Ik ga morgen om 11 uur skien in zoetermeer, voor het eerst van mijn leven...geen kans op een tukje daar, vrees ik...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik moet maandag om 5.30 in de auto zitten, moet om 8.50 bestraald worden. Kan ik mooi nog een tukje doen onder dat apparaat!
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11 uur skien in zoetermeer, voor het eerst van mijn leven...geen kans op een tukje daar, vrees ik...
ik zal aan je denken
flitsend op het babyweitje met mijn aldaar gehuurde ski-outfitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh abba dan kom ik even kijken morgen
Want ik zit ook altijd steken onder water te geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Miss_S het volgende:
En loveli je weet wat je moet doen als je ergens online last van hebt heer staat en kruisje in je rechter bovenhoek
Zolang ik hier geen wetenschappelijk artikel schrijf kan het echt me reet roesten welke letters ik gebruik
En Muis waarom zit je eigenlijk altijd steken onder wat er aan mij te geven? Wat heb ik je misdaan?
een iglo bouwen...zou dat makkelijker zijn dan skien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!
Dat lijkt mij van welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een iglo bouwen...zou dat makkelijker zijn dan skien?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Want ik zit ook altijd steken onder water te geven.
Je gaat toch niet alleen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
flitsend op het babyweitje met mijn aldaar gehuurde ski-outfit
zeg, dit was toch geen steek onder water, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!
het gedeelte waar ik een tukje doe gaat mij ongetwijfeld beter af dan skienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij van welSkien was in ieder geval geen succes bij mij.
Die van jou nam ik ook niet zo op, maar het is wel als jullie er last van hebben is het vervelend maar weinig aan te doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef loveli het volgende:
Miss_S, mijn opmerking was niet hatelijk of onaardig bedoeld. Sorry als je het wel zo hebt opgevat.
Nu ben ik weg, ff snel een accu scoren.
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gedeelte waar ik een tukje doe gaat mij ongetwijfeld beter af dan skien
nee, ik ga niet alleenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen mag ik hopen?![]()
Je hebt iemand nodig om je weer overeind te helpen als je op je bek gaat en een ski's op vreemde plaatsen hebt zitten.
Oe en als je dan daarna in de sauna gaat zitten, heb je de volgende dagen ook nog 's geen last van spierpijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!
Oeiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!
zal wel meevallenquote:
Vast wel toch? Als je eenmaal kan remmen (en dat leer je als eerstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zal wel meevallenik hoop dat ik het iets sneller leer dan dat...
Jaloers is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!
ik heb nog nooit gewintersport....wintergesport...ehmmm...dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jaloers is!
Ik wilde nog voor de komende wintersport snel nog wat lessen nemen, maar dat is nu vergald door mijn begrotingstekort. Hier in de buurt is de originele eerste indoorbaan ter wereld met echte sneeuw. Ding is ook maar 110 meter lang. Dik oud enzo, maar goed genoeg om mijn gehandicate rechterbocht te oefenen op mijn snowboard. Want die lukt nooit zo. En ik moet toch weer een beetje beslagen te ijs komen hé
Zou ik ook doen als ik in Groningen woonde!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die op wintersport gaan. Veel te koud. Ik ga alleen op vakantie naar zonnige oorden
.
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik in Groningen woonde!
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die van jou nam ik ook niet zo op, maar het is wel als jullie er last van hebben is het vervelend maar weinig aan te doen
Ik vind het echt niet belangrijk genoeg om op Fok! daarop te letten in posts die ik in een paar sec typ
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijk.
Je weet dat het over t's en d's gaat he? op een forum zoals Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.
Zeker als je er regelmatig op gewezen wordt.
Ik antwoordde toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je weet dat het over t's en d's gaat he? op een forum zoals Fok!
En Muisje ga je niet meer antwoorden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]Waarom klikte ik op jouw sig?!
Kwam die toverbal ineens door mn KoL sessie huppelen..
I intend to make it a pleasant one indeedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Maar bedankt he meiden het zal zo vast wel een leuk jaar worden
hier heb je een tegeltje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.
Mwoh, koud valt wel mee, je bent de hele tijd in de weer, dus snel koud krijg je 't niet. Alleen in de lift soms.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die op wintersport gaan. Veel te koud. Ik ga alleen op vakantie naar zonnige oorden
.
Wintersport is heerlijk. Ik heb twee jaar geleden in Chili voor 't eerst op de lange latten gestaan. Scheen een natural te zijn volgens die mensen daar! Gewoon een dagje skiën in de achtertuin zeg maar. Wel wat gekneuzde ribben, want ik wist ook niet hoe je moest remmen. Maar ondertussen kwam die afgrond wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gewintersport....wintergesport...ehmmm...dat dus
eerst maar eens leren remmen, denk ik
Kings of Leon. Heel bizar als je midden in een heftige rocksessie ineens 'tiedeliedelie "ik ben nog nooit zo verliefd geweest.." hoort.quote:
*op McAbba's wc spijkert*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hier heb je een tegeltje!
[ afbeelding ]
het helpt natuurlijk als je een natuurtalent bent, ja...patserquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef zwahiel het volgende:
Wintersport is heerlijk. Ik heb twee jaar geleden in Chili voor 't eerst op de lange latten gestaan. Scheen een natural te zijn volgens die mensen daar! Gewoon een dagje skiën in de achtertuin zeg maar. Wel wat gekneuzde ribben, want ik wist ook niet hoe je moest remmen. Maar ondertussen kwam die afgrond wel erg dichtbijDus maar laten vallen.
Echte wintersport van 4 dagen daarna gedaan met mijn werk, een dag skiën, redelijk redelijk. Een dagje snowboard, eerste keer, drama maar wel leuk. Daarna met Pasen met twee vrienden gaan snowboarden en die hebben 't me geleerd op de babypiste in Landgraaf. Einde van de dag redelijk zonder problemen van de grote piste af. Meteen dezelfde dag een lange wintersport naar Val Thorens geboekt en daar verder geleerd (zonder lessen, maar gewoon mee boarden). Nu weer een korte wintersport met 't voormalige werk en weer Dutchweek 2009. En nog wat andere vakanties vermits ik centen heb.
Vorig jaar in de tijd voor pasen een broek gekocht, daarna toen ik echt helemaal hooked was meteen mijn eigen board, boots en jas gekocht. Heerlijk als je offseason gaat, scheelt fix in de prijs! Broek voor de helft, jas gewoon gemarktplaatst en board idem. Prima! Heb d'r nu alweer zin in!
Dank jequote:
Zo lang hij voor jou kookt is zijn vraag geheel gerechtvaardigd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg. Mark is vergeten zure room mee te nemen en nu moet ik dat maar even op gaan halen. Op dit tijdstip en in m'n binnenblijfoutfit.
Ik moet afwassen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo lang hij voor jou kookt is zijn vraag geheel gerechtvaardigd!
Een rel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeeeey een eerste relletje2009 wordt een goed jaar
en mijn eten was weer lekker.
*burp*
O tapa'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg friet'n.
Met tapas die nog over waren want we hadden genoeg gemaakt voor 15 man.
Ik kan best een relletje veroorzaken als ik dat wil, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een rel?![]()
Not even close.
Helaas
Iets anders = brood met pindakaasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha maar toch snap ik de frustratie wel van Vik....
kunnen jullie niet iets anders eten? en morgen zure room halen?
Kom maar brengen. Dan krijg je een rosébiertje van me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog wel zure room staan voor je Vik
Ik ben bang dat het niet het beoogde resultaat zou hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan best een relletje veroorzaken als ik dat wil, maar daar heb ik geen zin in.
Meloen/ham spiesjes, empanadas, oude kaas met portsiroop, gamba's, inktvisringen, albondigas, chorizo/salami, tortilla-chips met dip, brood met tapenade...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O tapa's.
Wat voor tapa's allemaal?
Zeg ik geef je al room, je komt het maar halen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Dan krijg je een rosébiertje van me.
Nee klopt, want Mark zet het altijd in de magnetron weet je nog?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets anders = brood met pindakaas.
Wij zijn niet zo'n 'stel' dat altijd nog wel kliekjes in de vriezer / koelkast heeft liggen.
Hahahaha, zelfs ik moest even nadenken wat je bedoelde. Wat een geheugenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, want Mark zet het altijd in de magnetron weet je nog?
Succes!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, zelfs ik moest even nadenken wat je bedoelde. Wat een geheugen.
Maar ik ga dus even naar de supermarkt.
Klaag, mopper, zucht.
Ik wilde morgen naar het zuiderpark. Is de vijver daar niet nog steeds bevroren?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Laureline het volgende:
Hoi MuisDat wordt vroeg op! Maar dan ben je er ook weer vroeg vanaf morgen, moet je maar denken, toch?
Net weer allemaal groente en fruit gehaald op de markt, mijn man moest halverwege nog wel even thermosokken kopenDus nu kunnen we weer een paar gezonde dagen houden.
Morgen wilde ik eigenlijk ook nog gaan schaatsen, maar hier in de provincie is alles al aan het dooien. Heeft iemand nog mooi natuurijs in de buurt?
Ik hoef maandag pas, gelukkig! En je hebt gelijk: dan ben ik er om 9.30 weer vanaf. Daarna ga ik met mijn moeder mee naar haar werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Laureline het volgende:
Hoi MuisDat wordt vroeg op! Maar dan ben je er ook weer vroeg vanaf morgen, moet je maar denken, toch?
Net weer allemaal groente en fruit gehaald op de markt, mijn man moest halverwege nog wel even thermosokken kopenDus nu kunnen we weer een paar gezonde dagen houden.
Morgen wilde ik eigenlijk ook nog gaan schaatsen, maar hier in de provincie is alles al aan het dooien. Heeft iemand nog mooi natuurijs in de buurt?
hmmm hier mis ik toch nog wat andere namen.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik vond het serieus een kut reactie van Vik en Muis zeker omdat ze vaker samen tegen mij bezig zijn (ja slachtoffer rol maar het is wel zo)
En als jullie dat leuk vinden, mag dat maar dan is mijn nieuwe goede voornemen om voortaan hier echt weg te blijven
En dan wil ik Co, Greys, Chico en PF nog wel bedanken voor de leuke jaren
oi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk als je een natuurtalent bent, ja...patser![]()
Ik heb hem de afgelopen 24 uur ook zeker 28 x gehoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]Waarom klikte ik op jouw sig?!
Kwam die toverbal ineens door mn KoL sessie huppelen..
pssssst het is toch steil....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef zwahiel het volgende:
[..]
oi!
Dat was voor skiën, maar skiën en snowboarden. Those are whole different ballgames!
Moet wel bekennen dat ik vroeger echt heel lang geskate heb en geskateboard (dat wat korter) en dat ik wel met gewicht kan werken.
Durf overigens ook niet alles hoor, in Val Tho heb je een piste die gaat van blauw een 100 meter naar rood en je moet rechts aanhouden dan splitst het. Maar dat deed ik dus niet, kwam ik op een van de zwaarste gradaties rood terecht. En natuurlijk weer specators aan de zijkant
Toch maar naar beneden gegaan, maar toen ben ik genoeg gevallen, dat ging echt voor mijn gevoel 70 graden omlaag. Zag er onderaan ook echt super steil en hoog uit. Heb toch even wat zweet momenten gehad. Zeker omdat die ene bocht met je gezicht en je lijf richting berg is. Je moet dan heel snel kicken met je achterste voet anders maak je een giga bocht, en dat is niet zo erg. Maar die bocht gaat eerst een heel stuk recht naar beneden toe, EN DAT IS FREAKING STIJL!
* zwahiel piste toch heel wat keren bijna in zijn broek
En dames doe eens aardig tegen elkaar!
freaking steil, zelfsquote:
Verbeterdquote:
Ja, daar wilde ik ook nog heen met de mini om te oefenen, want die moet natuurlijk ook zo snel mogelijk op noren! Maar omdat het hier al dooide weet ik niet of het zo smakelijk ijs is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wilde morgen naar het zuiderpark. Is de vijver daar niet nog steeds bevroren?
Ik ben niet verbaast als mensen niet op mij reageren wel als ze me kwetsenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
Nou, ik zie dat miss-s boos is, maar ik zie de gemene opmerkingen en samenspanningen dan weer niet. Rel van niks.
Miss_S: het is al vaker gezegd: je gebruikt het topic een beetje als dagboek. Dat kan en dat mag, maar dan is er weinig interactie. En moet je ook niet verbaasd zijn als mensen wat minder op jou reageren.
Dus dat wegblijven is heel niet nodig. Jij moet bovendien nog 5 kilo kwijt, dus ben je hier op je plek. Probeer wat meer op anderen te reageren. Gratisch tip van oma.
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.
Zeker als je er regelmatig op gewezen wordt.
Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Verbeterd
Trouwens pas maar op en ben maar blij dat je lessen hebt. Ik kon die klote skieklasjes op die pistes wel doodschieten. Zit je daar te stuntelen, komen die rot koters voorbij van onder de tien. En die kunnen 't allemaal! En ze lachen je ook nog uit ook! Boehoe!
Dat klinkt heel erg als zo'n filmposter met Sylvester Stallone! Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
Ow wat dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
Ja rot is dat! Ik was blij dat nog iets kon, maar toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!
En deze oude moeder kan er NIETS van en gaat het ook niet meer leren![]()
Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?
In godsnaam?
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen!
... wat de rest hier vindt van haar d's en t's.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.
Idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Maria, dat maffe hoedje schreeuwt om een foto natuurlijk!
Aquatopia, da's hier 100 meter vandaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een poging gedaan tot bijlezen, maar ik kwam er net achter dat ik 5 topics heb gemist. Samenvatting?
Antwerpen was heerlijk. We hadden een heel simpel 3 sterrenhotel geboekt maar daar bleken ze overboekingen te hebben, zodat we naar het luxe 4 sterrenhotel om de hoek mochten..
Woensdag hebben we geshopt en ik heb me keurig gedragen: alleen maar een vestje gekocht. 's Avonds zijn we naar het historisch centrum gelopen, aan de Schelde. Echt zo schattig met oude pandjes, kleine straatjes en kinderkopjes. Daar zaten alle restaurantjes en barretjes. We hebben eerst lekker gegeten bij een Italiaan, en daarna hebben we tot 12 uur in de pub gezeten. Om 12 uur werd er groot vuurwerk afgestoken bij de Schelde. Echt zo mooi.. Er stonden duizenden mensen en de sfeer was zo gemoedelijk. Daarna zijn we weer terug gegaan naar de pub.
De volgende ochtend werden we om half 11 gewekt met een ontbijt op bed. Heerlijk! Uitgebreid ontbeten, daarna in bad, en daarna wilden we naar de Zoo maar die bleek al vrij snel te sluiten, dus zijn we naar Aquatopia gegaan, een enorm aquarium en zo. M'n vriend vond het geweldig. Hij was er aan het rondspringen als een twaalfjarige..
. Daarna nog wat rondgelopen, warme choco gedronken, en uiteindelijk weer bij een Italiaan gegeten, maar nu was het echt een pizzeria. Zo gezellig!
En vanochtend moesten we weer terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed initiatief zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens... Heer G kreeg onverwachts bezoek van de Dierenbescherming!
Ze controleren onverwachts bij iedereen die een asieldier heeft meegenomen, wat goed!
En ze waren erg tevreden, toen ze aan tafel de papieren zaten in te vullen kwam Boris vrolijk over de papierwinkel heen hupsen
Boeiend. Soms kun je er ook voor kiezen om niet overal ruzie over te gaan lopen maken, maar ipv daarvan eens wat in te slikken. Als ik alles zei wat ik dacht van iedereen hier hadden we 24/7 motquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat vind ik dus zo'n onzin, dat brave geroep dat rellen stom zijn en alles moet vooral zen.
Bij rel zegt men tenminste eindelijk eens wat ze echt vinden.
Vind je niet dat dat bij Miss S nou wel eens genoeg gebeurd is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat vind ik dus zo'n onzin, dat brave geroep dat rellen stom zijn en alles moet vooral zen.
Bij rel zegt men tenminste eindelijk eens wat ze echt vinden.
Zeker waar maar daarom hoeft niet elke rel de kop ingedrukt te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boeiend. Soms kun je er ook voor kiezen om niet overal ruzie over te gaan lopen maken, maar ipv daarvan eens wat in te slikken. Als ik alles zei wat ik dacht van iedereen hier hadden we 24/7 mot.
* Viking84 heeft nu een beetje spijt dat ze überhaupt begonnen is...
Ik vind het seksie, dus dan mag het best een beetje prikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Leuk Dad!. En wat een baard heeft je lover
. Brr, prikkels!
.
Echt? Waar woon je dan? Want ons hotel zat daar ook redelijk in de buurt. We zaten in het Carlton.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Aquatopia, da's hier 100 meter vandaanBen je gewoon bij mij in de straat geweest!
Vind ik ook, ik vind het echt geweldig!quote:
Nou schijnbaar niet als zij telkens het onderwerp van een rel is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je niet dat dat bij Miss S nou wel eens genoeg gebeurd is?
Wat een goede actie zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik vind het echt geweldig!
Vooral omdat we Boris uit Zwolle hebben, je zou zeggen dat ze dan Bleiswijk te ver vinden om te komen controlerenMaar ze hadden een dame die in Den Haag moest zijn vandaag dus die ging mooi even bij ons langs. Ik vind het echt super! Voor hetzelfde geld waren wij een stel oplichters die even leuk een Bengaal voor bijna niets meenamen uit het asiel om hem vervolgens door te verkopen ofzo!
Ze deed echt helemaal niets fout.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou schijnbaar niet als zij telkens het onderwerp van een rel is.
Niemand anders in het topic overkomt dit dus sue me als ik denk dat daar dan toch wel een reden voor is.
Maar je weet inmiddels ook dat er toch niks verandert, dus waarom zou je er nog moeite voor doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou schijnbaar niet als zij telkens het onderwerp van een rel is.
Niemand anders in het topic overkomt dit dus sue me als ik denk dat daar dan toch wel een reden voor is.
Nou idd, wat een reactie zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een goede actie zegHet asiel waar wij onze kater vandaan hebben reageerde op mijn telefoontje na een week dat de kat niesziekte had "dat ik hem dan wel terug mocht brengen en m'n geld terugkreeg"
wat helemaal niet de bedoeling of de reden was dat ik belde. Rare lui,
Carnotstraat, da's die straat waar Aquatopia en dat hotel wat in een identiteitcrisis zit (volgens mij is 't SAS). De straat die dwars over de Astrid loopt met die trambaan d'rin. Daar woon ik. Stukje voor de tweede halte daar vanuit het Station.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Waar woon je dan? Want ons hotel zat daar ook redelijk in de buurt. We zaten in het Carlton.
Ik reageer toch ook niet op iedereen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels ook dat er toch niks verandert, dus waarom zou je er nog moeite voor doen?
Wat ik dan wel frappant vind is dat ze in de Dieetclub (ik kijk net even) wel op anderen reageert.
Ok, ik gooi het maar in het topic:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deed echt helemaal niets fout.
Of wijs het me aan!
Ik vind het gewoon jammer dat juist op een moment dat het imo goed gaat, dan toch weer rellerig wordt.
En dat heeft niets met mijn hoge kusjekroel gehalte te maken, maar wat deed ze nou helemaal?
Als regelmatig lurker en, sinds kort, sporadisch poster, vind ik dat er op sommige users meer wordt gelet dan op andere. Of nog beter: sommige users kunnen meer maken dan andere. Maar daarin verschilt Fok amper van het echte leven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Of wijs het me aan!
Ik vind het gewoon jammer dat juist op een moment dat het imo goed gaat, dan toch weer rellerig wordt.
En dat heeft niets met mijn hoge kusjekroel gehalte te maken, maar wat deed ze nou helemaal?
Was de eerste dag, we kwamen vrij laat aan en we gingen zo maar eens met een lift naar boven (het is daar immens groot) Was een mistake! De enige weg naar beneden was een zwarte piste of een rode, maar dan moest je eerst langs een zwart pad. Het sneeuwde en het waaide ook nog eens! Wij besloten het zwarte pad te nemen. Heel smal. Rechts een steile berghelling, links een diep ravijn. Iedereen ging er één voor éen langs. Pas als iemand voorbij een bocht was en uit het zicht, dan ging de volgende.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg als zo'n filmposter met Sylvester Stallone! Hoe kreeg je dat voor elkaar?
Zie mijn post hieronder. Het verschil is dat zij vrijwel nooit op iemand anders reageert, alleen als ze toevallig even in een aardige, meevoelende bui is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageer toch ook niet op iedereen?
Volgens mij reageert niemand echt op iedereen
Arme Elisa moest zelfs om aandacht blèren!![]()
Ik denk dat bij een post van Miss_S het bij sommigen sowieso gaat jeuken, ongeacht wat ze zegt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Of wijs het me aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de eerste dag, we kwamen vrij laat aan en we gingen zo maar eens met een lift naar boven (het is daar immens groot) Was een mistake! De enige weg naar beneden was een zwarte piste of een rode, maar dan moest je eerst langs een zwart pad. Het sneeuwde en het waaide ook nog eens! Wij besloten het zwarte pad te nemen. Heel smal. Rechts een steile berghelling, links een diep ravijn. Iedereen ging er één voor éen langs. Pas als iemand voorbij een bocht was en uit het zicht, dan ging de volgende.
Helaas was mijn voorgaande persoon net voorbij de bocht gevallen en ik kon geen kant op. Rechts een muur en links het ravijn. En over het gehele pad een mens. Ik móest me laten vallen. Maar ik gleed naar het ravijn. Skies al over de rand en ik gleed steeds verder en ook mijn vingertoppen verloren grip. Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me geredEn nu zijn we al 15 jaar getrouwd.
O nee. Dat laatste is niet waar.
Dat vind ik wel vrij normaal jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:33 schreef MuadDib het volgende:
Dat iedereen hier van alles over zijn/haar privéleven post is prima, maar moet je dan verwachten dat iedere min of meer vaste posters elke keer medeleven toont?
Jawelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]Jeetje zeg.
Heb je geen doodsangsten uitgestaan?
Elke keer niet, maar soms welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:33 schreef MuadDib het volgende:
Dat iedereen hier van alles over zijn/haar privéleven post is prima, maar moet je dan verwachten dat iedere min of meer vaste user elke keer medeleven toont?
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Maar als je er op zou letten zijn er meer mensen die al dan niet door tijdgebrek of wat dan ook niet op iedereen reageert.
Dat vind ik leuk om te horen. Dank je.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, wat ben jij leuk!! Ik dacht dat je donker was maar niet dus en je vriend is een schatje
Ik vind het oprecht enorm lief dat je je hier druk om maaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vrij normaal ja.
Verder is het gewoon opvallend dat het, zoals laatst bijv, alleen maar over Bink gaat en dan komt Miss_S ineens binnenvallen met eoa trivialiteit.
Hoi Raztwizzle.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet minder kaas eten. Hellep. Kaas is lekker.
O, dan ben je toch niet zo stoer als je lijktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
JawelIk was niet zo heel stoer. Ik kan me herinneren dat ik heel snel: mamamamamamamamammama riep.
quote:
Wat Conleche zegt.quote:
Ja maar het is een verschil als Bink half de pijp uitgaat en je komt binnen met ik zie mijn vriendje een uurtje minder dit weekend en dat isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht enorm lief dat je je hier druk om maakt
Maar het hoeft echt niet mop. Even plat gezegd: wat heeft een ander met mijn Bink te maken? Het gaat mij er dan op zo'n moment om dat ik het kwijt ben en als jullie lieve dingen zeggen is dat meegenomen, maar ik zit echt niet te strepen wie er wel of niet iets over zegt hoor
Ik heb nog nooit de dood in de ogen gekeken. En daar ben ik best blij om eigenlijk. M'n leven hoef ik niet nog een keer mee te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel een keer bijna verdronken, 8 jaar geleden. Toen ging ik kopje onder en ik dacht echt dat het gebeurd was en er flitsten allemaal beelden uit mijn leven aan me voorbij (dat is dus geen fabeltje). Maar op het moment dat ik het had opgegeven en die rust over me heen kwam, wist ik ineens wat ik moest doen om m'n hachje te redden. En daarom ben ik hier nog.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar het is een verschil als Bink half de pijp uitgaat en je komt binnen met ik zie mijn vriendje een uurtje minder dit weekend en dat isof dat we het over McArmy hebben en je doet dan dezelfde mededeling.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me geredEn nu zijn we al 15 jaar getrouwd.
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde en niks mijn leven nog eens voorbij zag trekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de dood in de ogen gekeken. En daar ben ik best blij om eigenlijk. M'n leven hoef ik niet nog een keer mee te maken.
McEerlijk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef neen het volgende:
Ik ben vaak te lui om te reageren als er al 3/4 mensen op de betreffende post hebben gereageert, net als ik eigenlijk te lui ben om me met dit soort discussies bezig te houden
Ik ben lui.
Nu heeft ze slechts een saaie schilder aan de haak geslagen.quote:
Ik willum!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo gaat het vast wel in die film!
Nou, dat wil ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde.
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En welkom terug, vakantiegangers.![]()
Wordt er in België en Engeland ook zoveel aan vuurwerk de lucht in geschoten?
Ja precies, en of ze het misschien al gemerkt hadden en om het te melden zodat ze de andere katten ook extra in de gaten konden houden. Maar niet met de "MIjn kat is stuk hij moet terug"-intentie inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd, wat een reactie zeg![]()
Dat is helemaal niet waarvoor je belt, het was jou meer bedoeld om te overleggen wat en hoe, neem ik aan.
En minder kaas.. volgens mij moet ik eerst maar eens cold-turkey stoppen met kaas. Om te bewijzen dat ik echt wel zonder kan. Je zou m'n koelkast moeten zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kaas is heerlijk, ja.![]()
Misschien kun je jezelf 1x per week trakteren op kaas?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
McEerlijk!
(En gereageerd is eh.... nou ehm.....![]()
)
Schoenen en kleren uittrekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
En wat moest je dan doen om je hachje te redden Vik?
Het was niet het einde. Ik had helemaal niks en ik was uitermate kalm onder de gedachte dus wat dat betreft. De paniek kwam pas achterafquote:
Ahum, ik heb ook niet gereageerd op Bink, niet op Muis en ook geen WB gedaan. Puur omdat ik hier niet altijd alle pagina's en posts lees. Omdat ik niet altijd tijd daarvoor heb. Had zoiets ik zie wel wat met Muis aan de hand is (ga 't niet vragen, en 10 topique's terugzoeken vind ik een beetje erg overdreven). Bink kwam ik ook vanzelf achter en de rest qua WB, sjah ik hou niet zo zeer bij wie er wel en niet is. Daarvoor ben ik meer een lurker die zo af toe een dagje mee komt spelen in deze zandbak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, ik gooi het maar in het topic:
1) Helemaal niks over Bink (en dan kun jij wel zeggen dat je niet het hele topic wilt kapen, maar ik vind een beetje medeleven wel op z'n plaats)
2) Helemaal niets over Muis (maar die mag ze schijnbaar niet, want 'Muis geeft altijd steken onder water'; verklaart nog niet waarom ze ook niks over Bink zei.
3) En de druppel die de emmer deed overlopen: helemaal geen 'welkom terug, MoBlo' (en volgens mij ook geen 'WB DaD', maar daar kan ik me in vergissen). Nu mag ze MoBlo ook niet, dus normaliter zou ik daar niet over vallen, maar nu is het gewoon een optelsom van dingen.
Altijd maar posten wat haar bezighoudt, maar nooit ofte nimmer eens op een ander reageren. Ik vind het heel normaal sociaal gedrag om dat wel te doen. En omdat ik geen zin had om hier wéér over te beginnen (want dat verandert toch niks), maar wel m'n frustratie even kwijt moest, zei ik maar wat over haar taalfouten, waar ik normaal gewoon overheen lees.
OMG, volgens mij ken ik dat pad, en maakte ik ongeveer diezelfde fout. Zo'n slingerend padje naar beneden is dat volgens mij als je met die cabinelift gaat en dan boven naar links toch? (bovenste cabinelift op de basispiste). Rechts is ook zo'n prachtig stuk daar heb ik naar een vriendin gebeld dat ze me naar beneden moest praten...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de eerste dag, we kwamen vrij laat aan en we gingen zo maar eens met een lift naar boven (het is daar immens groot) Was een mistake! De enige weg naar beneden was een zwarte piste of een rode, maar dan moest je eerst langs een zwart pad. Het sneeuwde en het waaide ook nog eens! Wij besloten het zwarte pad te nemen. Heel smal. Rechts een steile berghelling, links een diep ravijn. Iedereen ging er één voor éen langs. Pas als iemand voorbij een bocht was en uit het zicht, dan ging de volgende.
Helaas was mijn voorgaande persoon net voorbij de bocht gevallen en ik kon geen kant op. Rechts een muur en links het ravijn. En over het gehele pad een mens. Ik móest me laten vallen. Maar ik gleed naar het ravijn. Skies al over de rand en ik gleed steeds verder en ook mijn vingertoppen verloren grip. Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me geredEn nu zijn we al 15 jaar getrouwd.
Ja mooi, nu heb ik dus trek in de lekkerste kaas op aarde. Napoli Contadino. Kaas met stukjes olijf en tomaat. Hemelsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja precies, en of ze het misschien al gemerkt hadden en om het te melden zodat ze de andere katten ook extra in de gaten konden houden. Maar niet met de "MIjn kat is stuk hij moet terug"-intentie inderdaad.
Verder voel ik me niet verplicht op iedereen te reageren en houd ik het graag gezelligstaat er niet nog ergens een emmer zand? Kan die erover, gaan we weer verder.
[..]
En minder kaas.. volgens mij moet ik eerst maar eens cold-turkey stoppen met kaas. Om te bewijzen dat ik echt wel zonder kan. Je zou m'n koelkast moeten ziener ligt hier feta, mozzarella, oude kaas, jonge geitenkaas, brie, kaas-in-tube (
), oude brokkelkaas en mosterdkaas. Ik heb gewoon meer soorten kaas dan broodbeleg
. Dus. Kuch.
Ik heb laatst gelezen/gehoord dat Nederland na China en nog een land het meeste vuurwerk afsteektquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikingjeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!
In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikingjeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!
Woon jij daar dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.
Vik:
zooo Vik heftig verhaal zeg! wat fijn dat het goed is afgelopen....quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat we t over een andere kaas hebben
Nee, dat deden ze dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, dat klinkt idd eng! Maar wat ráár dat de rest dan niet op de kant bleef wachten tot jij aan wal was?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat we t over een andere kaas hebben
Hihihihi.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Zeg eerst maar 's wat over Bink ja!
Ik ben ook eens midden in de nacht in een gigantische hoosbui van de weg af gedrukt, in een slip geraakt en frontaal tegen de vangrailquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde en niks mijn leven nog eens voorbij zag trekken.
Mijn aangetrouwde tante gaat het ook volgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat vinden mensen van het SHEeet als ze het lezen?
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Is het trouwens raar om langs je nieuwe-nog-geen-sleutel-spannend-huis te rijden omdat je gedroomd had dat het in de fik was gevlogen op oudejaarsavond?
quote:
Oe, ja ook 's gehad. Bochtje in het donker verkeerd ingeschat en dan met 80 recht een akker inrijden terwijl je door de bocht aan het gaan bent met de auto van je baas... Moest via het raampje eruit klimmen en vrienden bellen om me eruit te halen. Zo rij je rustig en zo sta je ineens stilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben ook eens midden in de nacht in een gigantische hoosbui van de weg af gedrukt, in een slip geraakt en frontaal tegen de vangrailgeknald. De andere auto reed gewoon door, en reed ook zo snel, volgens mij hadden ze zelfs niets door. Beetje als jouw verhaal eigenlijk.
Zonder die vangrail was ik zo van de helling af Voorburg ingestuiterd. Ik was merkwaardig kalm tijdens het hele gebeuren, alsof ik buiten mezelf stond, tijdens dat ronddraaien in de auto zo van:"Nou, is dat ook wat, gebeurt dit gewoon echt? Dat kàn toch niet! Wat is dat lawaai eigenlijk? O, ik rem blijkbaar. Nou, dat helpt dus ook niet!" En dan zie je al die lichtjes in de diepte van de huizen, en daar vlieg je dan met auto en al op af voor je gevoel. En dan denk je nog:"Ik zal toch niet op deze manier doodgaan?" Tot je keihard tegen de vangrail knalt. En dus niet dood bent![]()
Maar nee hoor, niets geen leuke film met alle highlights uit mijn leven ofzo. Of misschien bewaren ze dat voor als je echt doodgaat.
Dat je bij de hemelpoort staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
Lau!
Maar dat ze dat bewaren voor als je écht doodgaat.. dan moet je er in een enge situatie dus even op letten of je je leven voorbij ziet flitsen en zo niet kan je vast opgelucht ademhalen! No stress enzo! Da's wel geruststellend op zich!
Proestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Isegrim het volgende:
Die heeft echt een reet als een bouwkeet.
Huuuuuuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben ook eens midden in de nacht in een gigantische hoosbui van de weg af gedrukt, in een slip geraakt en frontaal tegen de vangrailgeknald. De andere auto reed gewoon door, en reed ook zo snel, volgens mij hadden ze zelfs niets door. Beetje als jouw verhaal eigenlijk.
Zonder die vangrail was ik zo van de helling af Voorburg ingestuiterd. Ik was merkwaardig kalm tijdens het hele gebeuren, alsof ik buiten mezelf stond, tijdens dat ronddraaien in de auto zo van:"Nou, is dat ook wat, gebeurt dit gewoon echt? Dat kàn toch niet! Wat is dat lawaai eigenlijk? O, ik rem blijkbaar. Nou, dat helpt dus ook niet!" En dan zie je al die lichtjes in de diepte van de huizen, en daar vlieg je dan met auto en al op af voor je gevoel. En dan denk je nog:"Ik zal toch niet op deze manier doodgaan?" Tot je keihard tegen de vangrail knalt. En dus niet dood bent![]()
Ik had dat dus wel en dat vind ik het enige interessante aspect aan de hele ervaring. Want ik wilde weten of mensen idd hun leven aan zich voorbij zien trekken als ze dood gaan en normaal gesproken kun je dat niet navertellenquote:Maar nee hoor, niets geen leuke film met alle highlights uit mijn leven ofzo. Of misschien bewaren ze dat voor als je echt doodgaat.
Lolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat je bij de hemelpoort staat.
"Nouja zeg, crap, ik heb heul die film gemist."
Ik heb nog niet gelezen wat er aan de hand was maar ik kan uit de reacties aflezen dat hij er bijna geweest was.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Zeg eerst maar 's wat over Bink ja!![]()
Hmja, is ook niet zo erg. Wel lekker om je twee weken lang gewoon ff helemaal te laten gaan.quote:Maar tof zeker om zo vaak te horen dat je zoveel afgevallen bent?
En ik denk dat bij de meerderheid het eetpatroon lichtelijk rampzalig is geweest deze weken.
ja, maar je het gaat het even goed doen, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Is het trouwens raar om langs je nieuwe-nog-geen-sleutel-spannend-huis te rijden omdat je gedroomd had dat het in de fik was gevlogen op oudejaarsavond?
Uitdrukking van mijn vriend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Proest*espressospetters van schermpje veegt*
De reden? Omdat daar 500x minder gepost wordt dus je ook iedereen makkelijker aandacht kan geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels ook dat er toch niks verandert, dus waarom zou je er nog moeite voor doen?
Wat ik dan wel frappant vind is dat ze in de Dieetclub (ik kijk net even) wel op anderen reageert.
Ik heb wel naar Bink gevraagd en over de andere 2 punten heb je gelijk maar daar volg ik SHE’s advies over niet hypocriet doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) Helemaal niks over Bink (en dan kun jij wel zeggen dat je niet het hele topic wilt kapen, maar ik vind een beetje medeleven wel op z'n plaats)
2) Helemaal niets over Muis (maar die mag ze schijnbaar niet, want 'Muis geeft altijd steken onder water'; verklaart nog niet waarom ze ook niks over Bink zei.
3) En de druppel die de emmer deed overlopen: helemaal geen 'welkom terug, MoBlo' (en volgens mij ook geen 'WB DaD', maar daar kan ik me in vergissen). Nu mag ze MoBlo ook niet, dus normaliter zou ik daar niet over vallen, maar nu is het gewoon een optelsom van dingen.
Hoe moet ik dan reageren na een rel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een post van Miss_S het bij sommigen sowieso gaat jeuken, ongeacht wat ze zegt.
Dat is jammer maar niet geheel onterecht denk ik.
Jij wilt graag altijd aanwijsbaar lezen wat de aanleiding was maar soms is het gewoon een aaneenschakeling van dingen.
En als ik dan nu toch bezig ben. Ik denk dat het feit dat Miss_S altijd na een rel gewoon doet alsof er niks aan de hand is en op de oude voet verder gaat maakt dat mensen bij haar wat minder snel er overheen stappen.
En nog een stapje verder, ik snapte niet zo goed dat ze er nog lol aanbeleefde.
En nu ben ik wel weer eerlijk genoeg geweest.
Iedereen mag toch altijd klagen hier? Ik was vast niet de enige op dat moment die zelf ook even wou klagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar het is een verschil als Bink half de pijp uitgaat en je komt binnen met ik zie mijn vriendje een uurtje minder dit weekend en dat isof dat we het over McArmy hebben en je doet dan dezelfde mededeling.
Nee, want ik zit de hele dag al in jogginbroekkloffie en het is koud en ik ben lamlendig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar je het gaat het even goed doen, he?
Sterker nog, volgens mij heeft ze het al gedaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar je het gaat het even goed doen, he?
Wat een verhaal ook joh. En ik weet precies welke plek je beschrijft ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar nee hoor, niets geen leuke film met alle highlights uit mijn leven ofzo. Of misschien bewaren ze dat voor als je echt doodgaat.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ise, het was een grapje hoor, dat je nog wat over Bink moest zeggen![]()
![]()
Gelukkig. Schrikken.quote:Maar hij moet a.s. woensdag voor een echo (vergroot hart en lever) en heeft van de week 's nachts op een haartje na het loodje gelegd. Maar nu stuitert ie weer aardig vrolijk rond!
leuk huis!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, want ik zit de hele dag al in jogginbroekkloffie en het is koud en ik ben lamlendig.
En morgen gaan we nog een keer kijken om de maten op te nemen, dus tot die tijd red ik het vast nog wel met af en toe defoto's
te bekijken
.
Voor een kant-en-klaar-maaltijd is dat redelijk gezond.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef cyclechick het volgende:
Ziet er mooi uit, Razz!
Is een Stoommaaltijd van de AH gezond? Ik was namelijk weer te lang met andere dingen bezig en moet over een uur sporten, maar wilde wel gezond eten, en hij was in de aanbieding. Kabeljauw met zalm (a)
Dat is echt bizar! Dan was jij dus bijna doderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huuuuuu.
[..]
Ik had dat dus wel en dat vind ik het enige interessante aspect aan de hele ervaring. Want ik wilde weten of mensen idd hun leven aan zich voorbij zien trekken als ze dood gaan en normaal gesproken kun je dat niet navertellen. In mijn geval was het niet als een film, maar als een serie beelden waar ik geen controle over had. Het was ook niet zo dat ik beelden uit m'n jeugd zag ofzo. Het duurde maar heel kort, maar ik zag m'n ouders voor me, mensen waar ik verliefd op was geweest etc.
Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mupke is Bink trouwens! Ik wil ook zo graag een klein hondje, maar we hebben er echt de tijd niet voor. M'n ouders hadden een Malteser en hebben nu een Shi-Tzu. De Malteser was echt mijn hondje, die had zo'n eigen karakter! (Lees: dwars). De Shi-Tzu die ze nu hebben is gewoon echt een knuffeldweil, zo'n lieverd.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Lol.Ik dacht dat Bink de bijnaam van de vriend of man van Greys was, heb nu pas door dat het over een hondje gaat.
![]()
Niet dat het dan niet heel naar is, maar het plaatst e.e.a. wel in een iets ander perspectief.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Lol.Ik dacht dat Bink de bijnaam van de vriend of man van Greys was, heb nu pas door dat het over een hondje gaat.
![]()
Niet dat het dan niet heel naar is, maar het plaatst e.e.a. wel in een iets ander perspectief.
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben anders al véél langer samen met de Bink als met Heer G!
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet alsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben anders al véél langer samen met de Bink als met Heer G!
Nee, ik ben al een week niet in dit topic geweest en heb niets teruggelezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
het duurde bij mij ook even, maar dit is wel heel lang hoorheb je onder een steen geleefd ofzo
Ja! Kut! En nu heb jij hem al gequote!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet als
Da's waar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_bediening.htmlquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Ik wil later een hond met wat langer haar, dat haar zit dan quasi nonchalant en de hond is zeer relaxed. De hond zal ook de krant voor me halen in ruil voor een koekje want voor niets gaat de zon op.
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een week niet in dit topic geweest en heb niets teruggelezen.
is Bink al oud Greysie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij heeft ze het al gedaan!
Of niet?
Ise, het was een grapje hoor, dat je nog wat over Bink moest zeggen![]()
Maar hij moet a.s. woensdag voor een echo (vergroot hart en lever) en heeft van de week 's nachts op een haartje na het loodje gelegd. Maar nu stuitert ie weer aardig vrolijk rond!
Ik hoop dat de hond al best oud is in dat geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar!
Bink houdt het met mij al drie keer samenwonen-met-een-man vol
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet als
een hond praat niet terugquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!
Ik ben errug slecht in namen onthouden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoor
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoor
vroeger....heeeel vroeger...wilde ik altijd een schildpadjequote:
kwestie van goed africhtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En met een beetje geluk doet 'ie gewoon zonder mokken wat je zegt.
No more freggels for you thenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!Ik vind mijn eigen dieren ook vaak veel interessanter dan die van anderen
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kwestie van goed africhtenof had je het niet over de hond?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!Ik vind mijn eigen dieren ook vaak veel interessanter dan die van anderen
![]()
12,5 jaar al (heeft Ise ook meteen d'r antwoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
is Bink al oud Greysie?
en drinkt ie veel? en plast ie goed?
is ie zwaarder geworden de laatste tijd?
Het kán wel, maar je hebt wel veel bekijks denk ik. Daar moet je tegen kunnen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
Stuur haar naar http://icanhascheezburger.com/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ik heb een vriendin die geen kat of hond heeft, en daar kan ik het ook echt NIET mee over huisdieren hebben. Dan probeer je uit te leggen hoe enorm grappig uilig een kat kan kijken, en dat we hem dan "oehoe" noemen, of dat hij heel grappig van de bank af viel en toen heel sullig keek, maar ze snapt daar de katten-humor niet helemaal in
. Toch jammer.
mannen reageren ook wel op een plantenspuit hoor...maar misschien niet helemaal zoals je zou willenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef cyclechick het volgende:
Mijn kat leerde ik altijd wat wel en niet mocht dmv de plantenspuit. Hoe makkelijk was het leven als dat ook bij mannen zou kunnen....![]()
Dat maakt bij onze kat dus echt geen énkele indrukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef cyclechick het volgende:
Mijn kat leerde ik altijd wat wel en niet mocht dmv de plantenspuit. Hoe makkelijk was het leven als dat ook bij mannen zou kunnen....![]()
ik hoop het ook voor jullie....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
12,5 jaar al (heeft Ise ook meteen d'r antwoord)
Drinkt genoeg, plast ook goed.
En niet noemenswaardig zwaarder geworden
Ik hoop dan ook dat de DA het verkeerd gezien heeft op de foto van het vergrote hart en lever
en niet elke man kan zo'n halsbandje hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
seks...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Mannen reageren nog het beste op slijmen.En seks natuurlijk.
mijn theorie over vrouwen; vrouwen zeggen dat ze gelijkwaardig willen zijn...en gelijk behandeld willen worden...maar in feite willen ze gewoon gelijk krijgen...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Mannen reageren nog het beste op slijmen.En seks natuurlijk.
Nee, zo'n kleine kruising zou nog best een paar jaar mee moeten kunnen gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor jullie....
maar 12,5 is voor een kleinere hond nog niet superoud toch?
vergroot hart en lever kan wijzen op hartfalen.. en dat is wel behandelbaar...
maar ik ben geen dierenarts natuurlijk.
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn theorie over vrouwen; vrouwen zeggen dat ze gelijkwaardig willen zijn...en gelijk behandeld willen worden...maar in feite willen ze gewoon gelijk krijgen...
Dat wilde ik net postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goed
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goed
wat zijn mannen ook eigenlijk naief en onschuldig...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
neuh...echt niet...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat wilde ik net postenmeestal is het nog zo ook
quote:
En je vraagt je of waarom het afvallen langzaam gaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas
Daar leef ik van, letterlijk. Miljoenen liters melk tot tonnen met kaas per week
Nee ik adem gewoon elke dag kaasvet in'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En je vraagt je of waarom het afvallen langzaam gaat?![]()
Ai! Sterktequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En nu ga ik alle mondelingen voorbereiden voor de toetsweek na volgende week.
30 mondelingen van 25 minuten in 3 dagen. Feest. En een paar boeken die mijn leerlingen hebben gekozen heb ik niet gelezen (terwijl ik dacht van wel
handig joh.. nu mag ik in 1,5 week nog even vier boeken erdoorheenjassen).
Hij is nog niet vol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En weer een topic vol in een uurtje of drie. Geen wonder dat men het allemaal niet meer kan volgen
Blijf jij dan even weg?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog niet vol.
We gaan gewoon héél zuinig doen met die laatste paar posts.
Alleen reuze zinnige dingen zeggen enzo!
Heel de rel gemist, maar wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?
In godsnaam?
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen!
Die hebben vast een geheime beyond-Puppel-meetingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn SHE en Kim eigenlijk? Of Viev? Goodbye, Chico, PF?
Hé slome, na 4 pagina's kwam er uit dat het heul niet daar om gingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel de rel gemist, maar wat zij ^^ zegt
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Arme Elisa moest zelfs om aandacht blèren!![]()
Hond ok, maar van een kat kan ik ook absoluut niet de lol van inzien. Ik vind 't persoonlijk verschrikkelijke beesten en snap ook niet dat iedereen er zo dol op is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ik heb een vriendin die geen kat of hond heeft, en daar kan ik het ook echt NIET mee over huisdieren hebben. Dan probeer je uit te leggen hoe enorm grappig uilig een kat kan kijken, en dat we hem dan "oehoe" noemen, of dat hij heel grappig van de bank af viel en toen heel sullig keek, maar ze snapt daar de katten-humor niet helemaal in
. Toch jammer.
WB MoBloquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
ook lang niet iedereen heeft wb tegen MoBlo gezegd.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:39 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hond ok, maar van een kat kan ik ook absoluut niet de lol van inzien. Ik vind 't persoonlijk verschrikkelijke beesten en snap ook niet dat iedereen er zo dol op is.
Hier nog een zondaar. Volgens mij heb ik Bink niet genoemd, alleen even "dag" tegen Muis gezegd en MoBlo en DaD heb ik compleet genegeerd. Verder maakt SHE vaker spelfouten dan Miss_S, omdat ze hier meer post (sorry @SHE).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
1) [..] Bink [..]
2) [..] Muis [..]
3) [..] MoBlo [..] DaD [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |