*trots*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zinnig![]()
Toevoegend![]()
Fabulous
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tegen de tijd dat ik doorheb dat het topic dicht is, zijn jullie al bij post 10 in het volgende topic..
Ha! Ik zie er toch al dun uit, hoef ik alleen maar 1 bepaald lichaamsdeel voor te verhullenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan zetten we 'm op volgende week. Streef je gek
Och, mijn moment suprème komt nog wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik zat weer in je vaarwater he?
Die kanoërd!
Hey, ik ben zwaar getraumatiseerd hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik zat weer in je vaarwater he?
Die kanoërd!
O dus ik mag het halve land doortreinen, maar jij wilt op de fiets naar de meet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, mijn moment suprème komt nog wel!
En ik wil ook wel meeten, maar dan niet heel ver weg!
Ook aan het begin van een topic word je geacht énige nuttigheid in je post te betrachten hoor!quote:
Ik kan bijna niet fietsenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dus ik mag het halve land doortreinen, maar jij wilt op de fiets naar de meet?.
Ja, ik loop vaak een beetje achter de feiten aan.quote:
Ja want fipo en tvp zijn nuttigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook aan het begin van een topic word je geacht énige nuttigheid in je post te betrachten hoor!
Wat een zin![]()
Daar was de vorige meetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet fietsen![]()
Ik doelde eerder op iets centraals. Utrecht bijvoorbeeld
Soms heb je maar weinig woorden nodigquote:
Ja daaaag dan is het dadelijk in Joure ofzo!quote:
Mehehehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daaaag dan is het dadelijk in Joure ofzo!
En ja ik weet dat Joure in Friesland ligt en Vik uit Groningen komt
We meeten altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar niet meeten op zaterdag hoor! Dan moet ik werken!
I'm in. Frieslandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mehehehe.
Nee, als ik mag kiezen dan is de meet in Beetsterzwaag.
Ik heb nog steeds het oude koelkastmodelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh shit er komt een nieuwe Nintendo DS
Dat wordt weer sparen!
There's a first for everything darling!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben nog nooit in een sauna geweest hoor.
Mariakart? Dat bestaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude koelkastmodel. Niet dat ik er ooit op speel hoor
. Alleen Mariakart met de kidzels in de familie
.
Ja dan ga ik niet mee hoor, dan moet ik mijn hoorapparaat uitdoen en hoor ik helemáál niksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
There's a first for everything darling!
En dan meeten we maar een keer op zondag
Whehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mariakart? Dat bestaat?Must! have!
![]()
Hihihi! Nog een vlotje!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dan ga ik niet mee hoor, dan moet ik mijn hoorapparaat uitdoen en hoor ik helemáál niks
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Kaasmeisje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn volgt het allemaal trouw
Ik spreek geen Friesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Dan ga ik Fries praten en luisteren jullie vol bewondering naar mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
Nepfries! Dooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.
Echt? Ik houd niet van chocolaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
tsjies famke dot ik er bin ja...quote:
Een vriendin van mij (lang, leuk, blond) verdiende vroeger bij als Melkmeisje. Bij conventies etc. door het Zuivelpromotiebureau in zo'n kostuumpje iedereen melk presenteren. En verkondigen hoe geweldig melk was. Toen volgde het evaluatiegesprek (let je op Anosmie!) en vonden ze dat ze te weinig de mensen actief aansprak. Toen werd ze gedegradeerd tot Kaasmeisje.quote:
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?
Dat STINKT! Je ruikt continu een combinatie van chocolade en verbrand papier van een andere fabriekik was de hele dag misselijk.
In vertaling:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tsjies famke dot ik er bin ja...
Noew gji ik toskjes poetsen en naar bed, mien mantje wol iets mij my dwaan lo ik. ken ik gjin ne tsjin sizze
Erg he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!
Oh, in een woonwinkel buiten het centrum hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
DanD; waar werk je? misschien kan ik je opzoeken?![]()
en ik spreek ook geen Fries, maar versta het ook prima
dus een meet in Friesland lijkt mij prima haha
In het dorp van mijn middelbare school stond zo'n fabriek. Lachuh joh als de ramen op de derde verdieping open stondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?
Dat STINKT! Je ruikt continu een combinatie van chocolade en verbrand papier van een andere fabriekik was de hele dag misselijk.
Jij ook een fijne avond, maar dat gaat wel lukken zo te horen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok dat is wel letterlijk fries...
Drachten lijkt me wel watOf gewoon groningen..
Lieverds nog een fijne avond
Dikke tut!!
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende oudersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
Op de knibbels kreng!! Stokslobberen!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, in een woonwinkel buiten het centrum hoor.. Dus niet echt op je route neem ik aan!
Ja doei, ik kom uit Drachten, dus daar gaan we niet meeten, want dan kom ik de hele tijd allemaal bekenden tegenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok dat is wel letterlijk fries...
Drachten lijkt me wel watOf gewoon groningen..
Lieverds nog een fijne avond
Dikke tut!!
Godfergemie! Blikstjinders!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende ouders. Mijn moeder 'vloekte' in het Fries
.
Met filet americain, ui en rucola.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Was je boterham lekker Co? Jij ordinairtje!
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen idee waar je het over hebt en ik ben opgegroeid met Friessprekende ouders. Mijn moeder 'vloekte' in het Fries
.
Geen idee waar je vandaan komt maar als je met de auto gaat zou ik de City bus pakken, dat is fijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej niet helemaal denk ik, maar we gaan vanuit Groningen zuid op de fiets de stad inwel zo verstandig op zaterdag
Okee misschien wordt ik misleid door Co's 'ik ben ordinair', maar iets zegt me dat daar "op de knieën kreng! Pijpeuh!" staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Bussum?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In het dorp van mijn middelbare school stond zo'n fabriek. Lachuh joh als de ramen op de derde verdieping open stonden
Das maar goed ook!! Jij zou er al helemaal niks aan vinden!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nieuw jaar? Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi! Nog een vlotje!
Is je nieuwe jaar tot nu toe een béétje gelukkig Kimmie?
Nee. Mijn moeder zei zoiets als "Dommerdeda"quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar jij doet natuurlijk ook niet aan stokslobberen!
O, iets met orale seks met een man? Iewquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Das maar goed ook!! Jij zou er al helemaal niks aan vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |