Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje iets akeligs hebben! Kweenie precies waarom!
En dat andere adequate apparaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De wekker wordt alleen nog gebruikt met het doel de gebruikster ervan te wekken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien omdat je weet dat zij nu over hem heen gaat rollen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef conleche het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?quote:
dat zeg je nu pas....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je hier moeten eten vanavond!
Af en toe wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WekkerGATE ---> prins Bernhardt? --> Bernie?
Af en toe ben ik iets te vaag
De mijne ook, maar ik had een Nixon grap wél gesnaptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Af en toe wel ja.
Je kon ook zeggen: daar heeft Nixon niet van terug!Maar dat was nog voor jouw tijd
En voor mijn tijd)
Oh en Bernard ook natuurlijk![]()
.
En ik zal proberen wat minder op jou te letten, want daar had Greys ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
Love and peace, man! Totally, man! Dude!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Voortaan zal ik eerst op iemand anders reageren voordat ik mijn eigen verhaal vertel, maar ik kan niet beloven dat ik op iedereen reagereer
WBquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Miss_S het volgende:
Spread the love?
Nou dankzij wijn en een heel wijs pm'etje van loveli ben ik ook weer terug
naiiiisssssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Hij is idd roze en hij moet nog bezorgd worden in een discreet doosje.
Je hebt echt een heel blij hoofd zo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus...
Peace & happiness
[ afbeelding ]
Muis heeft het weer goed gemaakt met me!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis, je hebt Co aan het huilen gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |