abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64735018

Loop ik vanmiddag naar mijn auto toe, hoor ik ineens heel hard mijn naam roepen. Waren het twee van mijn (nu niet meer) brugklasleerlingetjes.. Ik roep hoi terug, en daarna riepen ze: "Wij zijn het, E. en M.". Dat had ik natuurlijk allang gezien, dus dat riep ik zo terug..

ik vond het zo leuk en schattig!!

Verder ging vandaag best goed, gisteren was ik bekaf, vandaag valt het wel mee. Heb alleen wel zo lopen rondrennen dat ik pas om 2 uur mijn lunch heb kunnen eten, en dan ook maar de helft.. Vandaag dus maar een boterham minder, en dan zo maar op tijd eten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64737346
Zo, ik ben weer terug van de glibberweg... heerlijk, dat fietsen op een met sneeuw aangevroren weg....

Lijntechnisch gezien gaat het (op dag 2 ) nog oké, moest alleen net wel even iets met suiker eten, want ik viel bijna neer
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:14:31 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64737896
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar kwam inderdaad ook mijn reactie vandaan
Ik ken eigenlijk niemand waarbij het gewicht er echt afgebleven is....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64737961
Ik kwam dit berichtje tegen van een beroemde jojo...
quote:
'Oprah Winfrey was depressief' van onze redactie

AMSTERDAM - Hoewel Oprah Winfrey zich schaamt voor de twintig kilo die ze is aangekomen, schaamt ze zich er absoluut niet voor om er in haar talkshow uitgebreid op in te gaan.

De talkshowkoningin bekende op televisie dat ze zichzelf vorig jaar "had opgegeven", zo meldt PerezHilton.com. Fitnessgoeroe en adviseur Bob Greene suggereerde na deze bekentenis dat Oprah vorig jaar waarschijnlijk last heeft gehad van een milde depressie:"Ik keek in haar ogen, en ze wás er gewoon niet", vertelt hij aan het publiek. "Ze was erg afwezig en afgeleid. Voor mij was het ontzettend verontrustend. Volgens mij had ze het gevoel dat ze haar levenslust kwijt was en dat was voor mij het meest triest."

Maar Oprah zou Oprah niet zijn als ze niet uit haar diepe dal was geklauterd, klaar om de strijd weer aan te gaan: "Vorig jaar verborg ik mijn lichaam omdat ik niet wilde dat jullie het zagen. Hier stond ik dan. Eén van de meest zichtbare mensen op aarde, deed haar best om haar lichaam te verstoppen. Ik weet nu dat als je genoeg van jezelf houdt, je voor jezelf kan zorgen. Je moet jezelf als prioriteit stellen."
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64740061
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik ken jou toch niet echt joh
Maar hoe dan ook is jouw verhaal inderdaad een succesverhaal
pi_64742003
Hoeveel verbrand je eigenlijk als je 3 kwartier in een tochtig bushokje met bevroren tenen bij -9 op een bus staat te wachten??
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64742094
Best wel wat denk ik, je lichaam moet toch op temperatuur blijven..

ik had vanmorgen dikke ijsbloemen op het slaapkamerraam, ik zit nu ook onder een dekbed, aangezien het hier nog steeds niet warm is..
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:02:20 #188
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64742587
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.

En vanavond besloten dat ik een feestmaal verdien!
SUSHI!!!!! woei!
En weer zo'n klein flesje wijn als gisteren, want ik heb ook nog steeds niet gerookt.

De weegschaal knipperde groen, het zal waarschijnlijk voornamelijk vocht zijn, maar zondag woog ik 65 kilo en vanmorgen 63,4

Woei!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64746187
Lekker joh Sanne!
En Sushi
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64746322
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Sanne het volgende:
Vandaag keurig ontbeten met een zak wortelen en 1 echte cappuccino.
Geluncht met 1 banaan (2 points), 1 appel en 1 sinaasappel en een beker optimel.
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?
Volgens mij is hier weinig keurigs aan of je moet het echte eten weggelaten hebben...

Volgens mij kan je beter die flesjes wijn laten staan en die punten voor normaal eten gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')