Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje iets akeligs hebben! Kweenie precies waarom!
En dat andere adequate apparaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De wekker wordt alleen nog gebruikt met het doel de gebruikster ervan te wekken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien omdat je weet dat zij nu over hem heen gaat rollen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?quote:
dat zeg je nu pas....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je hier moeten eten vanavond!
Af en toe wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?
Af en toe ben ik iets te vaag
De mijne ook, maar ik had een Nixon grap wél gesnaptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Af en toe wel ja.
Je kon ook zeggen: daar heeft Nixon niet van terug!Maar dat was nog voor jouw tijd
En voor mijn tijd)
Oh en Bernard ook natuurlijk![]()
.
En ik zal proberen wat minder op jou te letten, want daar had Greys ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
Love and peace, man! Totally, man! Dude!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
WBquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Miss_S het volgende:
Spread the love?
Nou dankzij wijn en een heel wijs pm'etje van loveli ben ik ook weer terug
naiiiisssssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Hij is idd roze en hij moet nog bezorgd worden in een discreet doosje.
Je hebt echt een heel blij hoofd zo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Muis heeft het weer goed gemaakt met me!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!
*trots op de Vik*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik zal proberen wat minder op jou te letten, want daar had Greys ook wel weer gelijk in.
Ik geef ze gratis wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis heeft het weer goed gemaakt met me!!
Ben ik nu een plaatsje gestegen in je lievelingenlijstje? Want daar doe ik het allemaal voor hè?quote:
leuke vrolijke foto Miss_S, maar mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het met het afvallen gaat?quote:
die orb vind ik eigenlijk gewoon eng maar probeer ik te negerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt een heel blij hoofd zo!
Inclusief voorhoofds-orb! Piez!
Vik, bezorgd in een discrete verpakking door een busje waar loeigroot 'Toys for Sluts, de fijnste sexspeeltjes' op staat? Ik zie dat dan voor me he!?
Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
Wijsneuzerig, vond ik zelfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Miss_S het volgende:
Spread the love?
Nou dankzij wijn en een heel wijs pm'etje van loveli ben ik ook weer terug
Nee, gewoon van TNT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Vik, bezorgd in een discrete verpakking door een busje waar loeigroot 'Toys for Sluts, de fijnste sexspeeltjes' op staat? Ik zie dat dan voor me he!?
Zozo! Heb je al iets in gedachten?quote:Ik ga morgen een bezoekje aan C. le D. brengen!
neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet je morgen ook werken?
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
leuke vrolijke foto Miss_S, maar mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het met het afvallen gaat?
of ben je niet actief bezig meer?
Haha, dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenzie ik er zo dik uit?
Maar afvallen doe ik op het moment niet, ben stabiel behalve de feestdagen kilo's
Maar wil het komende jaar wel echt onder de 70 (wat me nog nooit echt gelukt is)
ik ben ook wel heul benieuwd of ik dr in staquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik nu een plaatsje gestegen in je lievelingenlijstje? Want daar doe ik het allemaal voor hè?.
Ik weet dat ik niet slank ben maar op die foto vond ik het eigenlijk nog mee vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook al.
Ze ziet de foto en begint over afvallen.
Niet zo tactisch, BJ!.
Werkt die site voor jullie allemaal normaal? bij mij is ie erg langzaam maar misschien is dat wel een tekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, leuke jurkjes op de H&M site!
Nou, gezien van waar je komt... kudo's!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet slank ben maar op die foto vond ik het eigenlijk nog mee vallen
Maar het kan en moet zeker beter
ow het was niet verkeerd bedoeld hoor....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die foto kan ik heel verkeerd opvattenzie ik er zo dik uit?
Maar afvallen doe ik op het moment niet, ben stabiel behalve de feestdagen kilo's
Maar wil het komende jaar wel echt onder de 70 (wat me nog nooit echt gelukt is)
Spannend hoor! Ik zou echt met een knalrooie kop door zo'n winkel lopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Vik, ik weet nog niet wat ik ga shoppen hoor!
Maar het lijkt me zo leuk om daar eens te kijken
En Heer G gaat mee (zegt ie nu, moet het nog zien)
Daarom vroeg ik of je nog aanraders hebt!
Maar je wilt toch niet teveel meer afvallen he? Je bent al superslank.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow het was niet verkeerd bedoeld hoor....
was gewoon nieuwsgierig omdat je daar niet zoveel meer over post... vandaar![]()
en ik wil ook onder de 70 de komende maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |