1 voor de geest halen.
Afvallen is niet alleen gewicht verliezen, maar ook bagage. En daarmee jezelf ontdoen van ongezonde gewoonten.
Zoals de gewoonte om geen seconde aan jezelf te besteden
Wat dacht je van de mogelijkheid dat ik wel in een positieve omgeving verkeer?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Jij kent bijna geen falers? Moet je kijken hier in dit topic. Ik bedoel het niet lullig voor de mensen die hier zitten en ik hoor er zelf ook bij. Er zitten zo veel mensen die het er niet af krijgen of die afvallen en een jaar later weer terugkomen. Ik ben van 93,6 ook al eens naar 81,1 gegaan en toch zit ik daar niet meer.
Dus als je geen falers kent, misschien moet je je dan eens afvragen of ze niet gewoon negeert, want ze zijn er genoeg.
Overigens bestaat mijn halve familie zo'n beetje uit jojo'ers. Mijn vader is in tien jaar tijd bij elkaar misschien wel honderd kilo afgevallen in verschillende pogingen, toch weegt ie nu zwaarder dan ooit. Ik heb meerdere verre familieleden die een paar jaar geleden flink zijn afgevallen, met een dieet of bij een dietist, maar die inmiddels aan een zuurstoftank slapen door hun overgewicht.
Eerlijkgezegd, ik vraag me zelfs af of ik irl iemand ken die is afgevallen en het eraf gehouden heeft...
Dan begrijp ik je uitgangspunt, maar jouw wereld is niet de universele waarheid. Er is veel meer daar buitenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Overigens bestaat mijn halve familie zo'n beetje uit jojo'ers. Mijn vader is in tien jaar tijd bij elkaar misschien wel honderd kilo afgevallen in verschillende pogingen, toch weegt ie nu zwaarder dan ooit. Ik heb meerdere verre familieleden die een paar jaar geleden flink zijn afgevallen, met een dieet of bij een dietist, maar die inmiddels aan een zuurstoftank slapen door hun overgewicht.
Eerlijkgezegd, ik vraag me zelfs af of ik irl iemand ken die is afgevallen en het eraf gehouden heeft...
En ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom dat anders zou moeten!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dit klopt dus echt.
Ook vandaag nog. Een collega zat mij wat prive foto's te tonen van de schaatstocht die hij dit week-end gemaakt heeft. Na de laatste foto sprong het programma door naar een foto van hem 5 jaar terug waarop hij 20 kilo zwaarder was.
Hij zo van 'ja vroeger was ik echt te dik, maar recent ben ik flink afgevallen'. Waarop mijn reactie inderdaad was 'goed gedaan man'.
En ja dat meen ik. Ik ben blij voor mensen die iets presteren.
Je kunt echt slammin' schnitzels maken van kalkoenfilet of kalfquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Blinker het volgende:
Bah, de laatste week flink ziek geweest.
Hopelijk ben ik er nog een beetje van afgevallen, maar ben nog niet op de weegschaal geweest.
De feestdagen zijn nu gelukkig weer voorbij (ben niet zo netjes geweest) en nu er weer vol tegen aan.
Het enige wat ik erg moeilijk vind om lekker vlees te laten staan in de avond.
Je mag bijvoorbeeld wel kipfilet eten, maar ik ben daar helemaal niet gek op.
Ik ben meer van de schniztels
Wat eet de rest s'avonds voor vlees?
Een optie zou kunnen zijn om ook het lekkere vlees wel te nemen, echter neem een kleine portie. 75g schnitzel krijg je ongeveer 250kcal mee binnen. Als je dat dan samen neemt met veel groente, normale portie zuivel (low fat) en een beetje rijst of aardappelen, zit je nog prima op schema.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Blinker het volgende:
Bah, de laatste week flink ziek geweest.
Hopelijk ben ik er nog een beetje van afgevallen, maar ben nog niet op de weegschaal geweest.
De feestdagen zijn nu gelukkig weer voorbij (ben niet zo netjes geweest) en nu er weer vol tegen aan.
Het enige wat ik erg moeilijk vind om lekker vlees te laten staan in de avond.
Je mag bijvoorbeeld wel kipfilet eten, maar ik ben daar helemaal niet gek op.
Ik ben meer van de schniztels
Wat eet de rest s'avonds voor vlees?
Dat dus. En daarom is oordelen dat je eigen methode of die van je guru zoveel beter is zo makkelijk, maar volkomen zot. Ik weet zeker dat Erica het al op diverse andere manieren heeft geprobeerd en dat werkte blijkbaar niet en dit wel. Good for her.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef freecell het volgende:
Het gaat erom de methode te vinden die bij je past toch?![]()
Leuke weegschaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Sanne het volgende:
De weegschaal knipperde groen!
Het werkt wel het tellen, ik wist het!
Je kan er ook in het donker op gaan staanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Sanne het volgende:
Het was vanmorgen -12 toen ik de deur uit ging (6.45u).quote:
Tjonge, wat een temperatuur verschillen weer tussen de kust en hier in Brabant!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Het was hier -3 toen ik wegreed om 8 uur vanochtend.
Ik kan morgen dus best gaan fietsen, want dan doe ik er een uur over en met de auto vanochtend 45 minuten.
Mijn computer meld overigens dat ik rustiger moet werken.
Zeker met een uur fietsen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
-12 is ook te koud.Volgens mij krijg je dan bijna bevriezingsverschijnselen. Ik wil er iig niet aan denken hoe mijn tenen er dan blij liggen.
I know.quote:Hier is het overigens ook de zee die de tempratuur redelijk houdt.
Wat een luxe!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Fuente het volgende:
Brrrrr!
Het is hier min 9, ik blijf toch maar mooi binnen
Dat is niet alleen een erg goed idee, maar klinkt ook heel erg lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kunt echt slammin' schnitzels maken van kalkoenfilet of kalf
Supermager en fingerlicking yummy 4 the tummy!
Kalkoen of kalfsfilets plat slaan of door je slager laten doen
Thuis peper en zout erop
Dan door de bloem en afkloppen, dan door een geklutst ei, dan door paneer ( die je prima zelf kan maken van oud volkorenbrood of zuurdesem en zout+kruiden )
Plens olie in de pan, bakken tot ze goudbruin zijn en dan afdeppen met keukenpapier
De volgende dag het lekkerst![]()
( Ik eet ze als lunch op een stuk volkoren stokbrood, met vetarme/suikerarme mayo, veeeel sla/tomaat en komkommer )
Traktatie!
Ja hey, ik was wel om 6 uur wakker omdat de kleinste klaar was voor een flesjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een luxe!Ik moest gewoon om 8 uur op mijn werk zijn.
Ik was ook om 6 uur wakker en moest er ook meteen uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja hey, ik was wel om 6 uur wakker omdat de kleinste klaar was voor een flesje![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dit meisje gaat afvallen, 10 september moet ik in een mooie trouwjurk passen
Ik ben alleen hopeloos met bijhouden, dus ik zal zo nu en dan hier posten
Welkom, gefeliciteerd en succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dit meisje gaat afvallen, 10 september moet ik in een mooie trouwjurk passen
Ik ben alleen hopeloos met bijhouden, dus ik zal zo nu en dan hier posten
waarom zou je zoutloos eten? Zout is niet slecht, teveel zout is slecht. Maar da's met alles waar te voor staatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Troel het volgende:
SHE, waarom doe je zout op die schnitzels? Is zoutloos niet beter?
Elke dagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom zou je zoutloos eten? Zout is niet slecht, teveel zout is slecht. Maar da's met alles waar te voor staat
Ik heb vannacht heerlijk geslapenVanochtend weer gefietst op de hometrainer en 't ging écht stukken beter dan gisteren
Vanaaf naar de sportschool om te fitnessen, ben benieuwd hou druk het zal zijn
Hoevaak wegen jullie je in een week?
Ja dat doe ik ook. Elke dag even wegen, maar eens per week gewoon het resultaat noteren zeg maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Miss_S het volgende:
Als ik me weer ga wegen ook elke dagmaar een echte officiele weegdag
Advies is 1 keer per week. Dat is omdat je gewicht nogal kan fluctueren en je bij 1 keer per week wegen niet alle ruis hebt van een keer meer of minder plassen.quote:
Behalve tevredenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom zou je zoutloos eten? Zout is niet slecht, teveel zout is slecht. Maar da's met alles waar te voor staat
Ik heb vannacht heerlijk geslapenVanochtend weer gefietst op de hometrainer en 't ging écht stukken beter dan gisteren
Zie mijn reactie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
maar werkt dat dan niet demotiverend als je een dag stilstaat of bijkomt?
Daar ben ik altijd bang voor...
Welkom Take_A_Picture
Op zich ben ik het met je eens wat dat betreft, maar aan de andere kant is het misschien mogelijk dat jij iets als steken en duwen ziet wat het niet is. Als ik zeg 'eerst maar eens zien of het eraf blijft' bijvoorbeeld, denk ik niet 'ik hoop dat diegene weer dik wordt'. Ik denk alleen aan al die mensen die ik ken die te dik zijn en het er na tig pogingen niet af hebben of weer op hun startpunt zijn (of hoger) en aan mijn eigen ervaringen. Ik kan zo, zonder moeite, een stuk of 12 mensen opnoemen die de kilo's er niet af krijgen of niet af hebben weten te houden. Na lang verzinnen heb ik dan een stel weten te bedenken wat blijvend resultaat heeft weten te behalen (en dat zijn kennissen van iemand anders die ik jaren geleden voor het laatst heb gezien - daar dacht ik dus niet zo snel aan). Dus dan is het toch logisch dat als iemand zegt dat ie 20 kilo afgevallen is met weet-ik-wat-voor vreemde methode, dat ik dan terugdenk aan de mensen die ik ken die ook van die rare dingen gedaan hebben en die vervolgens weer even zwaar waren na een jaar? Dat is geen afgunst of zo, maar mijn ervaring.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
En die zuigt hier op internet.
De steken en duwen vliegen je om de oren
Ja. Maar eerlijkgezegd geloof ik daar dan weer niet in. Ik ren altijd hard weg voor dat soort mensen en zodra ik de neus van Ratelband in beeld zie gaat de tv acuut op een andere zender.quote:Ik geloof wel in de Ratelband methodiek. Als jij niet in jezelf gelooft, laat dan in godsnaam een ander je ervan overtuigen.
Mensen zijn makkelijk beinvloedbaar en dan liever ten positieve, dan op een lelijke manier.
Snappie?
Mannen zijn ook weleens afgunstig. Die trekken soms lekker met hun sleutelbos een kras over de nieuwe auto van de buurman of zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef SHE het volgende:
Mannen hebben daar denk ik minder last van. Of geen zin om daar over na te denken
Dat vind ik nou echt een wijvenstreekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mannen zijn ook weleens afgunstig, maar die uiten het anders. Die trekken met hun sleutels een kras over de nieuwe auto van de buurman of zo. Dat gebeurt ook...
Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens wat dat betreft, maar aan de andere kant is het misschien mogelijk dat jij iets als steken en duwen ziet wat het niet is. Als ik zeg 'eerst maar eens zien of het eraf blijft' bijvoorbeeld, denk ik niet 'ik hoop dat diegene weer dik wordt'. Ik denk alleen aan al die mensen die ik ken die te dik zijn en het er na tig pogingen niet af hebben of weer op hun startpunt zijn (of hoger) en aan mijn eigen ervaringen. Ik kan zo, zonder moeite, een stuk of 12 mensen opnoemen die de kilo's er niet af krijgen of niet af hebben weten te houden. Na lang verzinnen heb ik dan een stel weten te bedenken wat blijvend resultaat heeft weten te behalen (en dat zijn kennissen van iemand anders die ik jaren geleden voor het laatst heb gezien - daar dacht ik dus niet zo snel aan). Dus dan is het toch logisch dat als iemand zegt dat ie 20 kilo afgevallen is met weet-ik-wat-voor vreemde methode, dat ik dan terugdenk aan de mensen die ik ken die ook van die rare dingen gedaan hebben en die vervolgens weer even zwaar waren na een jaar? Dat is geen afgunst of zo, maar mijn ervaring.
[..]
Dankjewelquote:
Dan zat er wel een kras op de nieuwe wasautomaat =Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een wijvenstreek
Ook bij jezelf niet dan? Jij was er aardig van overtuigd dat het jou wel zou lukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaan
Ik ken eigenlijk niemand waarbij het gewicht er echt afgebleven is....
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Troel het volgende:
Behalve tevreden
Ik gebruik dus echt nooit extra zout, behalve op ei en patat. Ook nooit gedaan, niet eens vanwege het zoutloos hoor, maar ook omdat ik het zonder ook lekker vind smaken.
Niet aan Eddy Emmer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet steeds aan Fred Emmer denken als ik MyAT bekijk
Ik wou nu serieus gaan typen "maar ik ken mezelf niet"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook bij jezelf niet dan? Jij was er aardig van overtuigd dat het jou wel zou lukken
Praat ie ook tegen je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Sanne het volgende:
1 keer per week, en altijd rond hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Oh ja en dit dus. Niet alleen maar KG meten, maar ook cm van je middelomtrek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Levitation het volgende:
En onthoud: het is maar een cijfertje. Nooit gek laten maken door de weegschaal. Je kunt naast je gewicht bijvoorbeeld ook je tailleomtrek bijhouden, dat samen is betrouwbaarder dan je gewicht alleen.
Dank je, ik heb er vandaag 1 gevonden.quote:Op zondag 4 januari 2009 06:40 schreef Isabeau het volgende:
dyna18: je loopt een willekeurige HEMA in en je kijkt even bij het naaigaren etc. Daar heb je voor een klein prijsje meetlinten hangen
Makkelijkste? Alle waarden die je tot nu toe gemeten hebt ophogen met 4cm en dan met het goede meetlint verder wegen. Of er gewoon niets om geven, kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er vandaag 1 gevonden.
Vreemde is dat deze dus alleen 4 cm meer aangeeft dan mijn bouwlint
Als ik ze naast elkaar leg is 1 meter toch precies gelijk bij beiden, maar om mijn middel geeft deze nieuwe gewoon flink meer aan...
Ik neem aan dat het plastic meetlint het nauwkeurigst is.... maar dat betekend wel dat al mijn oude resultaten niet meer kloppen... Wat zouden jullie doen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaan
Ik ken eigenlijk niemand waarbij het gewicht er echt afgebleven is....
quote:'Oprah Winfrey was depressief' van onze redactie
AMSTERDAM - Hoewel Oprah Winfrey zich schaamt voor de twintig kilo die ze is aangekomen, schaamt ze zich er absoluut niet voor om er in haar talkshow uitgebreid op in te gaan.
De talkshowkoningin bekende op televisie dat ze zichzelf vorig jaar "had opgegeven", zo meldt PerezHilton.com. Fitnessgoeroe en adviseur Bob Greene suggereerde na deze bekentenis dat Oprah vorig jaar waarschijnlijk last heeft gehad van een milde depressie:"Ik keek in haar ogen, en ze wás er gewoon niet", vertelt hij aan het publiek. "Ze was erg afwezig en afgeleid. Voor mij was het ontzettend verontrustend. Volgens mij had ze het gevoel dat ze haar levenslust kwijt was en dat was voor mij het meest triest."
Maar Oprah zou Oprah niet zijn als ze niet uit haar diepe dal was geklauterd, klaar om de strijd weer aan te gaan: "Vorig jaar verborg ik mijn lichaam omdat ik niet wilde dat jullie het zagen. Hier stond ik dan. Eén van de meest zichtbare mensen op aarde, deed haar best om haar lichaam te verstoppen. Ik weet nu dat als je genoeg van jezelf houdt, je voor jezelf kan zorgen. Je moet jezelf als prioriteit stellen."
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.
Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?
Volgens mij is hier weinig keurigs aan of je moet het echte eten weggelaten hebben...
Volgens mij kan je beter die flesjes wijn laten staan en die punten voor normaal eten gebruiken
Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.
Dat die 2 wijntjes geen goede voedingsstoffen zijn begrijp ik zelf ook wel.
Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....
Maar dat wijntje is voor jou belangrijker dan echte voedingsstoffen binnen te krijgen die je de hele dag niet binnen krijgt?
Je lijstjes die je postsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.
Thanksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
Ja maar jij bent natuurlijk die GROTE UITZONDERING en jij bent NIET NORMAAL hoor!quote:
Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
Ontbijt en lunch waren wel een houtje en nee dat ontbijt is niet normaal, of zou jij het wel je dochter geven elke dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.
Het is ook weer neit zo dat op een houtje heeft zitten bijten vandaag.
En er is niets mis met een zak wortelen en een cappesjino voor onbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |