Ja, dat is nu jammer ik had al eerder gemeld dat ik hem zaterdag naar Drachten zou gaan brengen als ie nog in Leerdam lagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef swollywood het volgende:
Als diegene hem nou wat meer richting Zwolle legt...Ik moet morgen naar Friesland
Nee mijn TomTom gaf aan dat we in de kerkstraat stonden dacht ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:.....
google geeft de van schuerenweg (en je ziet de groenenstraat) ff kijken of er meer opties zijn
niet zo'n mooie omgeving als Doornenburg, maar tochquote:Spelregels
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Nou bovenstaande foto's laten al meer van de omgeving zien dan dat ik hier de laatste tijd zie, dus maar een foto van het bord waar de sleutel in ligt.quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Mooie foto die van doornswaard, wel een jammerlijke verplaatsingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:30 schreef fendt het volgende:
Tekst.
fendt, complimenten voor de duidelijkheid van je post, dat mag ook wel even gezegd worden i.p.v. de kritiekquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef rene90 het volgende:
Heb je gelijk in, even aangepast.
Mooi kan ie daarna mee naar Zwollequote:Op zondag 4 januari 2009 00:33 schreef swollywood het volgende:
Als ie nou even in Brabant rond blijft zwerven...Donderdag zit ik in Tilburg.
ik sluit mij graag aan bij deze postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
fendt, complimenten voor de duidelijkheid van je post, dat mag ook wel even gezegd worden i.p.v. de kritiek
Mooie foto!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:30 schreef fendt het volgende:
Stokkie laat weten dat hij het een mooie plaats vond, prachtige omgeving.....
[ link | afbeelding ]
Strooien is toch geen probleem? Kwestie van rustig rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
waarschijnlijk weet ik de plaats maar daar wordt niet gestrooit.... en heb ook geen tijd komende week volgends mij
Huh, dat ringetje moet door het stokje gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef fendt het volgende:
De vorige keer dat ik hem verplaatste was ik de sleutel 2 keer kwijt omdat je dat ringetje zo van het stokje kon schuiven.
dat gat was dus een sleuf toen ik hem vond en de sleutel kan er dus zo uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Huh, dat ringetje moet door het stokje gaan.
ik had er een gat in geboord, en er met heel veel moeite dat ringetje met de sleutel door dat gat gewringt.
zou kunnen, de dommel loopt daar ook langs en op de foto staat water.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
google earth eens op bokt in eindhoven... daar zou t kunnen zijn
De meeste moeten nog 1 soms zelf 1,5 uur rijden en als ze hem dan niet vinden omdat ze neit weten waar het is dan is het beetje zonde bezine?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef fendt het volgende:
ik geloof dat de ik enigste ben die dit serieus doet, ik dacht dat ik hem met de laatste foto al weggegeven had.
Je kan duidelijk zien dat er nog maar 6 mogelijkheden zijn, dus de auto in en er even langs rijden, heb ik de laatste keer ook gedaan... en dat was met allemaal pikzwartefoto's waar je niks op zag.
maar bij deze ..........
[ afbeelding ]
nou dan moet jij het toch zeker weten, ik weet niet waar iedereen vandaan komt maar dit is nog een makkie
ik heb nog meer foto's maar dan is het helemaal een makkie
even zoeken waar het water de stadsgrens kruist en ophalen die stok
Omdat de stok niet binnen twee seconde wordt opgehaald? Kijk maar eens in vorige topics, waren we met meerdere users google earth aan het afsporen waar hij kon liggen, lijstje gemaakt wat de opties waren en dan ben ik best bereid 1,5 uur te rijden (de 1e keer dat ik de stok ging halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef fendt het volgende:
ik geloof dat de ik enigste ben die dit serieus doet, ik dacht dat ik hem met de laatste foto al weggegeven had.
Dat zegt hij nietquote:
Oke, gelukkig woon ik er niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
rene in dit geval kom je er ook niet met google earth uit want je weet alleen dat er een sloot ligt met een weiland erachter, bij een klein dorpje zoals afgelopen 2 plaatsen is dat leuk te doen maar eindhoven met meer dan 60 plaatsnaamborden is dat niet grappig
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
en swollywood laat m maar lekker liggen t noorden hebben we niks aan
goed gevonden! ik dacht eigenlijk dat het een andere plek was, maar dat bleek een spoorweg te zijn toen ik wat beter keekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik heb het gevonden met google maps. zo'n 20 min werk
[ afbeelding ]
dus we hebben geen andere foto meer nodig
Ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
Binnen een paar dagen is toch wel leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Byte_Me het volgende:
stel dat ik hem op ga halen, hoe snel moet hij dan weer ergens liggen?
zal ook wel n reden voor zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit al bijna heel erg lang in het zuiden, hij is al meer dan half jaar niet in noord-holland geweest
komt slecht uit, ik ben 2 maanden lang wekelijks in groningen geweest, maar dat is nu voorbij.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef maok het volgende:
En als je een hele mooie verplaatsing hebt (erg ver) is het niet zo erg als het een keer iets langer is, lange verplaatsingen kosten soms iets meer tijd omdat je het ergen mee combineerd.
En het Noorden vind ik ook niet erg hoor
Dat is ook een kwestie van eigen assertiviteit van die bewonersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit al bijna heel erg lang in het zuiden, hij is al meer dan half jaar niet in noord-holland geweest
Ja, maar als ik dan echt de enige noord hollander ben hier, dan is dat balen want ik moet dan op de fietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van eigen assertiviteit van die bewoners
Niet weer naar Zeelandquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:10 schreef Mascleta het volgende:
beetje late TVPretstok.
Vrijdag moet ik naar Düsseldorf dus dan kom ik langs Eindhoven, als die er nog is dan gaat die mee naar Goes
ik weet niet of ie daar ligt, maar op de vraag reageren:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Byte_Me het volgende:
stel dat ik hem op ga halen, hoe snel moet hij dan weer ergens liggen?
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
....
....
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
...
Bij het nieuwe topic ga ik weer updaten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En iemand die de Wiki updaten?
ja idd, ik had hem op een donderdag gehaald en kon em zaterdag pas plaatsen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
het mag idd wat soepeler, het is een paar keer voorgekomen dat de stok een of twee dagen bij iemand gelegen heeft (soms ook ivm onderhoud) omdat diegene hem bijvoorbeeld op maandag ophaalde, maar pas op donderdag in staat was hem te plaatsen bij het bord dat hij wilde
Als je 5 dagen wacht met opnieuw plaatsen dan heb je een heel topic vol met reacties van:quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef fendt het volgende:
dan weet ik dat voor een volgende keer en baal ik dat ik dat niet wist
ik had hem op dinsdag gehaald en had hem zaterdag in het hoge noorden kunnen plaatsen.....helaas
Als ik hem de IJsselbrug overgooi ligt ie al in Gelderland.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
mooi zo
liever gelderlandof overijssel
Hij is al 6 maanden niet in noord holland geweets: tijd om hem eens terug te halen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Mascleta het volgende:
Hij is al meer dan een week uit Zeeland weg, tijd om hem weer eens terug te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |