Ahum, ik heb ook niet gereageerd op Bink, niet op Muis en ook geen WB gedaan. Puur omdat ik hier niet altijd alle pagina's en posts lees. Omdat ik niet altijd tijd daarvoor heb. Had zoiets ik zie wel wat met Muis aan de hand is (ga 't niet vragen, en 10 topique's terugzoeken vind ik een beetje erg overdreven). Bink kwam ik ook vanzelf achter en de rest qua WB, sjah ik hou niet zo zeer bij wie er wel en niet is. Daarvoor ben ik meer een lurker die zo af toe een dagje mee komt spelen in deze zandbak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, ik gooi het maar in het topic:
1) Helemaal niks over Bink (en dan kun jij wel zeggen dat je niet het hele topic wilt kapen, maar ik vind een beetje medeleven wel op z'n plaats)
2) Helemaal niets over Muis (maar die mag ze schijnbaar niet, want 'Muis geeft altijd steken onder water'; verklaart nog niet waarom ze ook niks over Bink zei.
3) En de druppel die de emmer deed overlopen: helemaal geen 'welkom terug, MoBlo' (en volgens mij ook geen 'WB DaD', maar daar kan ik me in vergissen). Nu mag ze MoBlo ook niet, dus normaliter zou ik daar niet over vallen, maar nu is het gewoon een optelsom van dingen.
Altijd maar posten wat haar bezighoudt, maar nooit ofte nimmer eens op een ander reageren. Ik vind het heel normaal sociaal gedrag om dat wel te doen. En omdat ik geen zin had om hier wéér over te beginnen (want dat verandert toch niks), maar wel m'n frustratie even kwijt moest, zei ik maar wat over haar taalfouten, waar ik normaal gewoon overheen lees.
OMG, volgens mij ken ik dat pad, en maakte ik ongeveer diezelfde fout. Zo'n slingerend padje naar beneden is dat volgens mij als je met die cabinelift gaat en dan boven naar links toch? (bovenste cabinelift op de basispiste). Rechts is ook zo'n prachtig stuk daar heb ik naar een vriendin gebeld dat ze me naar beneden moest praten...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Was de eerste dag, we kwamen vrij laat aan en we gingen zo maar eens met een lift naar boven (het is daar immens groot) Was een mistake! De enige weg naar beneden was een zwarte piste of een rode, maar dan moest je eerst langs een zwart pad. Het sneeuwde en het waaide ook nog eens! Wij besloten het zwarte pad te nemen. Heel smal. Rechts een steile berghelling, links een diep ravijn. Iedereen ging er één voor éen langs. Pas als iemand voorbij een bocht was en uit het zicht, dan ging de volgende.
Helaas was mijn voorgaande persoon net voorbij de bocht gevallen en ik kon geen kant op. Rechts een muur en links het ravijn. En over het gehele pad een mens. Ik móest me laten vallen. Maar ik gleed naar het ravijn. Skies al over de rand en ik gleed steeds verder en ook mijn vingertoppen verloren grip. Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me geredEn nu zijn we al 15 jaar getrouwd.
O nee. Dat laatste is niet waar.
Ja mooi, nu heb ik dus trek in de lekkerste kaas op aarde. Napoli Contadino. Kaas met stukjes olijf en tomaat. Hemelsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja precies, en of ze het misschien al gemerkt hadden en om het te melden zodat ze de andere katten ook extra in de gaten konden houden. Maar niet met de "MIjn kat is stuk hij moet terug"-intentie inderdaad.
Verder voel ik me niet verplicht op iedereen te reageren en houd ik het graag gezelligstaat er niet nog ergens een emmer zand? Kan die erover, gaan we weer verder.
[..]
En minder kaas.. volgens mij moet ik eerst maar eens cold-turkey stoppen met kaas. Om te bewijzen dat ik echt wel zonder kan. Je zou m'n koelkast moeten ziener ligt hier feta, mozzarella, oude kaas, jonge geitenkaas, brie, kaas-in-tube (
), oude brokkelkaas en mosterdkaas. Ik heb gewoon meer soorten kaas dan broodbeleg
. Dus. Kuch.
Ik heb laatst gelezen/gehoord dat Nederland na China en nog een land het meeste vuurwerk afsteektquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikingjeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!
In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikingjeumig, wat een verhaal joh! Ik ben ooit vast komen te zitten in een kano wegens te dikke kont en te kleine kano (hoe ik erin was gekomen begrijp ik nog steeds niet), maar meer dan een genante ervaring was dat niet. Dit is Hart van Nederland-waardig!
Woon jij daar dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Ierland wordt er ook nauwelijks vuurwerk afgestoken.
Vik:
zooo Vik heftig verhaal zeg! wat fijn dat het goed is afgelopen....quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat we t over een andere kaas hebben
Nee, dat deden ze dus niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, dat klinkt idd eng! Maar wat ráár dat de rest dan niet op de kant bleef wachten tot jij aan wal was?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat we t over een andere kaas hebben
Hihihihi.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Zeg eerst maar 's wat over Bink ja!
Ik ben ook eens midden in de nacht in een gigantische hoosbui van de weg af gedrukt, in een slip geraakt en frontaal tegen de vangrailquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde en niks mijn leven nog eens voorbij zag trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |