Barry Kallebout FTW!quote:
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw jaar? Wat zeg je nou?.
Mega kater is over iig. En vandaag weer met kind en helm naar de helmentoko geweest, en de vordering was zeer goed.
Muis, hoe gaat het??? Valt het mee/tegen??.
Hahahaha dat kan natuurlijk ook!quote:
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!
Oja! Dat had ik ook nog vandaag! Ik wist wel dat het te weinig was op het lijstje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Met filet americain, ui en rucola.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt maar als je met de auto gaat zou ik de City bus pakken, dat is fijn
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beter
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?".
Nog 23x slechtsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergeten.
En dan ben je dus vlak bij m'n werk. En m'n huis trouwens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
citybus neem ik ook altijd naar UMCG (vanuit Haren)
maar de vrienden waarmee we de stad ingaan wonen in Groningen en dus gaan we vanaf daar naar het centrum...
en normaal vanuit Hoogeveen neem ik ook vaak afslag haren en dan citybus, scheelt een hoop gestress.
(of andere plant ik de auto bij de ikea)
Nou ik kan ook nog tot tien tellen en ik weet dat jiddemtekke de ellebogen zijn, maar dat is natuurlijk lang niet zo tot de verbeelding sprekend!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat is alles wat jij aan 'fries' kent hè?
Dit hele gebeuren komt me erg bekend voor namelijk.
Noem Friesland en jij komt hier mee en iedereen zich telkens weer verbazen
Moet wat tijd inhalen in dit nieuwe jaar, dus vroem op bed vandaagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoeh! Sjoeh!
Het is nog geen half twaalf!
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch niet
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!
Dude: Wolsto an mien stok slobberen![]()
Viking: *kijkt andere kant op* ....
Dude:*klopt op schouder Viking* "Wolsto an mien stok slobberen!"
Viking: Huh? Wa? Oh hallo.
Dude: Ik heb ne stok hier! Wolsto nie slobberen dan!![]()
Viking: Sorry?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht echt dat je vroemvroem bedoelde, zoals een wegknallende auto![]()
Damn, je Fries is echt beroertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds vast ook maar nu is het alleen nog maar een fijne herinneringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Laureline het volgende:
Je had vroeger ook schoolreisjes voor de basisschool naar de fabriek! Dan kwam iedereen met tassenvol chocola terug![]()
Maar die lucht leek altijd meer op natte sokken met vet.
ik vond de telefoonsex conversatie grappigerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De auto aanduwen kan altijd nog... vroeeeeeeeemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht echt dat je vroemvroem bedoelde, zoals een wegknallende auto![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit de Flevopolder, cachaiquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!
Toet toet!
Mijn vriend zou dat helemaal het einde vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slaapt heerlijk, alleen knapten veel vrouwen er op af als we thuiskwamen
Mehehehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stiekem heeft Adelante een racecar bed!
Toet toet!
Ooooooh, dat is dus nog bijna een maandquote:
Tsja goeie vraag. Er is een kans dat mijn tumor gaat zwellen en er is een kans dat mijn gezichtsverlamming zich vernieuwt, maar geen van beide is tot nu toe gebeurd dus ik blijf hoopvolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ooooooh, dat is dus nog bijna een maand. Blijft het nu ook beter gaan denk je, of is er nog kans op een terugval ergens in die 23 keer?
Ik heb iig wel lol, dus het is gezelliger dan vanmiddagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een bijzonder niveau weer hier vanavond! Ik ben trots op ons!![]()
Net als op de eetlijst van Kim: wonderschoon!![]()
WAT HAAT JE MIJ OFZOquote:
Nee, dan sex in het donker en alles op de tast zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dat helemaal het einde vinden![]()
En tip: doe volgende keer het licht en de koplampen uit, dan zie je het bed niet!
Word je dadelijk naast Rhonda wakkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dan sex in het donker en alles op de tast zeker
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
WAT HAAT JE MIJ OFZO
wat heb ik je misdaan
ik ben nog nooit zo behandeld
Ik zit haar natuurlijk gewoon uit de tent te lokken, normaliter is mijn spelling uiteraard 100% in orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Viktator is van de spellingspliesie Neen, jeweetz!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit haar natuurlijk gewoon uit de tent te lokken, normaliter is mijn spelling uiteraard 100% in orde.
4 februari part-eh dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja goeie vraag. Er is een kans dat mijn tumor gaat zwellen en er is een kans dat mijn gezichtsverlamming zich vernieuwt, maar geen van beide is tot nu toe gebeurd dus ik blijf hoopvolen 4 februari is mijn laatste sessie!
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Word je dadelijk naast Rhonda wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:Neee die dikke negerin uit Road Trip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
Jeweetwel, die vriendin van dat sullige scharminkel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rhonda is, maar als ik even google kom ik bij dit uit:*maria klikt op spoiler* "HUU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik over het licht
![]()
Vriend Maria: "WAT is dat![]()
Maria: "Ik weetet niet"
Samen:![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ogod, heb ik wat gemist? Ik hoef toch geen twintig topics terug te gaan lezen he?.
Und Ewelinaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.
Oh en Anneque is ook foetsie roetsie
Jullie maken mij zeer onzeker. Ik ga voortaan zinnen met zo min mogelijk werkwoordsspelling makenquote:
Mensen boven water? Zijn ze weg dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, langzaam komen mensen weer boven water. Al mis ik Chico en PF nog.
Oh en Anneque is ook foetsie roetsie
* Greys denkt ineens weer aan die ene betekenis van die smileyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*maria klikt op spoiler* "HUU!![]()
Vriend Maria: "WAT is dat![]()
Maria: "Ik weetet niet"
Samen:![]()
Ik wilde 't niet zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys denkt ineens weer aan die ene betekenis van die smiley
Ik noemde jou nog in het vorige topic als zijnde vermist....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mensen boven water? Zijn ze weg dan?.
oh, die ken ik nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee die dikke negerin uit Road Trip!
Jeweetwel, die vriendin van dat sullige scharminkel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie kont en goeie tieten.
I'd hit her!
Er staat een plaatje een paar posts boven je!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
oh, die ken ik niet
maar als ik moest kiezen tussen een dikke negerin en rhonda de bodybuildster wist ik het wel
Is ze zo agressief dan?quote:
Die kerel ligt er bij alsof ie net door haar is gebaardquote:
Oooh, nog niet gemeld na de jaarwisseling ofzo? ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik noemde jou nog in het vorige topic als zijnde vermist....
Of was het 't topic daarvoor?![]()
Ik mis iets denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde 't niet zeggen.
Maria + bf doen een trio.
Als in al een tijdje niet meer gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh, nog niet gemeld na de jaarwisseling ofzo? ik snap het niet meer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mis iets denk ik.And he wishes!
En toch heb ik liever de negerin van road trip dan Rhonda de Opblaastietige. Like, duizend maal liever!
Zijn daar foto's van?quote:
Newsflash:quote:
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Newsflash:
Wekkergrappen zijn niet meer nodig, aangezien de wekker is vervangen door een adequater apparaat.
Nee, die heb ik gemist! Samenvatting?quote:
De wekker wordt alleen nog gebruikt met het doel de gebruikster ervan te wekken in de ochtend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?
You betquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
heul goed Vik
*zeker een misplaatst moment om fooottooowwww te roepen?!?)*
quote:
Harharhar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De vraag is: is de wekker vervangen ter vervanging van zijn oorspronkelijke, primaire functie, of ter vervanging van zijn secundaire functie?
Ah oke. Dat van die schoorsteen wist ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Bensdorp werd Ome Barry de laatste paar jaar. Totdat de schoorsteen afbrak, toen gebeurde er weinig meer geloof ik.
Geloof me als ik zeg you don't wanna knowquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gemist! Samenvatting?
Wie is Bernie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft Bernie niet van terug!
En Viking, omg! Ik gebruik die smiley gewoon als, nouja, OMG smileyI am such a newb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |