Ja, dat is nu jammer ik had al eerder gemeld dat ik hem zaterdag naar Drachten zou gaan brengen als ie nog in Leerdam lagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef swollywood het volgende:
Als diegene hem nou wat meer richting Zwolle legt...Ik moet morgen naar Friesland
Nee mijn TomTom gaf aan dat we in de kerkstraat stonden dacht ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:.....
google geeft de van schuerenweg (en je ziet de groenenstraat) ff kijken of er meer opties zijn
niet zo'n mooie omgeving als Doornenburg, maar tochquote:Spelregels
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Nou bovenstaande foto's laten al meer van de omgeving zien dan dat ik hier de laatste tijd zie, dus maar een foto van het bord waar de sleutel in ligt.quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Mooie foto die van doornswaard, wel een jammerlijke verplaatsingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:30 schreef fendt het volgende:
Tekst.
fendt, complimenten voor de duidelijkheid van je post, dat mag ook wel even gezegd worden i.p.v. de kritiekquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef rene90 het volgende:
Heb je gelijk in, even aangepast.
Mooi kan ie daarna mee naar Zwollequote:Op zondag 4 januari 2009 00:33 schreef swollywood het volgende:
Als ie nou even in Brabant rond blijft zwerven...Donderdag zit ik in Tilburg.
ik sluit mij graag aan bij deze postquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
fendt, complimenten voor de duidelijkheid van je post, dat mag ook wel even gezegd worden i.p.v. de kritiek
Mooie foto!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:30 schreef fendt het volgende:
Stokkie laat weten dat hij het een mooie plaats vond, prachtige omgeving.....
[ link | afbeelding ]
Strooien is toch geen probleem? Kwestie van rustig rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
waarschijnlijk weet ik de plaats maar daar wordt niet gestrooit.... en heb ook geen tijd komende week volgends mij
Huh, dat ringetje moet door het stokje gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef fendt het volgende:
De vorige keer dat ik hem verplaatste was ik de sleutel 2 keer kwijt omdat je dat ringetje zo van het stokje kon schuiven.
dat gat was dus een sleuf toen ik hem vond en de sleutel kan er dus zo uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Huh, dat ringetje moet door het stokje gaan.
ik had er een gat in geboord, en er met heel veel moeite dat ringetje met de sleutel door dat gat gewringt.
zou kunnen, de dommel loopt daar ook langs en op de foto staat water.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
google earth eens op bokt in eindhoven... daar zou t kunnen zijn
De meeste moeten nog 1 soms zelf 1,5 uur rijden en als ze hem dan niet vinden omdat ze neit weten waar het is dan is het beetje zonde bezine?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef fendt het volgende:
ik geloof dat de ik enigste ben die dit serieus doet, ik dacht dat ik hem met de laatste foto al weggegeven had.
Je kan duidelijk zien dat er nog maar 6 mogelijkheden zijn, dus de auto in en er even langs rijden, heb ik de laatste keer ook gedaan... en dat was met allemaal pikzwartefoto's waar je niks op zag.
maar bij deze ..........
[ afbeelding ]
nou dan moet jij het toch zeker weten, ik weet niet waar iedereen vandaan komt maar dit is nog een makkie
ik heb nog meer foto's maar dan is het helemaal een makkie
even zoeken waar het water de stadsgrens kruist en ophalen die stok
Omdat de stok niet binnen twee seconde wordt opgehaald? Kijk maar eens in vorige topics, waren we met meerdere users google earth aan het afsporen waar hij kon liggen, lijstje gemaakt wat de opties waren en dan ben ik best bereid 1,5 uur te rijden (de 1e keer dat ik de stok ging halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef fendt het volgende:
ik geloof dat de ik enigste ben die dit serieus doet, ik dacht dat ik hem met de laatste foto al weggegeven had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |