Bij het nieuwe topic ga ik weer updaten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En iemand die de Wiki updaten?
ja idd, ik had hem op een donderdag gehaald en kon em zaterdag pas plaatsen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
het mag idd wat soepeler, het is een paar keer voorgekomen dat de stok een of twee dagen bij iemand gelegen heeft (soms ook ivm onderhoud) omdat diegene hem bijvoorbeeld op maandag ophaalde, maar pas op donderdag in staat was hem te plaatsen bij het bord dat hij wilde
Als je 5 dagen wacht met opnieuw plaatsen dan heb je een heel topic vol met reacties van:quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef fendt het volgende:
dan weet ik dat voor een volgende keer en baal ik dat ik dat niet wist
ik had hem op dinsdag gehaald en had hem zaterdag in het hoge noorden kunnen plaatsen.....helaas
Als ik hem de IJsselbrug overgooi ligt ie al in Gelderland.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
mooi zo
liever gelderlandof overijssel
Hij is al 6 maanden niet in noord holland geweets: tijd om hem eens terug te halen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Mascleta het volgende:
Hij is al meer dan een week uit Zeeland weg, tijd om hem weer eens terug te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |