quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
lust!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.quote:
Dan kan je nog véél langer wachten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.
Ja maar... wij wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik kat niet zomaar even voor de lekker.
Nee dat kan je eten, gekkie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te lerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Smakelijk Greysie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Sterkte!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Abbadon het volgende:
Zobijna afgewassen...dus daarna kan ik weer koken
maar nu eerst even geestelijk voorbereiden...
...en morgen gaat m'n wekker om 6 uur...einde vakantie voor yours truly...
En dan ga je maar gewoon dit soort dingen roepen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigs.
Eet smakelijk.
Als je geen zin hebt in een rel, zoals je zegt, moet je ook geen dingen gaan zitten uitlokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |