Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhh...mis ik iets of doe je een crashdieet?
Volgens mij is hier weinig keurigs aan of je moet het echte eten weggelaten hebben...
Volgens mij kan je beter die flesjes wijn laten staan en die punten voor normaal eten gebruiken
Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik dieet niet, ik ben gestopt met roken en blowen en probeer er dit keer geen 20 kilo aan te kanen.
Dat die 2 wijntjes geen goede voedingsstoffen zijn begrijp ik zelf ook wel.
Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je dit wilt gaan doen maar denk dat roken en blowen bijna gezonder is dan dit etenspatroon als je het lang volhoud.....
Maar dat wijntje is voor jou belangrijker dan echte voedingsstoffen binnen te krijgen die je de hele dag niet binnen krijgt?
Je lijstjes die je postsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pardon? Waar concludeer jij dit uit? Vind je wel erg kort door de bocht.
Thanksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
Ja maar jij bent natuurlijk die GROTE UITZONDERING en jij bent NIET NORMAAL hoor!quote:
Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Miss S bedoelt dat wortelen en cappuccino nou niet bepaald een keurig ontbijt zijn. Er ontbreken koolhydraten, eiwitten en vetten. Hetzelfde voor de lunch. Fruit is goed, maar 3 stuks in 1 maaltijd is behoorlijk overdreven en je eet dan gewoon vnl simpele suikers. Weer geen complexe koolhydraten en geen vetten, want in optimel zit geen vet.
Ontbijt en lunch waren wel een houtje en nee dat ontbijt is niet normaal, of zou jij het wel je dochter geven elke dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze heeft de vetten wel uit haar sushi gehaald.
Het is ook weer neit zo dat op een houtje heeft zitten bijten vandaag.
En er is niets mis met een zak wortelen en een cappesjino voor onbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |