abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64704466
Wat ik vooral "schrijnend" vind aan de Erica-methode, is het verhaal van die pannekoekjes in haar tasje als ze een diner had.
Natuurlijk is afvallen af en toe afzien, maar jezelf helemaal niets meer gunnen vind ik ook erg ongezond hoor.

Niettemin: Respect voor Erica, want ze heeft het toch mooi maar gedaan en, niet geheel onbelangrijk, ze heeft weer de lol in het sporten terug gevonden!
pi_64704605
Ik zou na zoiets inderdaad gigantisch gaan jojo-en, al was het alleen omdat ik dan helemaal 'los' zou gaan.
Voor mij werkt het om op normale dagen van overbodige calorieën af te blijven en op feestdagen gewoon mee te doen.
Ik moet er dan wel voor waken dat ik dan niet alles feestdag ga noemen

Maar voor hetzelfde geld kan Erica het wel Hoop ik voor haar. Het gaat erom de methode te vinden die bij je past toch?
pi_64704990
Ik ben in dat opzich blij met mijn methode, ik ga wel heel langzaam, maar het blijft er wel af(al sta ik nu voor mijn gevoel al een jaar zo goed als stil)..

ik vond het soms heel lastig om te zien dat mensen dan ineens als een gek alles schrapten en heel fanatiek gingen sporten, ik wilde ergens dat ik het ook kon, maar ik wist ook dat het bij mij een averechtse reactie op zou roepen.

Mijn dik zijn is nog steeds het laagje om aan iedereen te laten zien dat ik niets waard ben geloof ik....
En juist doordat ik me aangesproken voel door jullie opmerkingen besef ik me dat nog eens extra..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 5 januari 2009 @ 21:23:52 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64705220
Of een onbewust beschermlaagje Teigan... Dat is het voor mij namelijk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64705892
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Sjeen het volgende:
zo zou je het ook kunnen noemen.. Voor mezelf heb ik de overtuiging dat ik niets waard ben zolang ik dik ben, en dan hoeft ook niemand veel van mij te verwachten..

Het is alleen soms lastig als je wel van alle kanten hoort dat je het goed doet, en je het zelf gewoon nog steeds niet kan geloven.

Daar loop ik nu ook deels in vast voor de klas, hun drukte trek ik te persoonlijk aan, en dan val ik uit, en dat draagt niet altijd bij aan een goede sfeer..
Gelukkig hoorde ik vanmorgen dat de klas er ergens wel gewoon alle begrip voor heeft, geeft mij toch weer wat rust om er weer anders in te gaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64706114
Nou, ik ben vandaag ook weer begonnen. Sinds de trouwdag in april ben ik 13 kilo aangekomen en dat is gewoon véél te veel. Bij een gewicht van begin 80 voelde ik me prima, nu voel ik me weer moddervet. En dat is ook zo, want de weegschaal gaf 95,9 aan... Bijna weer terug op de 100 kilo van 2003... *zucht*

Dus vanaf vandaag gaan we er weer vol frisse moed tegenaan
  maandag 5 januari 2009 @ 21:40:37 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64706253
Heej Fannetje!

Succes girl!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64706627
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik ben vandaag ook weer begonnen. Sinds de trouwdag in april ben ik 13 kilo aangekomen en dat is gewoon véél te veel. Bij een gewicht van begin 80 voelde ik me prima, nu voel ik me weer moddervet. En dat is ook zo, want de weegschaal gaf 95,9 aan... Bijna weer terug op de 100 kilo van 2003... *zucht*

Dus vanaf vandaag gaan we er weer vol frisse moed tegenaan
ik zat eergisteren nog aan je te denken, je wilde je toen melden na de herfstvakantie, maar ik had heel weinig van je gezien...

Jammer dat je weer zoveel bent aangekomen joh... Maar succes, en hopen dat het er ook weer snel afgaat!!!
pi_64706636
Succes Fannetje!

Hoe wil je 't aan gaan pakken?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64706738
Ik heb Erica eigenlijk nog niet gezien.....ben benieuwd hoelang het er afblijft
pi_64706972
Met wat google'en vind je makkelijk een paar foto's miss_s, ze ziet er haast onherkenbaar uit..
pi_64707158
Dat ziet er anders uit inderdaad.....
  maandag 5 januari 2009 @ 22:03:43 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64707626
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Waarom schaam je je daarvoor?

Voor IEDEREEN die iets overgewicht heeft is dat het.
Zelfs een paar pondjes extra is dat. Namelijk niet meer de focus op jezelf leggen, maar bijv op een relatie. ( reden nr 1 dat vrouwen dikker worden trouwens )

Daarom kan ik er ook des te giftiger van worden als ik uitspraken lees als

' nou, maar zien of ze het eraf houd '

' nou, die gaat echt jojo-en hoor '

Alsof het al niet een overwinning an sich is dat iemand besluit zichzelf op de eerste plaats te zetten
Daar is al een hoop moed voor nodig.

En het zijn ook altijd vrouwen die dat doen. Mannen zou elkaar op de schouder rossen en zeggen ' dat is tof , pik '
pi_64707754
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Zelfs een paar pondjes extra is dat. Namelijk niet meer de focus op jezelf leggen, maar bijv op een relatie. ( reden nr 1 dat vrouwen dikker worden trouwens )

Alsof het al niet een overwinning an sich is dat iemand besluit zichzelf op de eerste plaats te zetten

En het zijn ook altijd vrouwen die dat doen. Mannen zou elkaar op de schouder rossen en zeggen ' dat is tof , pik '
Ja maar wat is er tof aan als het binnen een jaar er weer dubbel aan zit?
Tuurlijk is het een goed begin om aan jezelf te denken, maar dat stopt niet na die dieettijd dat moet je wel volhouden
pi_64707818
Maar waarom gaat het dan nog zo vaak mis SHE?

Zijn die dames die veel afvallen en dan weer veel aankomen het ineens zat om zichzelf op de eerste plaats te zetten? Of is hun afvallen toch stiekem niet zichzelf op de eerste plek zetten, maar iemand anders plezieren?

Jammergenoeg ga ik je antwoord vandaag niet meer lezen, ik ga nu richting bed, lees het morgen wel..

en jezelf op 1 zetten is heel moeilijk, ik heb nu net een dag zo weten te misbesteden dat ik geen minuut tijd aan mezelf heb besteed, en ook morgen gaat me dat waarschijnlijk weer lukken. Nog tips om dat te veranderen?
  maandag 5 januari 2009 @ 22:08:09 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64707863
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar wat is er tof aan als het binnen een jaar er weer dubbel aan zit?
Tuurlijk is het een goed begin om aan jezelf te denken, maar dat stopt niet na die dieettijd dat moet je wel volhouden
Wie zegt dat dat gebeurt?

Waar staat precies dat wanneer je eindelijk op streef zit, meteen je gewicht weer verdubbelt? Enlighten me!
  Licht Ontvlambaar maandag 5 januari 2009 @ 22:08:54 #117
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64707901
quote:

[..]

Omdat dat onbewuste beschermlaagje in mijn geval helemaal nergens voor nodig is. Ik ben prima zoals ik ben, mentaal dan he functioneer goed in mijn werk, heb een schat van een dochter en een geweldige vriend. Hoef me eigenlijk helemaal nergens voor te beschermen
pi_64707934
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat gebeurt?

Waar staat precies dat wanneer je eindelijk op streef zit, meteen je gewicht weer verdubbelt? Enlighten me!
Dat staat nergens, maar dat zie je wel erg vaak
Ik hoop voor haar en voor iedereen die ooit zoveel afvalt dat het niet gebeurt, maar zoals in dit topic al vaak te lezen is, is het eraf houden 1000x moeilijker
  maandag 5 januari 2009 @ 22:11:09 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64708020
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef teigan het volgende:
Maar waarom gaat het dan nog zo vaak mis SHE?

Zijn die dames die veel afvallen en dan weer veel aankomen het ineens zat om zichzelf op de eerste plaats te zetten? Of is hun afvallen toch stiekem niet zichzelf op de eerste plek zetten, maar iemand anders plezieren?

Jammergenoeg ga ik je antwoord vandaag niet meer lezen, ik ga nu richting bed, lees het morgen wel..

en jezelf op 1 zetten is heel moeilijk, ik heb nu net een dag zo weten te misbesteden dat ik geen minuut tijd aan mezelf heb besteed, en ook morgen gaat me dat waarschijnlijk weer lukken. Nog tips om dat te veranderen?
Ik ken persoonlijk niet zoveel falers.
De enige jojo-ers die ik ken zijn mensen die afvallen om heel veel redenen behalve zelfliefde. En dan nog zijn het er echt heel weinig. Ik kan me er zelfs maar 1 voor de geest halen.

Afvallen is niet alleen gewicht verliezen, maar ook bagage. En daarmee jezelf ontdoen van ongezonde gewoonten.

Zoals de gewoonte om geen seconde aan jezelf te besteden
  maandag 5 januari 2009 @ 22:12:26 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64708091
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Omdat dat onbewuste beschermlaagje in mijn geval helemaal nergens voor nodig is. Ik ben prima zoals ik ben, mentaal dan he functioneer goed in mijn werk, heb een schat van een dochter en een geweldige vriend. Hoef me eigenlijk helemaal nergens voor te beschermen
Ik vond je ook wel een lekker dier

Waarom doe je het dan?
  Licht Ontvlambaar maandag 5 januari 2009 @ 22:22:33 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64708617
Da's wederzijds

Waarom ik het doe... Geen idee, het is gelukkig wel steeds minder aan het worden door de jaren heen
pi_64708648
Ik heb trouwens honger en er ligt nog steeds stokbrood voor mijn neus
Ik ga zo maar eens in bed liggen...
  maandag 5 januari 2009 @ 22:25:41 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64708769
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Da's wederzijds

Waarom ik het doe... Geen idee, het is gelukkig wel steeds minder aan het worden door de jaren heen
Ah..je bent dus gewoon opstandig?

Dat vind ik eigenlijk wel bij je passen
  Licht Ontvlambaar maandag 5 januari 2009 @ 22:26:42 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64708826
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah..je bent dus gewoon opstandig?

Dat vind ik eigenlijk wel bij je passen
Joh That's me
pi_64709298
quote:

En dit klopt dus echt.
Ook vandaag nog. Een collega zat mij wat prive foto's te tonen van de schaatstocht die hij dit week-end gemaakt heeft. Na de laatste foto sprong het programma door naar een foto van hem 5 jaar terug waarop hij 20 kilo zwaarder was.
Hij zo van 'ja vroeger was ik echt te dik, maar recent ben ik flink afgevallen'. Waarop mijn reactie inderdaad was 'goed gedaan man'.

En ja dat meen ik. Ik ben blij voor mensen die iets presteren.
pi_64710458
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ken persoonlijk niet zoveel falers.
De enige jojo-ers die ik ken zijn mensen die afvallen om heel veel redenen behalve zelfliefde. En dan nog zijn het er echt heel weinig. Ik kan me er zelfs maar 1 voor de geest halen.

Afvallen is niet alleen gewicht verliezen, maar ook bagage. En daarmee jezelf ontdoen van ongezonde gewoonten.

Zoals de gewoonte om geen seconde aan jezelf te besteden
Jij kent bijna geen falers? Moet je kijken hier in dit topic. Ik bedoel het niet lullig voor de mensen die hier zitten en ik hoor er zelf ook bij. Er zitten zo veel mensen die het er niet af krijgen of die afvallen en een jaar later weer terugkomen. Ik ben van 93,6 ook al eens naar 81,1 gegaan en toch zit ik daar niet meer.

Dus als je geen falers kent, misschien moet je je dan eens afvragen of ze niet gewoon negeert, want ze zijn er genoeg.

Overigens bestaat mijn halve familie zo'n beetje uit jojo'ers. Mijn vader is in tien jaar tijd bij elkaar misschien wel honderd kilo afgevallen in verschillende pogingen, toch weegt ie nu zwaarder dan ooit. Ik heb meerdere verre familieleden die een paar jaar geleden flink zijn afgevallen, met een dieet of bij een dietist, maar die inmiddels aan een zuurstoftank slapen door hun overgewicht.

Eerlijkgezegd, ik vraag me zelfs af of ik irl iemand ken die is afgevallen en het eraf gehouden heeft...
Sanity is (not) statistical
  maandag 5 januari 2009 @ 23:20:06 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64711352
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jij kent bijna geen falers? Moet je kijken hier in dit topic. Ik bedoel het niet lullig voor de mensen die hier zitten en ik hoor er zelf ook bij. Er zitten zo veel mensen die het er niet af krijgen of die afvallen en een jaar later weer terugkomen. Ik ben van 93,6 ook al eens naar 81,1 gegaan en toch zit ik daar niet meer.

Dus als je geen falers kent, misschien moet je je dan eens afvragen of ze niet gewoon negeert, want ze zijn er genoeg.

Overigens bestaat mijn halve familie zo'n beetje uit jojo'ers. Mijn vader is in tien jaar tijd bij elkaar misschien wel honderd kilo afgevallen in verschillende pogingen, toch weegt ie nu zwaarder dan ooit. Ik heb meerdere verre familieleden die een paar jaar geleden flink zijn afgevallen, met een dieet of bij een dietist, maar die inmiddels aan een zuurstoftank slapen door hun overgewicht.

Eerlijkgezegd, ik vraag me zelfs af of ik irl iemand ken die is afgevallen en het eraf gehouden heeft...
Wat dacht je van de mogelijkheid dat ik wel in een positieve omgeving verkeer?

In mijn kringen duld ik geen afzeiken, geen negativiteit en zeker geen steken onder water.
Dan maar een hersenloze cheerleader, maar met winnen komt ook mentaliteit.

En die zuigt hier op internet.
De steken en duwen vliegen je om de oren

Sorry, maar ik ken echt maar weinig mensen die terugvallen. En ik denk echt dat dat te maken heeft met je omgeving. Wie zich omringt met positiviteit krijgt positiviteit. Wie zich omringt met winnaars, krijgt een winnaars mentaliteit.

Uitzonderingen zijn er, er zijn mensen die alles uit zichzelf kunnen halen. En er zijn mensen die zichzelf kunnen ruineren.
Om van het meest positieve uit te gaan, is bashing en nodeloos kwetsen in mijn omgeving verboden.
De eerste die ik daar op betrap heeft ook echt een death wish. ( )

Ik geloof wel in de Ratelband methodiek. Als jij niet in jezelf gelooft, laat dan in godsnaam een ander je ervan overtuigen.
Mensen zijn makkelijk beinvloedbaar en dan liever ten positieve, dan op een lelijke manier.

Snappie?
  maandag 5 januari 2009 @ 23:21:39 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64711418
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dan begrijp ik je uitgangspunt, maar jouw wereld is niet de universele waarheid. Er is veel meer daar buiten
  maandag 5 januari 2009 @ 23:24:45 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64711556
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En dit klopt dus echt.
Ook vandaag nog. Een collega zat mij wat prive foto's te tonen van de schaatstocht die hij dit week-end gemaakt heeft. Na de laatste foto sprong het programma door naar een foto van hem 5 jaar terug waarop hij 20 kilo zwaarder was.
Hij zo van 'ja vroeger was ik echt te dik, maar recent ben ik flink afgevallen'. Waarop mijn reactie inderdaad was 'goed gedaan man'.

En ja dat meen ik. Ik ben blij voor mensen die iets presteren.
En ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom dat anders zou moeten!

Prestaties zijn er om beloond te worden.
En als vrouwen kunnen kirren omeen fucking vingerverf tekening van een kutkleuter, waarom doen ze dan zo lelijk over een buuf die 20kg kwijt is met zakjes?

Ik snap dat echt niet
Of wel, het is denk ik projectie.

Mannen hebben daar denk ik minder last van. Of geen zin om daar over na te denken
  maandag 5 januari 2009 @ 23:41:49 #130
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64712325
Bah, de laatste week flink ziek geweest.
Hopelijk ben ik er nog een beetje van afgevallen, maar ben nog niet op de weegschaal geweest.
De feestdagen zijn nu gelukkig weer voorbij (ben niet zo netjes geweest ) en nu er weer vol tegen aan.

Het enige wat ik erg moeilijk vind om lekker vlees te laten staan in de avond.
Je mag bijvoorbeeld wel kipfilet eten, maar ik ben daar helemaal niet gek op.

Ik ben meer van de schniztels
Wat eet de rest s'avonds voor vlees?
  maandag 5 januari 2009 @ 23:46:54 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64712538
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Blinker het volgende:
Hopelijk ben ik er nog een beetje van afgevallen, maar ben nog niet op de weegschaal geweest.
De feestdagen zijn nu gelukkig weer voorbij (ben niet zo netjes geweest ) en nu er weer vol tegen aan.

Je kunt echt slammin' schnitzels maken van kalkoenfilet of kalf

Supermager en fingerlicking yummy 4 the tummy!

Kalkoen of kalfsfilets plat slaan of door je slager laten doen
Thuis peper en zout erop
Dan door de bloem en afkloppen, dan door een geklutst ei, dan door paneer ( die je prima zelf kan maken van oud volkorenbrood of zuurdesem en zout+kruiden )
Plens olie in de pan, bakken tot ze goudbruin zijn en dan afdeppen met keukenpapier

De volgende dag het lekkerst

( Ik eet ze als lunch op een stuk volkoren stokbrood, met vetarme/suikerarme mayo, veeeel sla/tomaat en komkommer )

Traktatie!
pi_64714664
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Blinker het volgende:

Een optie zou kunnen zijn om ook het lekkere vlees wel te nemen, echter neem een kleine portie. 75g schnitzel krijg je ongeveer 250kcal mee binnen. Als je dat dan samen neemt met veel groente, normale portie zuivel (low fat) en een beetje rijst of aardappelen, zit je nog prima op schema.
pi_64717339
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef freecell het volgende:
Het gaat erom de methode te vinden die bij je past toch?
Dat dus. En daarom is oordelen dat je eigen methode of die van je guru zoveel beter is zo makkelijk, maar volkomen zot. Ik weet zeker dat Erica het al op diverse andere manieren heeft geprobeerd en dat werkte blijkbaar niet en dit wel. Good for her.

Het ergste dat ik te horen kreeg was "Ach meid, als je straks weer gelukkig bent dan word je vanzelf weer dik" Nou, fijn voor die persoon dat ik nu ongelukkig èn dik ben. Ik hoop dat zij er blij mee is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64717345
O, ik kwam nog een hele pagina na Dat ben ik niet gewend hoor in de dieetclub
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:16:55 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64717914
De weegschaal knipperde groen!
Het werkt wel het tellen, ik wist het!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64717964
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Sanne het volgende:
Leuke weegschaal
En altijd fijn om te merken dat het werkt wat je doet

Ik heb net ontbeten met all bran cornflakes en ga nu maar even iets nuttigs doen voor school
pi_64717984
quote:
Je kan er ook in het donker op gaan staan Groen = zo doorgaan (en ff kijken) en rood = opletten, meer je best doen en toch maar ook kijken
pi_64718226
Zo, er zijn weer 2 kg af sinds zaterdag. Ben ik nog maar 1.5 kg zwaarder dan voor de kerst.
Eens kijken wat mijn lijf doet als ik gewoon gezond probeer te leven, zonder echt te lijnen. Nieuw jaar, nieuwe strategie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 januari 2009 @ 08:54:11 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64718366
ik heb het koud
pi_64718367
* Miss_S kijkt naar haar post en de tijd ervan boven haar
Niet slecht 1/3 van mijn verslag gemaakt in een half uurtje tijd

En Isa vind je het nu wel weer een beetje een lieve weegschaal?
Gaat lekker Levi ik ben nog niet op de weegschaal durven te gaan staan
pi_64718505
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:54 schreef Sjeen het volgende:
ik heb het koud
Het was vanmorgen -12 toen ik de deur uit ging (6.45u).
Ben maar met de bus gegaan, was bang dat mijn handen en voeten er af zouden vriezen op de fiets. Plus dat ik het met die aangevroren sneeuw écht eng vind om te fietsen. Heb er wel 3 keer zo lang over gedaan als ik normaal fiets. Stom openbaar vervoer, 1:20 u over (hemelsbreed) 8km gedaan. Lopen duurt net zo lang.
***Levi was here***
pi_64718723
Het was hier -3 toen ik wegreed om 8 uur vanochtend.
Ik kan morgen dus best gaan fietsen, want dan doe ik er een uur over en met de auto vanochtend 45 minuten.

Mijn computer meld overigens dat ik rustiger moet werken.
pi_64718739
Het is inderdaad koud, brrrr!
Ik ben al lekker in huis bezig geweest, is ook beweging he En op de wii fit, grappig ding! Vanmiddag toch maar even een goed stuk wandelen als het tenminste niet te glad is..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64718756
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Het was hier -3 toen ik wegreed om 8 uur vanochtend.
Ik kan morgen dus best gaan fietsen, want dan doe ik er een uur over en met de auto vanochtend 45 minuten.

Mijn computer meld overigens dat ik rustiger moet werken.
Tjonge, wat een temperatuur verschillen weer tussen de kust en hier in Brabant!
Ik vond -12 écht te erg om te gaan fietsen.
***Levi was here***
pi_64718872
-12 is ook te koud. Volgens mij krijg je dan bijna bevriezingsverschijnselen. Ik wil er iig niet aan denken hoe mijn tenen er dan blij liggen.
Hier is het overigens ook de zee die de tempratuur redelijk houdt.
pi_64718952
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
-12 is ook te koud. Volgens mij krijg je dan bijna bevriezingsverschijnselen. Ik wil er iig niet aan denken hoe mijn tenen er dan blij liggen.
Zeker met een uur fietsen! Ik fiets gelukkig maar een minuut of 25, scheelt weer.
quote:
Hier is het overigens ook de zee die de tempratuur redelijk houdt.
I know. Kom zelf uit de buurt van zee.

Zon schijnt hier, maar voor de temperatuur doet het nog niet echt veel goeds:

***Levi was here***
pi_64719520
Brrrrr!

Het is hier min 9, ik blijf toch maar mooi binnen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64719622
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Fuente het volgende:
Brrrrr!

Het is hier min 9, ik blijf toch maar mooi binnen
Wat een luxe! Ik moest gewoon om 8 uur op mijn werk zijn.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 januari 2009 @ 09:59:30 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64719658
Het is -13,2 hier nu, zegt buienradar... Ik geloof het meteen Heb Isa vanmorgen weer met de slee naar school gebracht
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:04:14 #150
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64719774
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Je kunt echt slammin' schnitzels maken van kalkoenfilet of kalf

Supermager en fingerlicking yummy 4 the tummy!

Kalkoen of kalfsfilets plat slaan of door je slager laten doen
Thuis peper en zout erop
Dan door de bloem en afkloppen, dan door een geklutst ei, dan door paneer ( die je prima zelf kan maken van oud volkorenbrood of zuurdesem en zout+kruiden )
Plens olie in de pan, bakken tot ze goudbruin zijn en dan afdeppen met keukenpapier

De volgende dag het lekkerst

( Ik eet ze als lunch op een stuk volkoren stokbrood, met vetarme/suikerarme mayo, veeeel sla/tomaat en komkommer )

Traktatie!
Dat is niet alleen een erg goed idee, maar klinkt ook heel erg lekker
Ga ik een keer proberen
pi_64720022
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat een luxe! Ik moest gewoon om 8 uur op mijn werk zijn.
Ja hey, ik was wel om 6 uur wakker omdat de kleinste klaar was voor een flesje
Sara
Merel
Ukje
pi_64720189
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ja hey, ik was wel om 6 uur wakker omdat de kleinste klaar was voor een flesje
Ik was ook om 6 uur wakker en moest er ook meteen uit. Normaal sta ik "pas" om 6.40 op.
***Levi was here***
pi_64720419
Dit meisje gaat afvallen, 10 september moet ik in een mooie trouwjurk passen
Ik ben alleen hopeloos met bijhouden, dus ik zal zo nu en dan hier posten
Tralalalaaa
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:29:21 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_64720474
SHE, waarom doe je zout op die schnitzels? Is zoutloos niet beter?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64721517
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:

Veel succes!
Trouwen is gaaf.
***Levi was here***
pi_64721656
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Welkom, gefeliciteerd en succes
pi_64722562
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Troel het volgende:
SHE, waarom doe je zout op die schnitzels? Is zoutloos niet beter?
waarom zou je zoutloos eten? Zout is niet slecht, teveel zout is slecht. Maar da's met alles waar te voor staat

Ik heb vannacht heerlijk geslapen Vanochtend weer gefietst op de hometrainer en 't ging écht stukken beter dan gisteren Vanaaf naar de sportschool om te fitnessen, ben benieuwd hou druk het zal zijn

Hoevaak wegen jullie je in een week?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64722661
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom zou je zoutloos eten? Zout is niet slecht, teveel zout is slecht. Maar da's met alles waar te voor staat

Ik heb vannacht heerlijk geslapen Vanochtend weer gefietst op de hometrainer en 't ging écht stukken beter dan gisteren Vanaaf naar de sportschool om te fitnessen, ben benieuwd hou druk het zal zijn

Elke dag

Welkom Take_A_Picture!
Sara
Merel
Ukje
pi_64722740
Als ik me weer ga wegen ook elke dag maar een echte officiele weegdag
pi_64722777
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Miss_S het volgende:
Als ik me weer ga wegen ook elke dag maar een echte officiele weegdag
Ja dat doe ik ook. Elke dag even wegen, maar eens per week gewoon het resultaat noteren zeg maar.
Sara
Merel
Ukje
pi_64722835
quote:

Advies is 1 keer per week. Dat is omdat je gewicht nogal kan fluctueren en je bij 1 keer per week wegen niet alle ruis hebt van een keer meer of minder plassen.

Ik weeg me wel iedere dag, ben namelijk een eigenwijs ding, en hou daarbij gewoon in gedachten dat een pondje meer of minder normaal is en je je daar niet gek door moet laten maken. Als het op termijn maar omlaag gaat.
***Levi was here***
pi_64722852
maar werkt dat dan niet demotiverend als je een dag stilstaat of bijkomt?

Daar ben ik altijd bang voor...

Welkom Take_A_Picture
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:52:03 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_64723103
quote:

[..]

Behalve tevreden

Ik gebruik dus echt nooit extra zout, behalve op ei en patat. Ook nooit gedaan, niet eens vanwege het zoutloos hoor, maar ook omdat ik het zonder ook lekker vind smaken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64723192
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
maar werkt dat dan niet demotiverend als je een dag stilstaat of bijkomt?

Daar ben ik altijd bang voor...

Welkom Take_A_Picture
Zie mijn reactie. Als je bang bent dat het demotiverend werkt omdat je je gaat storen aan de gewichtswisselingen, kun je het beste 1 keer per week wegen.

En onthoud: het is maar een cijfertje. Nooit gek laten maken door de weegschaal. Je kunt naast je gewicht bijvoorbeeld ook je tailleomtrek bijhouden, dat samen is betrouwbaarder dan je gewicht alleen.
***Levi was here***
pi_64724334
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:

En die zuigt hier op internet.
De steken en duwen vliegen je om de oren
Op zich ben ik het met je eens wat dat betreft, maar aan de andere kant is het misschien mogelijk dat jij iets als steken en duwen ziet wat het niet is. Als ik zeg 'eerst maar eens zien of het eraf blijft' bijvoorbeeld, denk ik niet 'ik hoop dat diegene weer dik wordt'. Ik denk alleen aan al die mensen die ik ken die te dik zijn en het er na tig pogingen niet af hebben of weer op hun startpunt zijn (of hoger) en aan mijn eigen ervaringen. Ik kan zo, zonder moeite, een stuk of 12 mensen opnoemen die de kilo's er niet af krijgen of niet af hebben weten te houden. Na lang verzinnen heb ik dan een stel weten te bedenken wat blijvend resultaat heeft weten te behalen (en dat zijn kennissen van iemand anders die ik jaren geleden voor het laatst heb gezien - daar dacht ik dus niet zo snel aan). Dus dan is het toch logisch dat als iemand zegt dat ie 20 kilo afgevallen is met weet-ik-wat-voor vreemde methode, dat ik dan terugdenk aan de mensen die ik ken die ook van die rare dingen gedaan hebben en die vervolgens weer even zwaar waren na een jaar? Dat is geen afgunst of zo, maar mijn ervaring.
quote:
Ik geloof wel in de Ratelband methodiek. Als jij niet in jezelf gelooft, laat dan in godsnaam een ander je ervan overtuigen.
Mensen zijn makkelijk beinvloedbaar en dan liever ten positieve, dan op een lelijke manier.

Snappie?
Ja. Maar eerlijkgezegd geloof ik daar dan weer niet in. Ik ren altijd hard weg voor dat soort mensen en zodra ik de neus van Ratelband in beeld zie gaat de tv acuut op een andere zender.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef SHE het volgende:

Mannen hebben daar denk ik minder last van. Of geen zin om daar over na te denken
Mannen zijn ook weleens afgunstig. Die trekken soms lekker met hun sleutelbos een kras over de nieuwe auto van de buurman of zo.

[ Bericht 7% gewijzigd door Maeghan op 06-01-2009 12:31:23 ]
pi_64724500
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]

Mannen zijn ook weleens afgunstig, maar die uiten het anders. Die trekken met hun sleutels een kras over de nieuwe auto van de buurman of zo. Dat gebeurt ook...
Dat vind ik nou echt een wijvenstreek
Sara
Merel
Ukje
pi_64724539
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Op zich ben ik het met je eens wat dat betreft, maar aan de andere kant is het misschien mogelijk dat jij iets als steken en duwen ziet wat het niet is. Als ik zeg 'eerst maar eens zien of het eraf blijft' bijvoorbeeld, denk ik niet 'ik hoop dat diegene weer dik wordt'. Ik denk alleen aan al die mensen die ik ken die te dik zijn en het er na tig pogingen niet af hebben of weer op hun startpunt zijn (of hoger) en aan mijn eigen ervaringen. Ik kan zo, zonder moeite, een stuk of 12 mensen opnoemen die de kilo's er niet af krijgen of niet af hebben weten te houden. Na lang verzinnen heb ik dan een stel weten te bedenken wat blijvend resultaat heeft weten te behalen (en dat zijn kennissen van iemand anders die ik jaren geleden voor het laatst heb gezien - daar dacht ik dus niet zo snel aan). Dus dan is het toch logisch dat als iemand zegt dat ie 20 kilo afgevallen is met weet-ik-wat-voor vreemde methode, dat ik dan terugdenk aan de mensen die ik ken die ook van die rare dingen gedaan hebben en die vervolgens weer even zwaar waren na een jaar? Dat is geen afgunst of zo, maar mijn ervaring.
[..]
Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaan
Ik ken eigenlijk niemand waarbij het gewicht er echt afgebleven is....
pi_64724570
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Veel succes!
Trouwen is gaaf.
Dankjewel

Ik heb thuis een step apparaat en een hometrainer, dus die ga ik lekker vaak gebruiken. Verder nog wat andere oefeningen die ik ook thuis kan doen, en ik ga lekker vaak een eindje wandelen. En uiteraard opletten met wat ik eet.
Tralalalaaa
pi_64724610
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt een wijvenstreek
Dan zat er wel een kras op de nieuwe wasautomaat =P
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:15:06 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_64725841
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ook bij jezelf niet dan? Jij was er aardig van overtuigd dat het jou wel zou lukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 januari 2009 @ 13:16:19 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64725890
Ik moet steeds aan Fred Emmer denken als ik MyAT bekijk
pi_64728188
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Troel het volgende:

Behalve tevreden

Ik gebruik dus echt nooit extra zout, behalve op ei en patat. Ook nooit gedaan, niet eens vanwege het zoutloos hoor, maar ook omdat ik het zonder ook lekker vind smaken.

Ik kruid mijn vlees eigenlijk altijd, ik gebruik vegeta (ik weet niet of je het kent?). Dat doe ik denk ik omdat ik er geen sausjes bij mag en mijn vlees anders zo smakeloos is...

Eigenlijk donder ik vegeta overal op Tomaat, komkommer, in de aardappelpurree. Rauwe aardappels door het midden snijden, vegeta op de gesneden helften en dan in de oven bakken

vegeta
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:22:38 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_64728245
Ik eet mijn vlees meestal zonder saus ook nog eens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64728454
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet steeds aan Fred Emmer denken als ik MyAT bekijk
Niet aan Eddy Emmer?
pi_64729702
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ook bij jezelf niet dan? Jij was er aardig van overtuigd dat het jou wel zou lukken
Ik wou nu serieus gaan typen "maar ik ken mezelf niet"
Bij mij is het er nog steeds af (behalve kerstkilo's misschien) maar ik wou het niet alleen over mezelf hebben steeds
pi_64729870
quote:
Praat ie ook tegen je?

pi_64730111
quote:

[..]

1 keer per week, en altijd rond hetzelfde tijdstip.
Vaker wegen heeft niet echt zin, aangezien het lichaam van zichzelf teveel schommelt.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Levitation het volgende:

En onthoud: het is maar een cijfertje. Nooit gek laten maken door de weegschaal. Je kunt naast je gewicht bijvoorbeeld ook je tailleomtrek bijhouden, dat samen is betrouwbaarder dan je gewicht alleen.
Oh ja en dit dus. Niet alleen maar KG meten, maar ook cm van je middelomtrek.
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik in kilo's gelijk bleef, maar toch een cm van mijn middel af. Dus toch een goed gevoel
pi_64730183
Ik ben vandaag en gister voor het eerst in een jaar NIET op de fiets maar met de auto naar mijn werk gegaan.
Vond het gewoon te glad en te koud. De weg was een grote ijsvloer.

Ow ja, en ik was maandag vergeten te meten, dus vannochtend maar even.
Deze week 1 kg eraf en 0 cm middelomtrek verandering sinds vorige week.

Ik ben nu 10 weken bezig met afvallen.
Totaal kwijt 7,5 kg en 7 cm middelomtrek.

De 2 weken met kerst ben ik niet echt afgevallen (maar er ook niet bij ), dus nu wordt het tijd om weer met volle kracht door te gaan naar beneden. Mijn streven is om nog 13 kg af te zijn gevallen per 1 mei.

[ Bericht 67% gewijzigd door dyna18 op 06-01-2009 15:17:09 ]
pi_64730741
quote:
Op zondag 4 januari 2009 06:40 schreef Isabeau het volgende:
dyna18: je loopt een willekeurige HEMA in en je kijkt even bij het naaigaren etc. Daar heb je voor een klein prijsje meetlinten hangen
Dank je, ik heb er vandaag 1 gevonden.
Vreemde is dat deze dus alleen 4 cm meer aangeeft dan mijn bouwlint

Als ik ze naast elkaar leg is 1 meter toch precies gelijk bij beiden, maar om mijn middel geeft deze nieuwe gewoon flink meer aan...

Ik neem aan dat het plastic meetlint het nauwkeurigst is.... maar dat betekend wel dat al mijn oude resultaten niet meer kloppen... Wat zouden jullie doen?
pi_64731197
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dank je, ik heb er vandaag 1 gevonden.
Vreemde is dat deze dus alleen 4 cm meer aangeeft dan mijn bouwlint

Als ik ze naast elkaar leg is 1 meter toch precies gelijk bij beiden, maar om mijn middel geeft deze nieuwe gewoon flink meer aan...

Ik neem aan dat het plastic meetlint het nauwkeurigst is.... maar dat betekend wel dat al mijn oude resultaten niet meer kloppen... Wat zouden jullie doen?
Makkelijkste? Alle waarden die je tot nu toe gemeten hebt ophogen met 4cm en dan met het goede meetlint verder wegen. Of er gewoon niets om geven, kan natuurlijk ook.
***Levi was here***
pi_64735018

Loop ik vanmiddag naar mijn auto toe, hoor ik ineens heel hard mijn naam roepen. Waren het twee van mijn (nu niet meer) brugklasleerlingetjes.. Ik roep hoi terug, en daarna riepen ze: "Wij zijn het, E. en M.". Dat had ik natuurlijk allang gezien, dus dat riep ik zo terug..

ik vond het zo leuk en schattig!!

Verder ging vandaag best goed, gisteren was ik bekaf, vandaag valt het wel mee. Heb alleen wel zo lopen rondrennen dat ik pas om 2 uur mijn lunch heb kunnen eten, en dan ook maar de helft.. Vandaag dus maar een boterham minder, en dan zo maar op tijd eten..
pi_64737346
Zo, ik ben weer terug van de glibberweg... heerlijk, dat fietsen op een met sneeuw aangevroren weg....

Lijntechnisch gezien gaat het (op dag 2 ) nog oké, moest alleen net wel even iets met suiker eten, want ik viel bijna neer
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:14:31 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64737896
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64737961
Ik kwam dit berichtje tegen van een beroemde jojo...
quote:
'Oprah Winfrey was depressief' van onze redactie

AMSTERDAM - Hoewel Oprah Winfrey zich schaamt voor de twintig kilo die ze is aangekomen, schaamt ze zich er absoluut niet voor om er in haar talkshow uitgebreid op in te gaan.

De talkshowkoningin bekende op televisie dat ze zichzelf vorig jaar "had opgegeven", zo meldt PerezHilton.com. Fitnessgoeroe en adviseur Bob Greene suggereerde na deze bekentenis dat Oprah vorig jaar waarschijnlijk last heeft gehad van een milde depressie:"Ik keek in haar ogen, en ze wás er gewoon niet", vertelt hij aan het publiek. "Ze was erg afwezig en afgeleid. Voor mij was het ontzettend verontrustend. Volgens mij had ze het gevoel dat ze haar levenslust kwijt was en dat was voor mij het meest triest."

Maar Oprah zou Oprah niet zijn als ze niet uit haar diepe dal was geklauterd, klaar om de strijd weer aan te gaan: "Vorig jaar verborg ik mijn lichaam omdat ik niet wilde dat jullie het zagen. Hier stond ik dan. Eén van de meest zichtbare mensen op aarde, deed haar best om haar lichaam te verstoppen. Ik weet nu dat als je genoeg van jezelf houdt, je voor jezelf kan zorgen. Je moet jezelf als prioriteit stellen."
pi_64740061
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik ken jou toch niet echt joh
Maar hoe dan ook is jouw verhaal inderdaad een succesverhaal
pi_64742003
Hoeveel verbrand je eigenlijk als je 3 kwartier in een tochtig bushokje met bevroren tenen bij -9 op een bus staat te wachten??
***Levi was here***
pi_64742094
Best wel wat denk ik, je lichaam moet toch op temperatuur blijven..

ik had vanmorgen dikke ijsbloemen op het slaapkamerraam, ik zit nu ook onder een dekbed, aangezien het hier nog steeds niet warm is..
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:02:20 #188
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64742587
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.

En vanavond besloten dat ik een feestmaal verdien!
SUSHI!!!!! woei!
En weer zo'n klein flesje wijn als gisteren, want ik heb ook nog steeds niet gerookt.

De weegschaal knipperde groen, het zal waarschijnlijk voornamelijk vocht zijn, maar zondag woog ik 65 kilo en vanmorgen 63,4

Woei!
pi_64746187
Lekker joh Sanne!
En Sushi
Sara
Merel
Ukje
pi_64746322
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?
Volgens mij is hier weinig keurigs aan of je moet het echte eten weggelaten hebben...

Volgens mij kan je beter die flesjes wijn laten staan en die punten voor normaal eten gebruiken
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:22:40 #191
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64746532
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?
Volgens mij is hier weinig keurigs aan of je moet het echte eten weggelaten hebben...

Volgens mij kan je beter die flesjes wijn laten staan en die punten voor normaal eten gebruiken
Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.
Dat die 2 wijntjes geen goede voedingsstoffen zijn begrijp ik zelf ook wel.
pi_64746605
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.
Dat die 2 wijntjes geen goede voedingsstoffen zijn begrijp ik zelf ook wel.
Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....
Maar dat wijntje is voor jou belangrijker dan echte voedingsstoffen binnen te krijgen die je de hele dag niet binnen krijgt?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:25:59 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64746641
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....
Maar dat wijntje is voor jou belangrijker dan echte voedingsstoffen binnen te krijgen die je de hele dag niet binnen krijgt?
Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.
pi_64746709
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef Sanne het volgende:

[..]

Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.
Je lijstjes die je posts
pi_64747027
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
pi_64747099
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
Thanks
En niets mis met wijn hoor, maar met mate en niet elke dag kcal op sparen om het te kunnen drinken
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:37:36 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64747107
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ja maar jij bent natuurlijk die GROTE UITZONDERING en jij bent NIET NORMAAL hoor!

Lekker wijf!

Van trol naar snol in een paar jaar. Wie maakt je wat!

Miauw!

En Sanne, da's een prima voedzaam lijstje hoor. High carb/low fat. Zo zien we ze graag.
Enige wat je wel mist zijn wat groenten; een paar complexe koolhydraten. Maar verder is ie best keurig.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:39:44 #198
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64747182
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.
Het is ook weer neit zo dat op een houtje heeft zitten bijten vandaag.

En er is niets mis met een zak wortelen en een cappesjino voor onbijt
pi_64747291
[edit] vaker op refresh drukken
pi_64747292
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.
Het is ook weer neit zo dat op een houtje heeft zitten bijten vandaag.

En er is niets mis met een zak wortelen en een cappesjino voor onbijt
Ontbijt en lunch waren wel een houtje en nee dat ontbijt is niet normaal, of zou jij het wel je dochter geven elke dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')