*trots*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zinnig![]()
Toevoegend![]()
Fabulous
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tegen de tijd dat ik doorheb dat het topic dicht is, zijn jullie al bij post 10 in het volgende topic..
Ha! Ik zie er toch al dun uit, hoef ik alleen maar 1 bepaald lichaamsdeel voor te verhullenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan zetten we 'm op volgende week. Streef je gek
Och, mijn moment suprème komt nog wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik zat weer in je vaarwater he?
Die kanoërd!
Hey, ik ben zwaar getraumatiseerd hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik zat weer in je vaarwater he?
Die kanoërd!
O dus ik mag het halve land doortreinen, maar jij wilt op de fiets naar de meet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, mijn moment suprème komt nog wel!
En ik wil ook wel meeten, maar dan niet heel ver weg!
Ook aan het begin van een topic word je geacht énige nuttigheid in je post te betrachten hoor!quote:
Ik kan bijna niet fietsenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dus ik mag het halve land doortreinen, maar jij wilt op de fiets naar de meet?.
Ja, ik loop vaak een beetje achter de feiten aan.quote:
Ja want fipo en tvp zijn nuttigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook aan het begin van een topic word je geacht énige nuttigheid in je post te betrachten hoor!
Wat een zin![]()
Daar was de vorige meetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet fietsen![]()
Ik doelde eerder op iets centraals. Utrecht bijvoorbeeld
Soms heb je maar weinig woorden nodigquote:
Ja daaaag dan is het dadelijk in Joure ofzo!quote:
Mehehehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daaaag dan is het dadelijk in Joure ofzo!
En ja ik weet dat Joure in Friesland ligt en Vik uit Groningen komt
We meeten altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar niet meeten op zaterdag hoor! Dan moet ik werken!
I'm in. Frieslandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mehehehe.
Nee, als ik mag kiezen dan is de meet in Beetsterzwaag.
Ik heb nog steeds het oude koelkastmodelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh shit er komt een nieuwe Nintendo DS
Dat wordt weer sparen!
There's a first for everything darling!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben nog nooit in een sauna geweest hoor.
Mariakart? Dat bestaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude koelkastmodel. Niet dat ik er ooit op speel hoor
. Alleen Mariakart met de kidzels in de familie
.
Ja dan ga ik niet mee hoor, dan moet ik mijn hoorapparaat uitdoen en hoor ik helemáál niksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
There's a first for everything darling!
En dan meeten we maar een keer op zondag
Whehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mariakart? Dat bestaat?Must! have!
![]()
Hihihi! Nog een vlotje!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dan ga ik niet mee hoor, dan moet ik mijn hoorapparaat uitdoen en hoor ik helemáál niks
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Kaasmeisje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn volgt het allemaal trouw
Ik spreek geen Friesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Dan ga ik Fries praten en luisteren jullie vol bewondering naar mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
Nepfries! Dooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.
Echt? Ik houd niet van chocolaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
tsjies famke dot ik er bin ja...quote:
Een vriendin van mij (lang, leuk, blond) verdiende vroeger bij als Melkmeisje. Bij conventies etc. door het Zuivelpromotiebureau in zo'n kostuumpje iedereen melk presenteren. En verkondigen hoe geweldig melk was. Toen volgde het evaluatiegesprek (let je op Anosmie!) en vonden ze dat ze te weinig de mensen actief aansprak. Toen werd ze gedegradeerd tot Kaasmeisje.quote:
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?
Dat STINKT! Je ruikt continu een combinatie van chocolade en verbrand papier van een andere fabriekik was de hele dag misselijk.
In vertaling:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tsjies famke dot ik er bin ja...
Noew gji ik toskjes poetsen en naar bed, mien mantje wol iets mij my dwaan lo ik. ken ik gjin ne tsjin sizze
Erg he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!
Oh, in een woonwinkel buiten het centrum hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
DanD; waar werk je? misschien kan ik je opzoeken?![]()
en ik spreek ook geen Fries, maar versta het ook prima
dus een meet in Friesland lijkt mij prima haha
In het dorp van mijn middelbare school stond zo'n fabriek. Lachuh joh als de ramen op de derde verdieping open stondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?
Dat STINKT! Je ruikt continu een combinatie van chocolade en verbrand papier van een andere fabriekik was de hele dag misselijk.
Jij ook een fijne avond, maar dat gaat wel lukken zo te horen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok dat is wel letterlijk fries...
Drachten lijkt me wel watOf gewoon groningen..
Lieverds nog een fijne avond
Dikke tut!!
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende oudersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
Op de knibbels kreng!! Stokslobberen!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, in een woonwinkel buiten het centrum hoor.. Dus niet echt op je route neem ik aan!
Ja doei, ik kom uit Drachten, dus daar gaan we niet meeten, want dan kom ik de hele tijd allemaal bekenden tegenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok dat is wel letterlijk fries...
Drachten lijkt me wel watOf gewoon groningen..
Lieverds nog een fijne avond
Dikke tut!!
Godfergemie! Blikstjinders!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende ouders. Mijn moeder 'vloekte' in het Fries
.
Met filet americain, ui en rucola.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Was je boterham lekker Co? Jij ordinairtje!
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende ouders. Mijn moeder 'vloekte' in het Fries
.
Geen idee waar je vandaan komt maar als je met de auto gaat zou ik de City bus pakken, dat is fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej niet helemaal denk ik, maar we gaan vanuit Groningen zuid op de fiets de stad inwel zo verstandig op zaterdag
Okee misschien wordt ik misleid door Co's 'ik ben ordinair', maar iets zegt me dat daar "op de knieën kreng! Pijpeuh!" staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Bussum?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In het dorp van mijn middelbare school stond zo'n fabriek. Lachuh joh als de ramen op de derde verdieping open stonden
Das maar goed ook!! Jij zou er al helemaal niks aan vinden!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nieuw jaar? Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi! Nog een vlotje!
Is je nieuwe jaar tot nu toe een béétje gelukkig Kimmie?
Nee. Mijn moeder zei zoiets als "Dommerdeda"quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!
O, iets met orale seks met een man? Iewquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Das maar goed ook!! Jij zou er al helemaal niks aan vinden!
Barry Kallebout FTW!quote:
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw jaar? Wat zeg je nou?.
Mega kater is over iig. En vandaag weer met kind en helm naar de helmentoko geweest, en de vordering was zeer goed.
Muis, hoe gaat het??? Valt het mee/tegen??.
Hahahaha dat kan natuurlijk ook!quote:
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!
Oja! Dat had ik ook nog vandaag! Ik wist wel dat het te weinig was op het lijstje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Met filet americain, ui en rucola.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt maar als je met de auto gaat zou ik de City bus pakken, dat is fijn
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beter
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?".
Nog 23x slechtsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergeten.
En dan ben je dus vlak bij m'n werk. En m'n huis trouwens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
citybus neem ik ook altijd naar UMCG (vanuit Haren)
maar de vrienden waarmee we de stad ingaan wonen in Groningen en dus gaan we vanaf daar naar het centrum...
en normaal vanuit Hoogeveen neem ik ook vaak afslag haren en dan citybus, scheelt een hoop gestress.
(of andere plant ik de auto bij de ikea)
Nou ik kan ook nog tot tien tellen en ik weet dat jiddemtekke de ellebogen zijn, maar dat is natuurlijk lang niet zo tot de verbeelding sprekend!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat is alles wat jij aan 'fries' kent hè?
Dit hele gebeuren komt me erg bekend voor namelijk.
Noem Friesland en jij komt hier mee en iedereen zich telkens weer verbazen
Moet wat tijd inhalen in dit nieuwe jaar, dus vroem op bed vandaagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoeh! Sjoeh!
Het is nog geen half twaalf!
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch niet
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!
Dude: Wolsto an mien stok slobberen![]()
Viking: *kijkt andere kant op* ....
Dude:*klopt op schouder Viking* "Wolsto an mien stok slobberen!"
Viking: Huh? Wa? Oh hallo.
Dude: Ik heb ne stok hier! Wolsto nie slobberen dan!![]()
Viking: Sorry?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht echt dat je vroemvroem bedoelde, zoals een wegknallende auto![]()
Damn, je Fries is echt beroertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds vast ook maar nu is het alleen nog maar een fijne herinneringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Laureline het volgende:
Je had vroeger ook schoolreisjes voor de basisschool naar de fabriek! Dan kwam iedereen met tassenvol chocola terug![]()
Maar die lucht leek altijd meer op natte sokken met vet.
ik vond de telefoonsex conversatie grappigerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De auto aanduwen kan altijd nog... vroeeeeeeeemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht echt dat je vroemvroem bedoelde, zoals een wegknallende auto![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit de Flevopolder, cachaiquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!
Toet toet!
Mijn vriend zou dat helemaal het einde vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slaapt heerlijk, alleen knapten veel vrouwen er op af als we thuiskwamen
Mehehehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!
Toet toet!
Ooooooh, dat is dus nog bijna een maandquote:
Tsja goeie vraag. Er is een kans dat mijn tumor gaat zwellen en er is een kans dat mijn gezichtsverlamming zich vernieuwt, maar geen van beide is tot nu toe gebeurd dus ik blijf hoopvolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ooooooh, dat is dus nog bijna een maand. Blijft het nu ook beter gaan denk je, of is er nog kans op een terugval ergens in die 23 keer?
Ik heb iig wel lol, dus het is gezelliger dan vanmiddagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een bijzonder niveau weer hier vanavond! Ik ben trots op ons!![]()
Net als op de eetlijst van Kim: wonderschoon!![]()
WAT HAAT JE MIJ OFZOquote:
Nee, dan sex in het donker en alles op de tast zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dat helemaal het einde vinden![]()
En tip: doe volgende keer het licht en de koplampen uit, dan zie je het bed niet!
Word je dadelijk naast Rhonda wakkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dan sex in het donker en alles op de tast zeker
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
WAT HAAT JE MIJ OFZO
wat heb ik je misdaan
ik ben nog nooit zo behandeld
Ik zit haar natuurlijk gewoon uit de tent te lokken, normaliter is mijn spelling uiteraard 100% in orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Viktator is van de spellingspliesie Neen, jeweetz!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit haar natuurlijk gewoon uit de tent te lokken, normaliter is mijn spelling uiteraard 100% in orde.
4 februari part-eh dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja goeie vraag. Er is een kans dat mijn tumor gaat zwellen en er is een kans dat mijn gezichtsverlamming zich vernieuwt, maar geen van beide is tot nu toe gebeurd dus ik blijf hoopvolen 4 februari is mijn laatste sessie!
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Word je dadelijk naast Rhonda wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:Neee die dikke negerin uit Road Trip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
Jeweetwel, die vriendin van dat sullige scharminkel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:*maria klikt op spoiler* "HUU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
![]()
Vriend Maria: "WAT is dat![]()
Maria: "Ik weetet niet"
Samen:![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ogod, heb ik wat gemist? Ik hoef toch geen twintig topics terug te gaan lezen he?.
Und Ewelinaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.
Oh en Anneque is ook foetsie roetsie
Jullie maken mij zeer onzeker. Ik ga voortaan zinnen met zo min mogelijk werkwoordsspelling makenquote:
Mensen boven water? Zijn ze weg dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.
Oh en Anneque is ook foetsie roetsie
* Greys denkt ineens weer aan die ene betekenis van die smileyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*maria klikt op spoiler* "HUU!![]()
Vriend Maria: "WAT is dat![]()
Maria: "Ik weetet niet"
Samen:![]()
Ik wilde 't niet zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys denkt ineens weer aan die ene betekenis van die smiley
Ik noemde jou nog in het vorige topic als zijnde vermist....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mensen boven water? Zijn ze weg dan?.
oh, die ken ik nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee die dikke negerin uit Road Trip!
Jeweetwel, die vriendin van dat sullige scharminkel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie kont en goeie tieten.
I'd hit her!
Er staat een plaatje een paar posts boven je!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, die ken ik niet
maar als ik moest kiezen tussen een dikke negerin en rhonda de bodybuildster wist ik het wel
Is ze zo agressief dan?quote:
Die kerel ligt er bij alsof ie net door haar is gebaardquote:
Oooh, nog niet gemeld na de jaarwisseling ofzo? ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik noemde jou nog in het vorige topic als zijnde vermist....
Of was het 't topic daarvoor?![]()
Ik mis iets denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde 't niet zeggen.
Maria + bf doen een trio.
Als in al een tijdje niet meer gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, nog niet gemeld na de jaarwisseling ofzo? ik snap het niet meer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mis iets denk ik.And he wishes!
En toch heb ik liever de negerin van road trip dan Rhonda de Opblaastietige. Like, duizend maal liever!
Zijn daar foto's van?quote:
Newsflash:quote:
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Newsflash:
Wekkergrappen zijn niet meer nodig, aangezien de wekker is vervangen door een adequater apparaat.
Nee, die heb ik gemist! Samenvatting?quote:
De wekker wordt alleen nog gebruikt met het doel de gebruikster ervan te wekken in de ochtend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?
You betquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
heul goed Vik
*zeker een misplaatst moment om fooottooowwww te roepen?!?)*
quote:
Harharhar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?
Ah oke. Dat van die schoorsteen wist ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Bensdorp werd Ome Barry de laatste paar jaar. Totdat de schoorsteen afbrak, toen gebeurde er weinig meer geloof ik.
Geloof me als ik zeg you don't wanna knowquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gemist! Samenvatting?
Wie is Bernie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft Bernie niet van terug!
En Viking, omg! Ik gebruik die smiley gewoon als, nouja, OMG smileyI am such a newb.
Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje iets akeligs hebben! Kweenie precies waarom!
En dat andere adequate apparaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De wekker wordt alleen nog gebruikt met het doel de gebruikster ervan te wekken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien omdat je weet dat zij nu over hem heen gaat rollen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?quote:
dat zeg je nu pas....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je hier moeten eten vanavond!
Af en toe wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?
Af en toe ben ik iets te vaag
De mijne ook, maar ik had een Nixon grap wél gesnaptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Af en toe wel ja.
Je kon ook zeggen: daar heeft Nixon niet van terug!Maar dat was nog voor jouw tijd
En voor mijn tijd)
Oh en Bernard ook natuurlijk![]()
.
En ik zal proberen wat minder op jou te letten, want daar had Greys ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
Love and peace, man! Totally, man! Dude!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
WBquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Miss_S het volgende:
Spread the love?
Nou dankzij wijn en een heel wijs pm'etje van loveli ben ik ook weer terug
naiiiisssssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Hij is idd roze en hij moet nog bezorgd worden in een discreet doosje.
Je hebt echt een heel blij hoofd zo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Muis heeft het weer goed gemaakt met me!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!
*trots op de Vik*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik zal proberen wat minder op jou te letten, want daar had Greys ook wel weer gelijk in.
Ik geef ze gratis wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis heeft het weer goed gemaakt met me!!
Ben ik nu een plaatsje gestegen in je lievelingenlijstje? Want daar doe ik het allemaal voor hè?quote:
leuke vrolijke foto Miss_S, maar mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het met het afvallen gaat?quote:
die orb vind ik eigenlijk gewoon eng maar probeer ik te negerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt een heel blij hoofd zo!
Inclusief voorhoofds-orb! Piez!
Vik, bezorgd in een discrete verpakking door een busje waar loeigroot 'Toys for Sluts, de fijnste sexspeeltjes' op staat? Ik zie dat dan voor me he!?
Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
Wijsneuzerig, vond ik zelfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Miss_S het volgende:
Spread the love?
Nou dankzij wijn en een heel wijs pm'etje van loveli ben ik ook weer terug
Nee, gewoon van TNT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Vik, bezorgd in een discrete verpakking door een busje waar loeigroot 'Toys for Sluts, de fijnste sexspeeltjes' op staat? Ik zie dat dan voor me he!?
Zozo! Heb je al iets in gedachten?quote:Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet je morgen ook werken?
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
leuke vrolijke foto Miss_S, maar mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het met het afvallen gaat?
of ben je niet actief bezig meer?
Haha, dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenzie ik er zo dik uit?
Maar afvallen doe ik op het moment niet, ben stabiel behalve de feestdagen kilo's
Maar wil het komende jaar wel echt onder de 70 (wat me nog nooit echt gelukt is)
ik ben ook wel heul benieuwd of ik dr in staquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik nu een plaatsje gestegen in je lievelingenlijstje? Want daar doe ik het allemaal voor hè?.
Ik weet dat ik niet slank ben maar op die foto vond ik het eigenlijk nog mee vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook al.
Ze ziet de foto en begint over afvallen.
Niet zo tactisch, BJ!.
Werkt die site voor jullie allemaal normaal? bij mij is ie erg langzaam maar misschien is dat wel een tekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, leuke jurkjes op de H&M site!
Nou, gezien van waar je komt... kudo's!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet slank ben maar op die foto vond ik het eigenlijk nog mee vallen
Maar het kan en moet zeker beter
ow het was niet verkeerd bedoeld hoor....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenzie ik er zo dik uit?
Maar afvallen doe ik op het moment niet, ben stabiel behalve de feestdagen kilo's
Maar wil het komende jaar wel echt onder de 70 (wat me nog nooit echt gelukt is)
Spannend hoor! Ik zou echt met een knalrooie kop door zo'n winkel lopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Vik, ik weet nog niet wat ik ga shoppen hoor!
Maar het lijkt me zo leuk om daar eens te kijken
En Heer G gaat mee (zegt ie nu, moet het nog zien)
Daarom vroeg ik of je nog aanraders hebt!
Maar je wilt toch niet teveel meer afvallen he? Je bent al superslank.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow het was niet verkeerd bedoeld hoor....
was gewoon nieuwsgierig omdat je daar niet zoveel meer over post... vandaar![]()
en ik wil ook onder de 70 de komende maanden
Niks raars aan hoor zo'n winkel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend hoor! Ik zou echt met een knalrooie kop door zo'n winkel lopen.
We willen wel pics van je aankopen hè.
neej hoor, ik wil naar 69,8 om mijn -50 compleet te maken....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet teveel meer afvallen he? Je bent al superslank.
En eigenlijk heb je me er een jaar lang niet serieus over gehoord, ik was tevreden zo maar nu ik weet dat ik stabiel kan blijven wil ik eigenlijk wel weer verder afvallen
Bah, walgelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks raars aan hoor zo'n winkel.
Als de straat voor de ingang echter opgebroken is en er zijn allemaal stratenmakers bezig die jou naar binnen zien gaan is het een ander verhaal. De knipogen en opmerkingen waren niet van de lucht.
Ik merk niets!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Werkt die site voor jullie allemaal normaal? bij mij is ie erg langzaam maar misschien is dat wel een teken
yupsquote:
Helemaal in Grun zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bah, walgelijk.
Ik wil er ook nog wel eens naartoe. Wie gaat met me mee lezziestuff kopen?.
-50 is wel superstoerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej hoor, ik wil naar 69,8 om mijn -50 compleet te maken....
geen idee wat ik momenteel weeg, want de feestdagen waren uberongezond hier
2 weken geleden was het nog 70,7....
Lijstje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaa nu wel goede moment om fooootttoooo te roepen
en Greys LIJSTJEEEEE???
Omdat het ene mooie vrouw is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk niets!
Het vriendje zit te roepen dat ik deze moet kopen. Waarom zou dat nou toch zijn?
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk niets!
Het vriendje zit te roepen dat ik deze moet kopen. Waarom zou dat nou toch zijn?
[ afbeelding ]
hmm ik zie het eigenlijk niet echt....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk niets!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
yups
Ik heb nog een hele voorraad
(handel schat, niet voor eigen gebruik)
neej van de lieve mensen in dit topicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijstje?
Van de aankopen?
Vik, het SCHIJNT dat C. le D. een heel normale prettige winkel is, niet ranzig ofzo.
Vrouwvriendelijk ook!
En dat wil ik wel eens van dichtbij bekijken
Dat gaat ze ons vast zo vertellen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Errrmmm, wat heeft ElisaB eigenlijk op voorraad?.
gelukkig wel. Maar eerst uitslapen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mooi dan kan je voor de buis schaatsen kijken
Dan willik ook wel mee!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Vik, als we gaan meeten, gaan we 's middags eerst naar een C. le D!
Ik heb er een. Vandaar de voorraadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Greys het volgende:Kan je geen webshop beginnen voor us, Slankies?
Dank je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi.
Zou je vast goed staan.
Ik ga trouwens m'n haar laten groeien, denk ik, zoals Co al zei. Ik hoop dat ik de 'Wanneer ga je weer eens naar de kapper?'-smeekbeden van m'n moeder tzt kan weerstaan
.
Er is al een apart Slanktipstopic hier in LIF.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat ik wel een beetje jammer vind? Dat dit topic eigenlijk alleen nog maar een slowchat is en dat er weinig nuttige informatie te vinden is over o.a. het SHE-dieet. Misschien is het handig om een apart slowchattopic en een apart SHE-dieet-topic te hebben?
Voorheen verwees ik geïnteresseerden ook naar deze reeks maar dat doe ik nu niet meer omdat ze er niks aan hebben...
Dat heb ik de vorige keer ook gevraagd, of er geen aparte slowchat kon komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat ik wel een beetje jammer vind? Dat dit topic eigenlijk alleen nog maar een slowchat is en dat er weinig nuttige informatie te vinden is over o.a. het SHE-dieet. Misschien is het handig om een apart slowchattopic en een apart SHE-dieet-topic te hebben?
Voorheen verwees ik geïnteresseerden ook naar deze reeks maar dat doe ik nu niet meer omdat ze er niks aan hebben...
Dan denken ze daar dat wij een trio gaan doenquote:
hah jaaahh ik ookquote:
Serieus? Dan moet ik hem annulerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je.. Ach wat, ik bestel 'm gewoon!
Neen, ik denk wel dat m'n vriend doorheeft dat je de vrouw er niet bijkrijgt hoor.
Jij met je eeuwige foto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Elisa vertel eensben benieuwd.... fotoooosssss
Ah, okee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is al een apart Slanktipstopic hier in LIF.
Wees welkom!quote:
Dat doet mijn moeder ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga trouwens m'n haar laten groeien, denk ik, zoals Co al zei. Ik hoop dat ik de 'Wanneer ga je weer eens naar de kapper?'-smeekbeden van m'n moeder tzt kan weerstaan
.
Wiens bedoeling?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer ook gevraagd, of er geen aparte slowchat kon komen.
Maar dat was niet de bedoeling
Ise, overdag gaat het wat meer ontopic!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Isegrim het volgende:
doe ik ook nietquote:
Het zou zichzelf wel een beetje reguleren. Soms haske ontopic, soms totaal niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wiens bedoeling?Fok, dat zijn wij.
Nee toen ging SHE flippen bij dat voorstel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wiens bedoeling?Fok, dat zijn wij.
Oke een serieuze vraag aan julliequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou zichzelf wel een beetje reguleren. Soms haske ontopic, soms totaal niet.
Als mensen die serieuze vragen hebben maar antwoorden krijgen en dat is meestal wel zo
En dan is er nog dat Slanktips topic (daar mag totaal geen SC) en dus wordt het anders teveel qua topics, begreep ik.
SHE flipt wel vaker, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee toen ging SHE flippen bij dat voorstel.
Doe eens een duidelijke foto dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke een serieuze vraag aan jullie
Als jullie de foto van mij bekijken hoeveel kilo moet er nog af dit jaar ?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |