quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaan
Ik ken eigenlijk niemand waarbij het gewicht er echt afgebleven is....
quote:'Oprah Winfrey was depressief' van onze redactie
AMSTERDAM - Hoewel Oprah Winfrey zich schaamt voor de twintig kilo die ze is aangekomen, schaamt ze zich er absoluut niet voor om er in haar talkshow uitgebreid op in te gaan.
De talkshowkoningin bekende op televisie dat ze zichzelf vorig jaar "had opgegeven", zo meldt PerezHilton.com. Fitnessgoeroe en adviseur Bob Greene suggereerde na deze bekentenis dat Oprah vorig jaar waarschijnlijk last heeft gehad van een milde depressie:"Ik keek in haar ogen, en ze wás er gewoon niet", vertelt hij aan het publiek. "Ze was erg afwezig en afgeleid. Voor mij was het ontzettend verontrustend. Volgens mij had ze het gevoel dat ze haar levenslust kwijt was en dat was voor mij het meest triest."
Maar Oprah zou Oprah niet zijn als ze niet uit haar diepe dal was geklauterd, klaar om de strijd weer aan te gaan: "Vorig jaar verborg ik mijn lichaam omdat ik niet wilde dat jullie het zagen. Hier stond ik dan. Eén van de meest zichtbare mensen op aarde, deed haar best om haar lichaam te verstoppen. Ik weet nu dat als je genoeg van jezelf houdt, je voor jezelf kan zorgen. Je moet jezelf als prioriteit stellen."
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |