hmmm hier mis ik toch nog wat andere namen.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik vond het serieus een kut reactie van Vik en Muis zeker omdat ze vaker samen tegen mij bezig zijn (ja slachtoffer rol maar het is wel zo)
En als jullie dat leuk vinden, mag dat maar dan is mijn nieuwe goede voornemen om voortaan hier echt weg te blijven
En dan wil ik Co, Greys, Chico en PF nog wel bedanken voor de leuke jaren
oi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk als je een natuurtalent bent, ja...patser![]()
Ik heb hem de afgelopen 24 uur ook zeker 28 x gehoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]Waarom klikte ik op jouw sig?!
Kwam die toverbal ineens door mn KoL sessie huppelen..
pssssst het is toch steil....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef zwahiel het volgende:
[..]
oi!
Dat was voor skiën, maar skiën en snowboarden. Those are whole different ballgames!
Moet wel bekennen dat ik vroeger echt heel lang geskate heb en geskateboard (dat wat korter) en dat ik wel met gewicht kan werken.
Durf overigens ook niet alles hoor, in Val Tho heb je een piste die gaat van blauw een 100 meter naar rood en je moet rechts aanhouden dan splitst het. Maar dat deed ik dus niet, kwam ik op een van de zwaarste gradaties rood terecht. En natuurlijk weer specators aan de zijkant
Toch maar naar beneden gegaan, maar toen ben ik genoeg gevallen, dat ging echt voor mijn gevoel 70 graden omlaag. Zag er onderaan ook echt super steil en hoog uit. Heb toch even wat zweet momenten gehad. Zeker omdat die ene bocht met je gezicht en je lijf richting berg is. Je moet dan heel snel kicken met je achterste voet anders maak je een giga bocht, en dat is niet zo erg. Maar die bocht gaat eerst een heel stuk recht naar beneden toe, EN DAT IS FREAKING STIJL!
* zwahiel piste toch heel wat keren bijna in zijn broek
En dames doe eens aardig tegen elkaar!
freaking steil, zelfsquote:
Verbeterdquote:
Ja, daar wilde ik ook nog heen met de mini om te oefenen, want die moet natuurlijk ook zo snel mogelijk op noren! Maar omdat het hier al dooide weet ik niet of het zo smakelijk ijs is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wilde morgen naar het zuiderpark. Is de vijver daar niet nog steeds bevroren?
Ik ben niet verbaast als mensen niet op mij reageren wel als ze me kwetsenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
Nou, ik zie dat miss-s boos is, maar ik zie de gemene opmerkingen en samenspanningen dan weer niet. Rel van niks.
Miss_S: het is al vaker gezegd: je gebruikt het topic een beetje als dagboek. Dat kan en dat mag, maar dan is er weinig interactie. En moet je ook niet verbaasd zijn als mensen wat minder op jou reageren.
Dus dat wegblijven is heel niet nodig. Jij moet bovendien nog 5 kilo kwijt, dus ben je hier op je plek. Probeer wat meer op anderen te reageren. Gratisch tip van oma.
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen jou en de meeste mensen in dit topic.
Zeker als je er regelmatig op gewezen wordt.
Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Verbeterd
Trouwens pas maar op en ben maar blij dat je lessen hebt. Ik kon die klote skieklasjes op die pistes wel doodschieten. Zit je daar te stuntelen, komen die rot koters voorbij van onder de tien. En die kunnen 't allemaal! En ze lachen je ook nog uit ook! Boehoe!
Dat klinkt heel erg als zo'n filmposter met Sylvester Stallone! Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
Ow wat dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een bijna dood ervaring gehad in Val Thorens. Ik hing aan m'n vingertoppen over een ravijn!!
Ja rot is dat! Ik was blij dat nog iets kon, maar toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijne van 8 heeft ook al het frontside-riderdiploma. In 4 lesjes!
En deze oude moeder kan er NIETS van en gaat het ook niet meer leren![]()
Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zijn wij om een ander op spel/typfouten te wijzen?
In godsnaam?
Ik zit hier echt met mijn oren te klapperen!
... wat de rest hier vindt van haar d's en t's.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de manier waarop ze duidelijk maakte dat het haar geen reet kan schelen wat de rest hier vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |