Hihihi! Nog een vlotje!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dan ga ik niet mee hoor, dan moet ik mijn hoorapparaat uitdoen en hoor ik helemáál niks
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Kaasmeisje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn volgt het allemaal trouw
Ik spreek geen Friesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaan we de hele dag Fries praten hè, neen?.
Dan ga ik Fries praten en luisteren jullie vol bewondering naar mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
Nepfries! Dooi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik spreek geen Friesmaar ik versta het wel hoor!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, neen ging ons arrogante blikken toewerpen met zijn nieuwe jas aan.
Echt? Ik houd niet van chocolaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook naar de chocoladefabriek
Er komt er eentje in Amsterdam he?
tsjies famke dot ik er bin ja...quote:
Een vriendin van mij (lang, leuk, blond) verdiende vroeger bij als Melkmeisje. Bij conventies etc. door het Zuivelpromotiebureau in zo'n kostuumpje iedereen melk presenteren. En verkondigen hoe geweldig melk was. Toen volgde het evaluatiegesprek (let je op Anosmie!) en vonden ze dat ze te weinig de mensen actief aansprak. Toen werd ze gedegradeerd tot Kaasmeisje.quote:
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Zaanse Schans geweest?
Dat STINKT! Je ruikt continu een combinatie van chocolade en verbrand papier van een andere fabriekik was de hele dag misselijk.
In vertaling:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tsjies famke dot ik er bin ja...
Noew gji ik toskjes poetsen en naar bed, mien mantje wol iets mij my dwaan lo ik. ken ik gjin ne tsjin sizze
Erg he!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele TV film gedraaid! In éen van die straatjes met uitzicht op de fabriek! Ik werd er kotsmisselijk van!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |