De vorige keer heb ik 'm in Elst gelegd, zal nu eens kijken of er ergens nog iets leuks te vinden isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Houniet het volgende:
Leg hem ergens bij Arnhem. Daar wonen veel Fok!kers
.
Doe hem in Elden, dat ligt midden in arnhemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik 'm in Elst gelegd, zal nu eens kijken of er ergens nog iets leuks te vinden is.
Nope, ik heb een filmpje zitten kijkenquote:
Ga je hem nog halen? Of moet ik het doen? Ben namelijk in de buurt vanavond.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, ik heb een filmpje zitten kijken.
Doe Elden dat ligt in arnhem ..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga je hem nog halen? Of moet ik het doen? Ben namelijk in de buurt vanavond.
Ik verplaats heb richting Arnhem.
Als jij zeker weet dat je 'm meeneemt wens ik je succesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga je hem nog halen? Of moet ik het doen? Ben namelijk in de buurt vanavond.
Ik verplaats heb richting Arnhem.
Want daar haal jij 'm op of wat...? Anders wil ik 'm eventueel dadelijk nog wel even naar Elden brengenquote:
Ík haal hem pas op als hij in den helder ligt ;')quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want daar haal jij 'm op of wat...? Anders wil ik 'm eventueel dadelijk nog wel even naar Elden brengen.
Hij ligt bij de sluis bij Beuningen/Weurt. Succesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil hem zo wel mee nemen en ergens tussen Arnhem en Nijmegen afgooien. Al weet ik niet 100% zeker of hij op de plek ligt waar ik denk dat hij ligt.
Ik weet 100% zeker dat hij daar heeft gelegen. Het plaatje klopt precies. En het fietsers en bromsfietsersbord met daaronder de nummers 44 en 53 klopt ook. Iemand heeft hem dus al weg gehaald.quote:
Ik denk dat hij er wat mee te maken heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:18 schreef RobRonalds het volgende:
ik zit te denken aan het weggetje tussen de weezenhof en st walrick....
straks maar eens een kijkje nemen!!
Maar dat is niet de weg waar hij lagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wat mee te maken heeft
De FOK!stok = zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat is niet de weg waar hij lag
Nee, dat kan wel kloppen. Foto's komen eraan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De sluis bij Weurt had ik idd ook in gedachte. Ben er net langs op geweest maar hij lag er al niet meer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel kloppen. Foto's komen eraan.
Oosterbeekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef hooibaal het volgende:
Goed, hij lag dus inderdaad bij de sluis. Alleen als je je auto met groot licht voor het bord parkeert om het slot te kunnen zien, komt daar niet zo'n geweldige foto uit:
[ afbeelding ]
Overigens staat een meter of vijftig verderop een bord met een andere plaatsnaam, maar dat leek me wel érg flauw.
Dus dat ding (wat een gevaarte trouwens!) maar achter de voorstoel gegooid. Excuus voor de wat beroerd gecentreerde foto, maar deze is tijdens het rijden achter mijn rug gemaakt.
[ afbeelding ]
Een uurtje of twee later is Stok hier terecht gekomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in dit bord:
[ afbeelding ]
En voorbij het bord op de eerste foto kijk je hierheen:
[ afbeelding ]
Succes!
Olé ...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, de stok is weer verplaatst! Ik had geen idee waar ik moest zoeken in Doorwerth, maar ik zag wel dat hij op een soort van dijk lag. Ik ben dus gewoon vanaf Arnhem langs het water gereden. Toen kwam ik hem idd tegen op de veerweg.
Stokkie mee genomen naar Doornenburg. Hij ligt vast aan de paal van dat bord.
[ afbeelding ]
En de sleutel ligt in dit bordje
[ afbeelding ]
Den Helder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik haal m morgen wel weer opmoet wel ff een plaats weten om m neer te planten
Beetje bekend in Doornenburg?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik haal m morgen wel weer opmoet wel ff een plaats weten om m neer te planten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |