Iemand die dit kan tegenspreken?quote:"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves." — Menachem Begin - Israeli Prime Minister 1977–1983
"In our country there is room only for the Jews. We shall say to the Arabs: Get out! If they don't agree, if they resist, we shall drive them out by force." Professor Ben-Zion Dinur, Israel 's First Minister of Education, 1954, from History of the Haganah, 1956.
"We have to kill all the Palestinians unless they are resigned to live here as slaves." Chairman Heilbrun of the Committee for the Re?election of General Shlomo Lahat as mayor of Tel Aviv, 1983.
"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail." Rabbi Ya'acov Perin in his eulogy at the funeral of mass murderer Dr. Baruch Goldstein, cited in the New York Times, 28 Feb 94 .
A Jew should and must make a false oath when the goyim asks if our books contain anything against them." -Szaaloth-Utszabot, The Book of Jore Via 17
"A Jew may rob a goy - that is,.he may cheat him in a bill, if unlikely to be perceived by him." -Schalchan Arach, Choszen Hamiszpat 348
Geen idee of deze uitsrpaken echt zijn, maar al zijn ze het, deze teksten doen het lijken alsof deze mannen het uit de Torah halen. De Torah staat gelijk aan een deel van het christelijke oude testament en daar zijn zulke regels niet terug te vinden. Het is dus geen inspiratie vanuit hun geloof. (Waar de teksten het wel op laten lijken)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef PietjeDuck het volgende:
Ik kwam dit tegen op een ander forum. Het Hamas handvest is niets vergeleken met zulke smerige uitspraken.![]()
[..]
Iemand die dit kan tegenspreken?
Vannacht vallen ze de Gaza binnen denkt men. Niet zo makkelijk als bombarderen, maar iig minder burger slachtoffers. (Al zal hamas een terrorist ook nog wel als burger op de dodenlijst proberen te zetten)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef NewsVan het volgende:
Wanneer begint Israel nou een keer echt met het uit roeien van Hamas. Dit schiet zo ook niet op...
door wie? de hamas of israel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:00 schreef Reki het volgende:
Hospital official: 19 Palestinian children killed in Gaza in past 24 hours (CNN)
oorlog is misselijkmakend, erger is burgers worden slachtoffer, diegene die aan de touwtjes trekken niet of nauwelijks, dat geeft te denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:00 schreef Reki het volgende:
Hospital official: 19 Palestinian children killed in Gaza in past 24 hours (CNN)
quote:
http://edition.cnn.com/20(...)rael.gaza/index.htmlquote:The director of rehabilitation at El Wafa Hospital in Gaza City, Dr. Khamis Elessi, said Friday that 19 children have died in the past 24 hours, all under the age of 15,.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef Reki het volgende:
Lijkt me het werk van Israel, waarom zou Hamas zijn eigen kinderen doden?
Hamas verschuilt zich wel soms tussen de burgers, dat kan nog wel. Maar opzettelijk zijn eigen kinderen doden doen zij zelfs niet. Wat is daar grappig aan?quote:
aan de dood van kinderen van hamas is niks grappigs.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:13 schreef Reki het volgende:
[..]
Hamas verschuilt zich wel soms tussen de burgers, dat kan nog wel. Maar opzettelijk zijn eigen kinderen doden doen zij zelfs niet. Wat is daar grappig aan?
veel plezier, want israel kent heel erg veel hartstikke leuke, mooie, creatieve, interessante en erudiete mensen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:19 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben wel blij met al deze bagger..
Over een aantal weken vertrek ik richting Israel om daar een semester te studeren...
Afijn, bomschort ligt bovenop in m'n tas...
En wat ga je daar studeren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:19 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben wel blij met al deze bagger..
Over een aantal weken vertrek ik richting Israel om daar een semester te studeren...
Afijn, bomschort ligt bovenop in m'n tas...
Kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:30 schreef AryaMehr het volgende:
Gerucht gaat dat Iran de Palestijnen van nieuwe wapens (raketten) heeft voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |