abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:49:17 #176
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64587432
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok, ik gooi het maar in het topic:

1) Helemaal niks over Bink (en dan kun jij wel zeggen dat je niet het hele topic wilt kapen, maar ik vind een beetje medeleven wel op z'n plaats)
2) Helemaal niets over Muis (maar die mag ze schijnbaar niet, want 'Muis geeft altijd steken onder water'; verklaart nog niet waarom ze ook niks over Bink zei.
3) En de druppel die de emmer deed overlopen: helemaal geen 'welkom terug, MoBlo' (en volgens mij ook geen 'WB DaD', maar daar kan ik me in vergissen). Nu mag ze MoBlo ook niet, dus normaliter zou ik daar niet over vallen, maar nu is het gewoon een optelsom van dingen.

Altijd maar posten wat haar bezighoudt, maar nooit ofte nimmer eens op een ander reageren . Ik vind het heel normaal sociaal gedrag om dat wel te doen. En omdat ik geen zin had om hier wéér over te beginnen (want dat verandert toch niks), maar wel m'n frustratie even kwijt moest, zei ik maar wat over haar taalfouten, waar ik normaal gewoon overheen lees.
Ahum, ik heb ook niet gereageerd op Bink, niet op Muis en ook geen WB gedaan. Puur omdat ik hier niet altijd alle pagina's en posts lees. Omdat ik niet altijd tijd daarvoor heb. Had zoiets ik zie wel wat met Muis aan de hand is (ga 't niet vragen, en 10 topique's terugzoeken vind ik een beetje erg overdreven). Bink kwam ik ook vanzelf achter en de rest qua WB, sjah ik hou niet zo zeer bij wie er wel en niet is. Daarvoor ben ik meer een lurker die zo af toe een dagje mee komt spelen in deze zandbak.

Dus Miss_S is daar niet de enige in.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Was de eerste dag, we kwamen vrij laat aan en we gingen zo maar eens met een lift naar boven (het is daar immens groot) Was een mistake! De enige weg naar beneden was een zwarte piste of een rode, maar dan moest je eerst langs een zwart pad. Het sneeuwde en het waaide ook nog eens! Wij besloten het zwarte pad te nemen. Heel smal. Rechts een steile berghelling, links een diep ravijn. Iedereen ging er één voor éen langs. Pas als iemand voorbij een bocht was en uit het zicht, dan ging de volgende.

Helaas was mijn voorgaande persoon net voorbij de bocht gevallen en ik kon geen kant op. Rechts een muur en links het ravijn. En over het gehele pad een mens. Ik móest me laten vallen. Maar ik gleed naar het ravijn. Skies al over de rand en ik gleed steeds verder en ook mijn vingertoppen verloren grip. Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me gered En nu zijn we al 15 jaar getrouwd.

O nee. Dat laatste is niet waar.
OMG, volgens mij ken ik dat pad, en maakte ik ongeveer diezelfde fout. Zo'n slingerend padje naar beneden is dat volgens mij als je met die cabinelift gaat en dan boven naar links toch? (bovenste cabinelift op de basispiste). Rechts is ook zo'n prachtig stuk daar heb ik naar een vriendin gebeld dat ze me naar beneden moest praten...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64587439
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja precies, en of ze het misschien al gemerkt hadden en om het te melden zodat ze de andere katten ook extra in de gaten konden houden. Maar niet met de "MIjn kat is stuk hij moet terug"-intentie inderdaad .

Verder voel ik me niet verplicht op iedereen te reageren en houd ik het graag gezellig staat er niet nog ergens een emmer zand? Kan die erover, gaan we weer verder.
[..]

En minder kaas.. volgens mij moet ik eerst maar eens cold-turkey stoppen met kaas. Om te bewijzen dat ik echt wel zonder kan. Je zou m'n koelkast moeten zien er ligt hier feta, mozzarella, oude kaas, jonge geitenkaas, brie, kaas-in-tube ( ), oude brokkelkaas en mosterdkaas. Ik heb gewoon meer soorten kaas dan broodbeleg . Dus. Kuch.
Ja mooi, nu heb ik dus trek in de lekkerste kaas op aarde. Napoli Contadino. Kaas met stukjes olijf en tomaat. Hemels
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:49:27 #178
236335 neen
schone schijn
pi_64587443
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
Ik heb laatst gelezen/gehoord dat Nederland na China en nog een land het meeste vuurwerk afsteekt
het lijkt niet wat het is
pi_64587469
Viking jeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!

En On-Afslank-Topic - ik had als avondeten een salade met sla en tomaat en ui en champignons en balsamicodressing. En zometeen yoghurt met een kiwi en een grote kop espresso. Dat klopt niet, dat weet ik ook wel, maar ik houd niet van kleine kopjes koffie.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2009 18:51:59 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:51:14 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64587502
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Viking jeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!
. Het is 8 jaar geleden en inmiddels dragen ze wel zwemvesten, dus .

Welkom terug trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_64587505
Vrij onverantwoord van de school wel Vik
The way you rock'n'roll
pi_64587530
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.

Vik:
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:51:59 #183
163650 Greys
pi_64587538
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:

Vik, dat klinkt idd eng! Maar wat ráár dat de rest dan niet op de kant bleef wachten tot jij aan wal was?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64587559
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kaas is heerlijk, ja.
Ik hoop dat we t over een andere kaas hebben
pi_64587565
Waarom reageert er niemand op mij?

pi_64587572
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.

Vik:
Woon jij daar dan?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:53:12 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64587573
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

spannend verhaal
zooo Vik heftig verhaal zeg! wat fijn dat het goed is afgelopen....
had heel goed anders kunnen aflopen als ik dat zo lees...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:53:24 #188
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64587578
Viking, ben dan weer blij dat ik zoveel zwemdiploma's heb dat ik bijna geen behang nodig heb (zonder grappen echt!)
Voor elk diploma moest je met kleren + schoenen aan zwemmen dus dat kan ik nog wel. Maar ik kan me voorstellen dat 't niet leuk geweest moet zijn, ook vreemd eigenlijk dat je zonder zwemvest op weg mocht. Nu mag dat niet meer. Er wordt redelijk streng op gecontroleerd.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:53:41 #189
163650 Greys
pi_64587591
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

!
Lein d'r radar slaat uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:53:42 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64587592
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Vik, dat klinkt idd eng! Maar wat ráár dat de rest dan niet op de kant bleef wachten tot jij aan wal was?
Nee, dat deden ze dus niet.
Het was een vrij groot meer en we peddelden achter elkaar aan naar de kant.
Maar niemand die even achterom keek . Pas op de wal merkten ze dat ik foetsie was. Beetje laat dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_64587601
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Isegrim het volgende:

Wat vinden mensen van het SHEeet als ze het lezen?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:14 #192
236335 neen
schone schijn
pi_64587612
Ik ging ook een keer kanoen met school en toen moesten we door de grachten, bij een gracht zaten 2 mannen te genieten van een traytje schultenbrau en wij kregen er natuurlijk mee aan de stok gingen ze allemaal lege blikjes naar ons gooien

Dat maak ik mee, daily struggle in friesland
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:55 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64587637
en ik ben ook gek op kaas net vanmiddag weer bij het kaaspakhuis geweest (is een winkel waar ze alleen maar kaas verkopen, hele lekkere kaas) en heb een stukje sambalkaas en een stukje 30+ met mosterd meegenomen heeeeeeeeerlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:59 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64587641
quote:

.

Fijn dat je jaarwisseling leuk was .
Niet meer actief op Fok!
pi_64587651
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:55:25 #196
163650 Greys
pi_64587657
quote:

Hihihihi.

Zeg eerst maar 's wat over Bink ja!

Maar tof zeker om zo vaak te horen dat je zoveel afgevallen bent?
En ik denk dat bij de meerderheid het eetpatroon lichtelijk rampzalig is geweest deze weken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:56:45 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64587702
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihihi.

Zeg eerst maar 's wat over Bink ja!
.
Niet meer actief op Fok!
pi_64587727
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde en niks mijn leven nog eens voorbij zag trekken.
Ik ben ook eens midden in de nacht in een gigantische hoosbui van de weg af gedrukt, in een slip geraakt en frontaal tegen de vangrail geknald. De andere auto reed gewoon door, en reed ook zo snel, volgens mij hadden ze zelfs niets door. Beetje als jouw verhaal eigenlijk.

Zonder die vangrail was ik zo van de helling af Voorburg ingestuiterd. Ik was merkwaardig kalm tijdens het hele gebeuren, alsof ik buiten mezelf stond, tijdens dat ronddraaien in de auto zo van:"Nou, is dat ook wat, gebeurt dit gewoon echt? Dat kàn toch niet! Wat is dat lawaai eigenlijk? O, ik rem blijkbaar. Nou, dat helpt dus ook niet!" En dan zie je al die lichtjes in de diepte van de huizen, en daar vlieg je dan met auto en al op af voor je gevoel. En dan denk je nog:"Ik zal toch niet op deze manier doodgaan?" Tot je keihard tegen de vangrail knalt. En dus niet dood bent

Maar nee hoor, niets geen leuke film met alle highlights uit mijn leven ofzo. Of misschien bewaren ze dat voor als je echt doodgaat.
pi_64587739
Is het trouwens raar om langs je nieuwe-nog-geen-sleutel-spannend-huis te rijden omdat je gedroomd had dat het in de fik was gevlogen op oudejaarsavond?
pi_64587779
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
!
Lein d'r radar slaat uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')