Ik vind het oprecht enorm lief dat je je hier druk om maaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vrij normaal ja.
Verder is het gewoon opvallend dat het, zoals laatst bijv, alleen maar over Bink gaat en dan komt Miss_S ineens binnenvallen met eoa trivialiteit.
Hoi Raztwizzle.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet minder kaas eten. Hellep. Kaas is lekker.
O, dan ben je toch niet zo stoer als je lijktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
JawelIk was niet zo heel stoer. Ik kan me herinneren dat ik heel snel: mamamamamamamamammama riep.
quote:
Wat Conleche zegt.quote:
Ja maar het is een verschil als Bink half de pijp uitgaat en je komt binnen met ik zie mijn vriendje een uurtje minder dit weekend en dat isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht enorm lief dat je je hier druk om maakt
Maar het hoeft echt niet mop. Even plat gezegd: wat heeft een ander met mijn Bink te maken? Het gaat mij er dan op zo'n moment om dat ik het kwijt ben en als jullie lieve dingen zeggen is dat meegenomen, maar ik zit echt niet te strepen wie er wel of niet iets over zegt hoor
Ik heb nog nooit de dood in de ogen gekeken. En daar ben ik best blij om eigenlijk. M'n leven hoef ik niet nog een keer mee te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel een keer bijna verdronken, 8 jaar geleden. Toen ging ik kopje onder en ik dacht echt dat het gebeurd was en er flitsten allemaal beelden uit mijn leven aan me voorbij (dat is dus geen fabeltje). Maar op het moment dat ik het had opgegeven en die rust over me heen kwam, wist ik ineens wat ik moest doen om m'n hachje te redden. En daarom ben ik hier nog.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar het is een verschil als Bink half de pijp uitgaat en je komt binnen met ik zie mijn vriendje een uurtje minder dit weekend en dat isof dat we het over McArmy hebben en je doet dan dezelfde mededeling.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Gelukkig was ik net ín de bocht gevallen en zag een stoere Fransman mij en heeft me geredEn nu zijn we al 15 jaar getrouwd.
O nee. Dat laatste is niet waar.
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde en niks mijn leven nog eens voorbij zag trekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de dood in de ogen gekeken. En daar ben ik best blij om eigenlijk. M'n leven hoef ik niet nog een keer mee te maken.
McEerlijk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef neen het volgende:
Ik ben vaak te lui om te reageren als er al 3/4 mensen op de betreffende post hebben gereageert, net als ik eigenlijk te lui ben om me met dit soort discussies bezig te houden
Ik ben lui.
Nu heeft ze slechts een saaie schilder aan de haak geslagen.quote:
Ik willum!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo gaat het vast wel in die film!
Nou, dat wil ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik alleen dacht, dit is het einde.
Mijn vriendin zegt dus dat ze in de meeste landen centraal een vuurwerk show doen en mensen niet zelf van alles de lucht in knallen. Ik vroeg me af of wij hier in NL echt zo'n uitzondering zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En welkom terug, vakantiegangers.![]()
Wordt er in België en Engeland ook zoveel aan vuurwerk de lucht in geschoten?
Ja precies, en of ze het misschien al gemerkt hadden en om het te melden zodat ze de andere katten ook extra in de gaten konden houden. Maar niet met de "MIjn kat is stuk hij moet terug"-intentie inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd, wat een reactie zeg![]()
Dat is helemaal niet waarvoor je belt, het was jou meer bedoeld om te overleggen wat en hoe, neem ik aan.
En minder kaas.. volgens mij moet ik eerst maar eens cold-turkey stoppen met kaas. Om te bewijzen dat ik echt wel zonder kan. Je zou m'n koelkast moeten zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kaas is heerlijk, ja.![]()
Misschien kun je jezelf 1x per week trakteren op kaas?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
McEerlijk!
(En gereageerd is eh.... nou ehm.....![]()
)
Schoenen en kleren uittrekken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
En wat moest je dan doen om je hachje te redden Vik?
Het was niet het einde. Ik had helemaal niks en ik was uitermate kalm onder de gedachte dus wat dat betreft. De paniek kwam pas achterafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |