abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:51:36 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64585562
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik vond het serieus een kut reactie van Vik en Muis zeker omdat ze vaker samen tegen mij bezig zijn (ja slachtoffer rol maar het is wel zo)
En als jullie dat leuk vinden, mag dat maar dan is mijn nieuwe goede voornemen om voortaan hier echt weg te blijven

En dan wil ik Co, Greys, Chico en PF nog wel bedanken voor de leuke jaren

hmmm hier mis ik toch nog wat andere namen.....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:52:20 #77
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64585594
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het helpt natuurlijk als je een natuurtalent bent, ja...patser

oi!

Dat was voor skiën, maar skiën en snowboarden. Those are whole different ballgames!

Moet wel bekennen dat ik vroeger echt heel lang geskate heb en geskateboard (dat wat korter) en dat ik wel met gewicht kan werken.

Durf overigens ook niet alles hoor, in Val Tho heb je een piste die gaat van blauw een 100 meter naar rood en je moet rechts aanhouden dan splitst het. Maar dat deed ik dus niet, kwam ik op een van de zwaarste gradaties rood terecht. En natuurlijk weer specators aan de zijkant
Toch maar naar beneden gegaan, maar toen ben ik genoeg gevallen, dat ging echt voor mijn gevoel 70 graden omlaag. Zag er onderaan ook echt super steil en hoog uit. Heb toch even wat zweet momenten gehad. Zeker omdat die ene bocht met je gezicht en je lijf richting berg is. Je moet dan heel snel kicken met je achterste voet anders maak je een giga bocht, en dat is niet zo erg. Maar die bocht gaat eerst een heel stuk recht naar beneden toe, EN DAT IS FREAKING STIJL STEIL!

* zwahiel piste toch heel wat keren bijna in zijn broek

En dames doe eens aardig tegen elkaar!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64585651
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Waarom klikte ik op jouw sig?!

Kwam die toverbal ineens door mn KoL sessie huppelen. .
Ik heb hem de afgelopen 24 uur ook zeker 28 x gehoord

Nu weer verder lezen, ik kan njiet naar huis fietsen, of ik mis een rel...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:54:10 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64585672
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef zwahiel het volgende:

[..]

oi!

Dat was voor skiën, maar skiën en snowboarden. Those are whole different ballgames!

Moet wel bekennen dat ik vroeger echt heel lang geskate heb en geskateboard (dat wat korter) en dat ik wel met gewicht kan werken.

Durf overigens ook niet alles hoor, in Val Tho heb je een piste die gaat van blauw een 100 meter naar rood en je moet rechts aanhouden dan splitst het. Maar dat deed ik dus niet, kwam ik op een van de zwaarste gradaties rood terecht. En natuurlijk weer specators aan de zijkant
Toch maar naar beneden gegaan, maar toen ben ik genoeg gevallen, dat ging echt voor mijn gevoel 70 graden omlaag. Zag er onderaan ook echt super steil en hoog uit. Heb toch even wat zweet momenten gehad. Zeker omdat die ene bocht met je gezicht en je lijf richting berg is. Je moet dan heel snel kicken met je achterste voet anders maak je een giga bocht, en dat is niet zo erg. Maar die bocht gaat eerst een heel stuk recht naar beneden toe, EN DAT IS FREAKING STIJL!

* zwahiel piste toch heel wat keren bijna in zijn broek

En dames doe eens aardig tegen elkaar!
pssssst het is toch steil....
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:55:19 #80
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64585710
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

pssssst het is toch steil....
freaking steil, zelfs
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:56:19 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64585750
heeeeeuuuuuulll steil
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:57:12 #82
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64585786
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

freaking steil, zelfs
Verbeterd

Trouwens pas maar op en ben maar blij dat je lessen hebt. Ik kon die klote skieklasjes op die pistes wel doodschieten. Zit je daar te stuntelen, komen die rot koters voorbij van onder de tien. En die kunnen 't allemaal! En ze lachen je ook nog uit ook! Boehoe!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:57:33 #83
236335 neen
schone schijn
pi_64585798
hij bedoelt natuurlijk "stijl" als "cool"

het lijkt niet wat het is
pi_64585871
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik wilde morgen naar het zuiderpark. Is de vijver daar niet nog steeds bevroren?
Ja, daar wilde ik ook nog heen met de mini om te oefenen, want die moet natuurlijk ook zo snel mogelijk op noren! Maar omdat het hier al dooide weet ik niet of het zo smakelijk ijs is.

Het liefste wil ik toch naar een mooi natuurgebied. We zijn nu al naar het Twiske geweest om te schaatsen, eergisteren Botshol, en gisteren naar Bleiswijk, daar kon je al een heel stuk Molentocht schaatsen! Wel enorm kraakijs, en bij iedere slag het bekende kloenk-kloenk-kloenkgeluid. Maar mooi!
pi_64585915
Nou, ik zie dat miss-s boos is, maar ik zie de gemene opmerkingen en samenspanningen dan weer niet. Rel van niks.

Miss_S: het is al vaker gezegd: je gebruikt het topic een beetje als dagboek. Dat kan en dat mag, maar dan is er weinig interactie. En moet je ook niet verbaasd zijn als mensen wat minder op jou reageren.

Dus dat wegblijven is heel niet nodig. Jij moet bovendien nog 5 kilo kwijt, dus ben je hier op je plek. Probeer wat meer op anderen te reageren. Gratisch tip van oma.
pi_64585938
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
pi_64585968
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
Nou, ik zie dat miss-s boos is, maar ik zie de gemene opmerkingen en samenspanningen dan weer niet. Rel van niks.

Miss_S: het is al vaker gezegd: je gebruikt het topic een beetje als dagboek. Dat kan en dat mag, maar dan is er weinig interactie. En moet je ook niet verbaasd zijn als mensen wat minder op jou reageren.

Dus dat wegblijven is heel niet nodig. Jij moet bovendien nog 5 kilo kwijt, dus ben je hier op je plek. Probeer wat meer op anderen te reageren. Gratisch tip van oma.
Ik ben niet verbaast als mensen niet op mij reageren wel als ze me kwetsen
En die 5 kilo doe ik wel waar ik hoor in het dieettopic

En nog voor BJ
Nu ga ik ook niet meer meelezen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:05:17 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64586045
Zo, ik heb mijn odyssee overleefd.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:05:27 #89
163650 Greys
pi_64586053
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.
Zeker als je er regelmatig op gewezen wordt.
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?
In godsnaam?

Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64586054
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Verbeterd

Trouwens pas maar op en ben maar blij dat je lessen hebt. Ik kon die klote skieklasjes op die pistes wel doodschieten. Zit je daar te stuntelen, komen die rot koters voorbij van onder de tien. En die kunnen 't allemaal! En ze lachen je ook nog uit ook! Boehoe!
Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!
En deze oude moeder kan er NIETS van en gaat het ook niet meer leren
pi_64586086
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
Dat klinkt heel erg als zo'n filmposter met Sylvester Stallone! Hoe kreeg je dat voor elkaar?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:07:32 #92
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64586096
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ow wat dat dan?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!
En deze oude moeder kan er NIETS van en gaat het ook niet meer leren
Ja rot is dat! Ik was blij dat nog iets kon, maar toch.
pi_64586106
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?
In godsnaam?

Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen!
Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64586124
Ha! Dat is lang geleden .

Ik ga heel afgezaagd als goed voornemen hier maar weer eens meeposten. Maar omdat het topic steeds zo snel gaat zal ik wel weer de helft van alles missen, maar dan heb ik in ieder geval een plekje waar ik m'n eten per dag neer ga zetten, en dan kan ik dus niet blijven volhouden dat die kilo's er helemaal zomaar uit het niets *floep* aan zijn gevlogen de afgelopen tijd .

Dus - hoi! Ik ben Razztwizzle, ik ben 77 kilo, ik wil 70 kilo wegen (wat me overigens nog nooit is gelukt, maar onhaalbare doelen zijn OK ), ik heb een kat en een vriend en een huisgenoot ik geef les aan kakkers en mijn vakantie is bijna voorbij, snik.

Ohja, en we hebben een huis gekocht, dus dat zal over een tijdje wel zoveel stress opleveren dat ik hopelijk ook *floep* zomaar weer afval .
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:09:20 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64586147
Weer een brief vd gemeente dat ik eoa verklaring niet volledig heb ingevuld.
De vraag waar het om gaat: "Indien u kinderen hebt, bla bla bla" Hokje ja, hokje nee.
Ik heb geen kinderen, dus ik heb de vraag opengelaten en daar gaan ze nu over zeiken .

Bleh, ik zal zo blij zijn als ik aan het werk ben, zodat ik van dit gezeik af ben.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:09:27 #96
163650 Greys
pi_64586149
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.
... wat de rest hier vindt van haar d's en t's.
Leek mij.

Maar wát een gezeik om niets zeg!
Iedereen heeft weer andere talenten.
Het heeft niet al te lang geduurd he, de pais en vree in 2009
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64586171
Deze dus Conleche!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 18:10:10 #98
163650 Greys
pi_64586173
En nu ga ik een kapsalon eten.
Dat zal jullie leren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64586273
Viking - je weet toch ook dat je op dat soort formulieren altijd met dikke zwarte watervaste stift "NIET VAN TOEPASSING" door de niet-van-toepassing-zijnde vragen moet strepen? Anders snappen ze dat niet, bij de gemeente.

En mijn lijstje voor vandaag - om maar even goed te beginnen:

O: Mueslibol met komkommer, een kiwi, mandarijn en een glas karnemelk.
L: Twee geroosterde boterhammen met gekookte eitjes en tomaat en een cup-a-soup helder.
D: Ga ik zo maken, iets champignonnigs-omeletterigs. Zonder kaas . Ik moet minder kaas eten. Hellep. Kaas is lekker.
pi_64586274
Ik heb een poging gedaan tot bijlezen, maar ik kwam er net achter dat ik 5 topics heb gemist. Samenvatting?

Antwerpen was heerlijk. We hadden een heel simpel 3 sterrenhotel geboekt maar daar bleken ze overboekingen te hebben, zodat we naar het luxe 4 sterrenhotel om de hoek mochten. .

Woensdag hebben we geshopt en ik heb me keurig gedragen: alleen maar een vestje gekocht. 's Avonds zijn we naar het historisch centrum gelopen, aan de Schelde. Echt zo schattig met oude pandjes, kleine straatjes en kinderkopjes. Daar zaten alle restaurantjes en barretjes. We hebben eerst lekker gegeten bij een Italiaan, en daarna hebben we tot 12 uur in de pub gezeten. Om 12 uur werd er groot vuurwerk afgestoken bij de Schelde. Echt zo mooi. . Er stonden duizenden mensen en de sfeer was zo gemoedelijk. Daarna zijn we weer terug gegaan naar de pub.

De volgende ochtend werden we om half 11 gewekt met een ontbijt op bed. Heerlijk! Uitgebreid ontbeten, daarna in bad, en daarna wilden we naar de Zoo maar die bleek al vrij snel te sluiten, dus zijn we naar Aquatopia gegaan, een enorm aquarium en zo. M'n vriend vond het geweldig. Hij was er aan het rondspringen als een twaalfjarige. . . Daarna nog wat rondgelopen, warme choco gedronken, en uiteindelijk weer bij een Italiaan gegeten, maar nu was het echt een pizzeria. Zo gezellig!

En vanochtend moesten we weer terug.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')