Barry Kallebout FTW!quote:
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw jaar? Wat zeg je nou?.
Mega kater is over iig. En vandaag weer met kind en helm naar de helmentoko geweest, en de vordering was zeer goed.
Muis, hoe gaat het??? Valt het mee/tegen??.
Hahahaha dat kan natuurlijk ook!quote:
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!
Oja! Dat had ik ook nog vandaag! Ik wist wel dat het te weinig was op het lijstje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Met filet americain, ui en rucola.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt maar als je met de auto gaat zou ik de City bus pakken, dat is fijn
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat redelijk! Eerste 3x ging moeizaam, maar vandaag ging het een stuk beter
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik spontaan afknappen als een vent tegen mij zou zeggen: "Wolsto efkes oan mien stok slobberen?".
Nog 23x slechtsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoevaak moet je nog? Ik ben het vergeten.
En dan ben je dus vlak bij m'n werk. En m'n huis trouwens!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
citybus neem ik ook altijd naar UMCG (vanuit Haren)
maar de vrienden waarmee we de stad ingaan wonen in Groningen en dus gaan we vanaf daar naar het centrum...
en normaal vanuit Hoogeveen neem ik ook vaak afslag haren en dan citybus, scheelt een hoop gestress.
(of andere plant ik de auto bij de ikea)
Nou ik kan ook nog tot tien tellen en ik weet dat jiddemtekke de ellebogen zijn, maar dat is natuurlijk lang niet zo tot de verbeelding sprekend!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat is alles wat jij aan 'fries' kent hè?
Dit hele gebeuren komt me erg bekend voor namelijk.
Noem Friesland en jij komt hier mee en iedereen zich telkens weer verbazen
Moet wat tijd inhalen in dit nieuwe jaar, dus vroem op bed vandaagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoeh! Sjoeh!
Het is nog geen half twaalf!
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet te stoer doen he! Dat versta je toch niet
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat zou een mooie conversatie zijn!
Dude: Wolsto an mien stok slobberen![]()
Viking: *kijkt andere kant op* ....
Dude:*klopt op schouder Viking* "Wolsto an mien stok slobberen!"
Viking: Huh? Wa? Oh hallo.
Dude: Ik heb ne stok hier! Wolsto nie slobberen dan!![]()
Viking: Sorry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |