Ik ga morgen om 11 uur skien in zoetermeer, voor het eerst van mijn leven...geen kans op een tukje daar, vrees ik...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik moet maandag om 5.30 in de auto zitten, moet om 8.50 bestraald worden. Kan ik mooi nog een tukje doen onder dat apparaat!
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11 uur skien in zoetermeer, voor het eerst van mijn leven...geen kans op een tukje daar, vrees ik...
ik zal aan je denken
flitsend op het babyweitje met mijn aldaar gehuurde ski-outfitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh abba dan kom ik even kijken morgen
Want ik zit ook altijd steken onder water te geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Miss_S het volgende:
En loveli je weet wat je moet doen als je ergens online last van hebt heer staat en kruisje in je rechter bovenhoek
Zolang ik hier geen wetenschappelijk artikel schrijf kan het echt me reet roesten welke letters ik gebruik
En Muis waarom zit je eigenlijk altijd steken onder wat er aan mij te geven? Wat heb ik je misdaan?
een iglo bouwen...zou dat makkelijker zijn dan skien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!
Dat lijkt mij van welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een iglo bouwen...zou dat makkelijker zijn dan skien?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Want ik zit ook altijd steken onder water te geven.
Je gaat toch niet alleen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
flitsend op het babyweitje met mijn aldaar gehuurde ski-outfit
zeg, dit was toch geen steek onder water, he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan een iglo bouwen en daar een uiltje in knappen! Veel succes in ieder geval!
het gedeelte waar ik een tukje doe gaat mij ongetwijfeld beter af dan skienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij van welSkien was in ieder geval geen succes bij mij.
Die van jou nam ik ook niet zo op, maar het is wel als jullie er last van hebben is het vervelend maar weinig aan te doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef loveli het volgende:
Miss_S, mijn opmerking was niet hatelijk of onaardig bedoeld. Sorry als je het wel zo hebt opgevat.
Nu ben ik weg, ff snel een accu scoren.
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gedeelte waar ik een tukje doe gaat mij ongetwijfeld beter af dan skien
nee, ik ga niet alleenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen mag ik hopen?![]()
Je hebt iemand nodig om je weer overeind te helpen als je op je bek gaat en een ski's op vreemde plaatsen hebt zitten.
Oe en als je dan daarna in de sauna gaat zitten, heb je de volgende dagen ook nog 's geen last van spierpijn!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh geloof me, als je de hele dag hebt geskied (of in mijn geval, om bent gevallen) en je zit in de warme auto naar huis (en niet achter het stuur!) dan doe je het lekkerste tukje dat je ooit hebt gedaan!
Oeiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!
zal wel meevallenquote:
Vast wel toch? Als je eenmaal kan remmen (en dat leer je als eerstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zal wel meevallenik hoop dat ik het iets sneller leer dan dat...
Jaloers is!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik mag 4 weken lang elke zaterdagochtend anderhalf uur op mijn bek gaan....jeuj voor mij!
ik heb nog nooit gewintersport....wintergesport...ehmmm...dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jaloers is!
Ik wilde nog voor de komende wintersport snel nog wat lessen nemen, maar dat is nu vergald door mijn begrotingstekort. Hier in de buurt is de originele eerste indoorbaan ter wereld met echte sneeuw. Ding is ook maar 110 meter lang. Dik oud enzo, maar goed genoeg om mijn gehandicate rechterbocht te oefenen op mijn snowboard. Want die lukt nooit zo. En ik moet toch weer een beetje beslagen te ijs komen hé
Zou ik ook doen als ik in Groningen woonde!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die op wintersport gaan. Veel te koud. Ik ga alleen op vakantie naar zonnige oorden
.
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik in Groningen woonde!
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die van jou nam ik ook niet zo op, maar het is wel als jullie er last van hebben is het vervelend maar weinig aan te doen
Ik vind het echt niet belangrijk genoeg om op Fok! daarop te letten in posts die ik in een paar sec typ
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijk.
Je weet dat het over t's en d's gaat he? op een forum zoals Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.
Zeker als je er regelmatig op gewezen wordt.
Ik antwoordde toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je weet dat het over t's en d's gaat he? op een forum zoals Fok!
En Muisje ga je niet meer antwoorden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want jij zit veel dichter bij de evenaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]Waarom klikte ik op jouw sig?!
Kwam die toverbal ineens door mn KoL sessie huppelen..
I intend to make it a pleasant one indeedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Maar bedankt he meiden het zal zo vast wel een leuk jaar worden
hier heb je een tegeltje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.
Mwoh, koud valt wel mee, je bent de hele tijd in de weer, dus snel koud krijg je 't niet. Alleen in de lift soms.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die op wintersport gaan. Veel te koud. Ik ga alleen op vakantie naar zonnige oorden
.
Wintersport is heerlijk. Ik heb twee jaar geleden in Chili voor 't eerst op de lange latten gestaan. Scheen een natural te zijn volgens die mensen daar! Gewoon een dagje skiën in de achtertuin zeg maar. Wel wat gekneuzde ribben, want ik wist ook niet hoe je moest remmen. Maar ondertussen kwam die afgrond wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gewintersport....wintergesport...ehmmm...dat dus
eerst maar eens leren remmen, denk ik
Kings of Leon. Heel bizar als je midden in een heftige rocksessie ineens 'tiedeliedelie "ik ben nog nooit zo verliefd geweest.." hoort.quote:
*op McAbba's wc spijkert*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hier heb je een tegeltje!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |