quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!Ik vind mijn eigen dieren ook vaak veel interessanter dan die van anderen
![]()
12,5 jaar al (heeft Ise ook meteen d'r antwoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
is Bink al oud Greysie?
en drinkt ie veel? en plast ie goed?
is ie zwaarder geworden de laatste tijd?
Het kán wel, maar je hebt wel veel bekijks denk ik. Daar moet je tegen kunnen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
Stuur haar naar http://icanhascheezburger.com/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ik heb een vriendin die geen kat of hond heeft, en daar kan ik het ook echt NIET mee over huisdieren hebben. Dan probeer je uit te leggen hoe enorm grappig uilig een kat kan kijken, en dat we hem dan "oehoe" noemen, of dat hij heel grappig van de bank af viel en toen heel sullig keek, maar ze snapt daar de katten-humor niet helemaal in
. Toch jammer.
mannen reageren ook wel op een plantenspuit hoor...maar misschien niet helemaal zoals je zou willenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef cyclechick het volgende:
Mijn kat leerde ik altijd wat wel en niet mocht dmv de plantenspuit. Hoe makkelijk was het leven als dat ook bij mannen zou kunnen....![]()
Dat maakt bij onze kat dus echt geen énkele indrukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef cyclechick het volgende:
Mijn kat leerde ik altijd wat wel en niet mocht dmv de plantenspuit. Hoe makkelijk was het leven als dat ook bij mannen zou kunnen....![]()
ik hoop het ook voor jullie....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
12,5 jaar al (heeft Ise ook meteen d'r antwoord)
Drinkt genoeg, plast ook goed.
En niet noemenswaardig zwaarder geworden
Ik hoop dan ook dat de DA het verkeerd gezien heeft op de foto van het vergrote hart en lever
en niet elke man kan zo'n halsbandje hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Met honden gaat dat makkelijker dan met mannen. Je kunt met je man ook niet op zo'n cursus.
seks...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Mannen reageren nog het beste op slijmen.En seks natuurlijk.
mijn theorie over vrouwen; vrouwen zeggen dat ze gelijkwaardig willen zijn...en gelijk behandeld willen worden...maar in feite willen ze gewoon gelijk krijgen...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Mannen reageren nog het beste op slijmen.En seks natuurlijk.
Nee, zo'n kleine kruising zou nog best een paar jaar mee moeten kunnen gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor jullie....
maar 12,5 is voor een kleinere hond nog niet superoud toch?
vergroot hart en lever kan wijzen op hartfalen.. en dat is wel behandelbaar...
maar ik ben geen dierenarts natuurlijk.
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn theorie over vrouwen; vrouwen zeggen dat ze gelijkwaardig willen zijn...en gelijk behandeld willen worden...maar in feite willen ze gewoon gelijk krijgen...
Dat wilde ik net postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goed
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee nee nee, je draait het om: Als je een man het gevoel kan geven dat ie gelijk heeft/zijn zin krijgt, maar jij ondertussen nog precies gedaan krijgt wat je wilde. Dan doe je het goed
wat zijn mannen ook eigenlijk naief en onschuldig...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |