quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Lol.Ik dacht dat Bink de bijnaam van de vriend of man van Greys was, heb nu pas door dat het over een hondje gaat.
![]()
Niet dat het dan niet heel naar is, maar het plaatst e.e.a. wel in een iets ander perspectief.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Lol.Ik dacht dat Bink de bijnaam van de vriend of man van Greys was, heb nu pas door dat het over een hondje gaat.
![]()
Niet dat het dan niet heel naar is, maar het plaatst e.e.a. wel in een iets ander perspectief.
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben anders al véél langer samen met de Bink als met Heer G!
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet alsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben anders al véél langer samen met de Bink als met Heer G!
Nee, ik ben al een week niet in dit topic geweest en heb niets teruggelezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
het duurde bij mij ook even, maar dit is wel heel lang hoorheb je onder een steen geleefd ofzo
Ja! Kut! En nu heb jij hem al gequote!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet als
Da's waar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_bediening.htmlquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
Ik wil later een hond met wat langer haar, dat haar zit dan quasi nonchalant en de hond is zeer relaxed. De hond zal ook de krant voor me halen in ruil voor een koekje want voor niets gaat de zon op.
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een week niet in dit topic geweest en heb niets teruggelezen.
is Bink al oud Greysie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij heeft ze het al gedaan!
Of niet?
Ise, het was een grapje hoor, dat je nog wat over Bink moest zeggen![]()
Maar hij moet a.s. woensdag voor een echo (vergroot hart en lever) en heeft van de week 's nachts op een haartje na het loodje gelegd. Maar nu stuitert ie weer aardig vrolijk rond!
Ik hoop dat de hond al best oud is in dat geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar!
Bink houdt het met mij al drie keer samenwonen-met-een-man vol
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Snel, edit! voordat vik komt rellen: het is langer DAN, niet als
een hond praat niet terugquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een hond samenblijven is ook veel makkelijker dan met een man!
Ik ben errug slecht in namen onthouden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoor
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar den Bink komt wel vaker voorbij hoor
vroeger....heeeel vroeger...wilde ik altijd een schildpadjequote:
kwestie van goed africhtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En met een beetje geluk doet 'ie gewoon zonder mokken wat je zegt.
No more freggels for you thenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat het anderen aan zijn of haar bevallige bips zal roesten wat ik over mijn huisdier te melden heb!Ik vind mijn eigen dieren ook vaak veel interessanter dan die van anderen
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kwestie van goed africhtenof had je het niet over de hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |