abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64569482
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef NJ het volgende:

[..]

En nu is het andersom.
Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.

Post nu gewoon veel beter mee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:40:38 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64569497
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:

Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
Sjimz, ik vind je oprecht één van de betere mods, je bent redelijke en staat open voor (goede, degelijke en fijne) argumenten. Dat weet ik in je te waarderen. Ik kom hier al een jaar of 8, dus in die jaren heb ik een sterk gestel weten op te bouwen om het kaf van het koren te scheiden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64569534
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ' 'reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64569546
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoezo? De laatste mod die uit een VBL-sollicitatieprocedure kwam was 2,5 jaar geleden.

De mods van de laatste jaren zijn allemaal benaderd.
Psies .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:42:29 #105
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569548
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op het begin hebben wat users geklaagd maar veel users, waaronder ik ook, deden gewoon mee of lieten hem met rust.
Dus er was wat mij betreft geen reden tot ingrijpen.
Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64569555
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Psies .
Wat zou er dan veranderd moeten worden in jouw ogen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:10 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64569565
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ' 'reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
. Neem het 'hap' gehalte van VBL ligt heel hoog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:16 #108
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569569
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.

Post nu gewoon veel beter mee.
Ze leren het wel.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:16 #109
13462 BansheeBoy
pi_64569570
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Iedereen vind weer wat anders irritant namelijk. Ik erger me totaal niet aan het postgedrag van BSB, maar werd helemaal gek van elfzesendertig (ofzo) en Juicyhil.
Uit het andere topic. Dit geeft een mooie weergave dat iedereen andere standaarden heeft. Daarom is de policy juist bepalend, en niet het appelleergedrag van diverse users (die van heinde en verre komen).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_64569573
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Psies .
Wat bedoel je dan precies? Dat we nu weer iemand moesten benaderen?
pi_64569580
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:

[..]

In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen. .
Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
In Southern Sun
pi_64569583
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoi.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64569617
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?
In Southern Sun
pi_64569638
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Het anders posten van DAM was gewoon beweren dat Argentinie ná het WK van 1990 nog een halve finale speelde op een WK. En daar ging dan weer een half topic discussie over (terwijl het gewoon een feit is dat het niet zo is).

En ook het anders posten van BSB slaat nergens op. Smilies is gelijk aan emoticons. Die dingen zijn bedacht om emoties te uiten. Als ik dan achter elke zin een ga zetten dan is dat gewoon irritant omdat het nergens op slaat. Gelukkig zijn de meesten het hier mee eens.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64569640
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?
Nee, gewoon gevoel.
pi_64569661
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, gewoon gevoel.
En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:46:59 #117
13462 BansheeBoy
pi_64569664
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?

Ik heb er een keer 6 weken uitgelegen vanwege insolide hamstrings, ik weet dus waar ik over heb. Destijds werd ik behandeld door de sportarts van Feyenoord: Dhr. van Linschoten. Maar dat was voor mijn lies:

HELP!!!!------- Lies/buikspierblessure--------HELP !!!!

²
pi_64569695
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.

Stoor me er ook niet aan eigenlijk, weet alleen dat z'n posts door weinigen meer serieus worden genomen, terwijl hij soms nog wel eens een punt heeft. Dat lijkt me vooral voor hemzelf jammer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64569697
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...
Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.

We zoeken gewoon naar een in onze ogen goede kandidaat. En dan kijken we naar een aantal dingen, that's it.
pi_64569699
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?

Ik heb er een keer 6 weken uitgelegen vanwege insolide hamstrings, ik weet dus waar ik over heb. Destijds werd ik behandeld door de sportarts van Feyenoord: Dhr. van Linschoten. Maar dat was voor mijn lies:

HELP!!!!------- Lies/buikspierblessure--------HELP !!!!

²
Jaja, maak er een mooi verhaal van .

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 01-01-2009 23:49:15 ]
In Southern Sun
pi_64569722
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.

We zoeken gewoon naar een in onze ogen goede kandidaat. En dan kijken we naar een aantal dingen, that's it.
Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschoven . Ik zeg toch, dat ik het bijvoorbeeld niet zou doen op deze manier?
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:49:44 #122
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569725
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Breach het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meesten het hier mee eens.
Tof. En nu?
pi_64569733
Jezus sjim, dát is zielig!
In Southern Sun
pi_64569744
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus sjim, dát is zielig!
Nee, het is zielig dat jij persoonlijk wordt.
pi_64569745
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is dan ook de bedoeling dat je die reacties weghaalt en net zo hard waarschuwt, lijkt me.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:51:12 #126
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569753
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschoven . Ik zeg toch, dat ik het bijvoorbeeld niet zou doen op deze manier?
Hoe zou jij het dan doen? Want de huidige manier werkt - in mijn ogen - prima.
Je kijkt of er zelf opvallende kandidaten tussen zitten, die benader je. Willen die niet of zijn die er niet dan hou je een sollicitatieronde en kijk je wat dat brengt. Meestal zitten er wel namen tussen waarvan je denkt "ohja, niet eens aan gedacht".
pi_64569760
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.

Stoor me er ook niet aan eigenlijk, weet alleen dat z'n posts door weinigen meer serieus worden genomen, terwijl hij soms nog wel eens een punt heeft. Dat lijkt me vooral voor hemzelf jammer.
En daar ligt het punt nu juist. Hij weet precies wat ie doet, maar is bloedirritant. Ook dat weet hij, en er wordt niets aan gedaan. Lomp toch?
In Southern Sun
pi_64569792
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vraag er gewoon naar, omdat ik het mij afvraag. Die indruk krijg ik namelijk, dat je het jammer vindt dat er niemand is benaderd. En ik kan eigenlijk maar één ding verzinnen waarom je dat jammer vindt.

Ik vind het nog weinig, één sollicitant als mod in 2,5 jaar.
pi_64569794
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daar gaat het dus om. Als er ergens een serieuze discussie aan de gang is die je doorleest of actief meevoert dan is het gewoon nutteloos en irritant dat je een post over nutella en hamstrings tegenkomt met die achterlijk smilies die niet van toepassing zijn.

Overal worden er grappen gemaakt in topics. Dat is iets wat gewoon kan en goed gaat. Maar je moet niet midden in een discussie leuk willen gaan doen.

En dat ik dan een paar keer lees dat mensen ook niet zo snel moeten happen.. Als je in je blote lul op een kruispunt gaat staan dan word je ook niet genegeerd. Chargeerzin.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64569796
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, het is zielig dat jij persoonlijk wordt.
Typisch antwoord, had weer niet anders verwacht. Wel okee trouwens dat jij hem blijkbaar ook een kneus vindt, gezien het gebruik van het woord persoonlijk...
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:53:30 #131
13462 BansheeBoy
pi_64569804
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En daar ligt het punt nu juist. Hij weet precies wat ie doet, maar is bloedirritant. Ook dat weet hij, en er wordt niets aan gedaan. Lomp toch?
Ik vind het jammer dat ik dit moet zeggen: De grote Da_Sandman heeft mij toch wel teleurgesteld. Je gaat toch niet voor de Lurling_award?

²
pi_64569811
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef NJ het volgende:

[..]

Tof. En nu?
Nemen de mods het hopelijk mee naar achter.
pi_64569845
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik vraag er gewoon naar, omdat ik het mij afvraag. Die indruk krijg ik namelijk, dat je het jammer vindt dat er niemand is benaderd. En ik kan eigenlijk maar één ding verzinnen waarom je dat jammer vindt.

Ik vind het nog weinig, één sollicitant als mod in 2,5 jaar.
Ik begrijp die laatste zin niet goed?
In Southern Sun
pi_64569847
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Typisch antwoord, had weer niet anders verwacht. Wel okee trouwens dat jij hem blijkbaar ook een kneus vindt, gezien het gebruik van het woord persoonlijk...
Je legt de woorden wel in mijn mond hoor!
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:55:45 #135
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569852
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Nemen de mods het hopelijk mee naar achter.
Omdat jij een stemming hebt gehouden en er kennelijk een paar users het met je eens zijn? Gelukkig is dat niet de manier waarop beleid gemaakt wordt hier.
pi_64569876
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik begrijp die laatste zin niet goed?
Dat er maar één VBL-mod is gekomen uit een sollicitatieprocedure in de laatste 2,5 jaar VBL.
pi_64569891
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je legt de woorden wel in mijn mond hoor!
Ach weet je, laat maar doen ook. Kneus weghalen .
In Southern Sun
pi_64569910
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ach weet je, laat maar doen ook. Kneus weghalen .
Ik haal persoonlijke aanvallen altijd weg als ik het zie hoor.
pi_64569915
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat er maar één VBL-mod is gekomen uit een sollicitatieprocedure in de laatste 2,5 jaar VBL.
Ik dus ook, zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij verbindt daar meteen een oordeel aan vast alsof ik me gepasseerd zou voelen...
In Southern Sun
pi_64569942
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik haal persoonlijke aanvallen altijd weg als ik het zie hoor.
Wat mag straks niet meer? Droeftoeter ook niet meer?
In Southern Sun
pi_64569945
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef NJ het volgende:

[..]

Omdat jij een stemming hebt gehouden en er kennelijk een paar users het met je eens zijn? Gelukkig is dat niet de manier waarop beleid gemaakt wordt hier.
Gast, ik hoop dat je een passieve user bent in VBL en dat je die uitspraak baseert op je eigen waarnemingen. Want in elk topic vind je die domme posts. En ik houd geen stemming ik kaart het hier aan. En als ook de mods zeggen dat het gedraag irritant is dan zegt dat toch genoeg.

En dan kun je hier wel als ex-FA (dat was je geloof ik) de mods in bescherming nemen door te gaan roepen dat het lastig is om te bepalen wanneer een user te ver gaat (of iets in die trend), maar het is gewoon bewust irritant gedrag en dat staat voor mij gelijk aan een troll.
pi_64569959
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel
Wat wil je hiermee bereiken vraag ik me af
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:00:15 #143
13462 BansheeBoy
pi_64569978
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik las in een ander topic dat je verveling aan dit onderwerp ten grondslag ligt. Moeten we een hobby voor je verzinnen? Ik mag je wel.

²
pi_64569999
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef Breach het volgende:

[..]

Gast, ik hoop dat je een passieve user bent in VBL en dat je die uitspraak baseert op je eigen waarnemingen. Want in elk topic vind je die domme posts. En ik houd geen stemming ik kaart het hier aan. En als ook de mods zeggen dat het gedraag irritant is dan zegt dat toch genoeg.

En dan kun je hier wel als ex-FA (dat was je geloof ik) de mods in bescherming nemen door te gaan roepen dat het lastig is om te bepalen wanneer een user te ver gaat (of iets in die trend), maar het is gewoon bewust irritant gedrag en dat staat voor mij gelijk aan een troll.
Het is geen irritant gedrag, jij ziet het als irritant gedrag omdat je het niet kan negeren.

Tevens heb je een a teveel getyped in gedrag.
pi_64570013
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel
Wat wil je hiermee bereiken vraag ik me af
Gatverdamme, je bent echt net een politieagentje met je dat merk je vanzelf wel .
Het gaat er niet om wat ik er mee wil bereiken? Kritisch mogen zijn is geloof ik niet meer vanzelfsprekend hier...
In Southern Sun
pi_64570023
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik las in een ander topic dat je verveling aan dit onderwerp ten grondslag ligt. Moeten we een hobby voor je verzinnen? Ik mag je wel.

²
Ik jou niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 02-01-2009 00:03:04 ]
In Southern Sun
pi_64570025
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik dus ook, zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij verbindt daar meteen een oordeel aan vast alsof ik me gepasseerd zou voelen...
Die indruk kan ik hebben ja, maar daarom vroeg ik het ook. Om het zeker te weten.
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:
Voel je je aan de kant geschoven?
Ik snap namelijk de discussie niet zo. Waarom zou je het er nu over hebben, nog vóórdat er een nieuwe mod is gekomen? Zijn er in het verleden slechte mods uit sollicitatieprocedures gekomen dan dat we vanaf nu altijd moeten benaderen?

Er zijn zat uitstekende kandidaten te vinden, alleen wij kijken naar bepaalde dingen. Hoe vaak iemand online is bijvoorbeeld, vooral in het weekend. Bezoekt hij/zij wedstrijden, etc.
pi_64570032
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gatverdamme, je bent echt net een politieagentje met je dat merk je vanzelf wel .
Het gaat er niet om wat ik er mee wil bereiken? Kritisch mogen zijn is geloof ik niet meer vanzelfsprekend hier...
Ja jij wil de grenzen opzoeken, dan ga ik best wel met je mee hoor
pi_64570050
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die indruk kan ik hebben ja, maar daarom vroeg ik het ook. Om het zeker te weten.
[..]

Ik snap namelijk de discussie niet zo. Waarom zou je het er nu over hebben, nog vóórdat er een nieuwe mod is gekomen? Zijn er in het verleden slechte mods uit sollicitatieprocedures gekomen dan dat we vanaf nu altijd moeten benaderen?

Er zijn zat uitstekende kandidaten te vinden, alleen wij kijken naar bepaalde dingen. Hoe vaak iemand online is bijvoorbeeld, vooral in het weekend. Bezoekt hij/zij wedstrijden, etc.
Weet ik veel, het gesprek liep zo. Er is me in ieder geval weer van alles duidelijk geworden...
In Southern Sun
pi_64570065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja jij wil de grenzen opzoeken, dan ga ik best wel met je mee hoor
Je kan niet wachten he... Knuppeltje al in de aanslag?
In Southern Sun
pi_64570077
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Het is geen irritant gedrag, jij ziet het als irritant gedrag omdat je het niet kan negeren.

Blijkbaar zijn de 2 langstzittende mods het wel met mij eens als ik hun reacties op de 1e pagina van dit topic las. En waarom mogen er dan geen plaatjes van allerlei open wonden en tubgirls bijvoorbeeld gepost worden? Dat kun je toch gewoon negeren.. En als je dat niet kunt heb je pech.
pi_64570081
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je kan niet wachten he... Knuppeltje al in de aanslag?
Nee hoor.
Maar ik geloof dat we iets te ver afdwalen van je punt.
pi_64570093
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Er zijn er altijd wel minimaal 3 of 4 die het niet kunnen of willen negeren of het nog leuker vinden om er op in te gaan, net zoals die ander het leuk vind dat er gehapt wordt en daardoor alleen maar nog meer gaat schoppen. Dan kan je het beter voorkomen en weghalen, dan in elk aansprekend topic, een deel van de discussie te laten onderbreken door irritant, niet-relevante off topic gezeur van twee kanten, waar uiteindelijk ook weer meer mensen op gaan reageren.
pi_64570096
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn de 2 langstzittende mods het wel met mij eens als ik hun reacties op de 1e pagina van dit topic las. En waarom mogen er dan geen plaatjes van allerlei open wonden en tubgirls bijvoorbeeld gepost worden? Dat kun je toch gewoon negeren.. En als je dat niet kunt heb je pech.
Nou dat laatste vind ik toch wel een groot verschil hoor
pi_64570098
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee hoor.
Maar ik geloof dat we iets te ver afdwalen van je punt.
Ik heb al weer een aantal punten erbij geloof ik .
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:05:32 #156
13462 BansheeBoy
pi_64570099
Zonder een user bij naam te noemen vind ik iemand uitschelden niets met kritiek te maken hebben, het is juist onbeschoft en een teken van onkunde. Met stemverheffing komen we er niet, argumenten tellen. We zijn allemaal volwassen, oké, ik heb nog geen kinderen, maar dat maakt niet zoveel uit, dat komt nog wel.

²
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:05:59 #157
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570109
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar wat dan? Vraag ik me af. Want irritant gedrag is tot op zekere hoogte niet policyoverschrijdend.
quote:
Ik zit hier niet om de mods in bescherming te nemen. Ik zit hier als user met een ietwat uniek perspectief.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat het inderdaad niet zo makkelijk is. Want jij ziet het als bewust irritant gedrag en iemand anders ziet het als de unieke poststijl van BSB die dit forum weer uniek houdt. Daarop modden is gewoon ontzettend moeilijk. Je hebt dit soort topics één keer in de zoveel tijd. Iemand post niet zoals de rest van het forum van hem of haar verlangt en op een gegeven moment komt dat tot uiting in een topic als dit waarin het halve forum met hooivorken en fakkels het hoofd (of in dit geval de postrechten) van die user eist.

In dit geval heeft dit topic / dit onderwerp zijn nut gehad. Een FA en een mod hebben er naar gekeken en ongetwijfeld in het centrale topic in FC er een discussie over gestart. Of één van DAM's oude topics in FC omhoog geschopt. Zolang BSB niet policyoverschrijdend post ga je geen ban voor hem krijgen. Hoe graag jij dat ook wil en hoeveel andere users dat met jou ook willen.
pi_64570121
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb al weer een aantal punten erbij geloof ik .
Hopelijk heb ik je daarbij kunnen helpen.
pi_64570144
quote:

[..]

Ga je nou serieus schijt-etende vrouwen vergelijken met een onschuldige smiley met een zinnetje wat er niet toe doet? Zoja: royal sadness.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:07:53 #160
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570156
quote:

[..]

Postgedrag dat niet in jouw straatje past is niet per definitie policyoverschrijdend. Die plaatjes wel.
pi_64570173
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
oké, ik heb nog geen kinderen, maar dat maakt niet zoveel uit, dat komt nog wel.

²
DIT DUS SJIM!

*aanwijspotlood zoekt...
In Southern Sun
pi_64570191
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

DIT DUS SJIM!

*aanwijspotlood zoekt...
Ja hij heeft het over volwassenheid en associeert daarmee het hebben van kinderen.
pi_64570192
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Er zijn er altijd wel minimaal 3 of 4 die het niet kunnen of willen negeren of het nog leuker vinden om er op in te gaan, net zoals die ander het leuk vind dat er gehapt wordt en daardoor alleen maar nog meer gaat schoppen. Dan kan je het beter voorkomen en weghalen, dan in elk aansprekend topic, een deel van de discussie te laten onderbreken door irritant, niet-relevante off topic gezeur van twee kanten, waar uiteindelijk ook weer meer mensen op gaan reageren.
Ik kan het meestal ook niet negeren omdat ik er vaak zat om moet lachen. Maar het is niet alleen de postwijze van BSB, het probleem is gewoon de mensen die erop in gaan.
pi_64570193
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hopelijk heb ik je daarbij kunnen helpen.
Ben je nog ergens goed in.
In Southern Sun
pi_64570207
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je houdt altijd gezeur. Als je het toestaat, als je het verwijderd, het zal nooit helemaal goed zijn. Dat is ook logisch, je hebt nu eenmaal te maken met verschillende users. En de posts van BSB zijn nu eenmaal wat discussiewaardiger dan van die smerige plaatjes die Breach aanhaalde. Zoiets kun je gewoon deleten, bij een manier van posten die niet iedereen aanstaat is dat gewoon lastiger.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:09:44 #166
13462 BansheeBoy
pi_64570211
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

DIT DUS SJIM!

*aanwijspotlood zoekt...
Huh Ik lieg daar niet hoor, het is echt zo. Helaas.

²
pi_64570212
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja hij heeft het over volwassenheid en associeert daarmee het hebben van kinderen.
De Duitsers waren ook geen lieverdjes in de oorlog...
In Southern Sun
pi_64570221
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De Duitsers waren ook geen lieverdjes in de oorlog...
Je laat je in ieder geval goed kennen!
pi_64570223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef NJ het volgende:

[..]

Maar wat dan? Vraag ik me af. Want irritant gedrag is tot op zekere hoogte niet policyoverschrijdend.
[..]

Ik zit hier niet om de mods in bescherming te nemen. Ik zit hier als user met een ietwat uniek perspectief.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat het inderdaad niet zo makkelijk is. Want jij ziet het als bewust irritant gedrag en iemand anders ziet het als de unieke poststijl van BSB die dit forum weer uniek houdt. Daarop modden is gewoon ontzettend moeilijk. Je hebt dit soort topics één keer in de zoveel tijd. Iemand post niet zoals de rest van het forum van hem of haar verlangt en op een gegeven moment komt dat tot uiting in een topic als dit waarin het halve forum met hooivorken en fakkels het hoofd (of in dit geval de postrechten) van die user eist.

In dit geval heeft dit topic / dit onderwerp zijn nut gehad. Een FA en een mod hebben er naar gekeken en ongetwijfeld in het centrale topic in FC er een discussie over gestart. Of één van DAM's oude topics in FC omhoog geschopt. Zolang BSB niet policyoverschrijdend post ga je geen ban voor hem krijgen. Hoe graag jij dat ook wil en hoeveel andere users dat met jou ook willen.
Jij haalt nu wat zaken door elkaar. Ik wil geen ban voor BSB ik kaart alleen aan dat zijn gedrag irritant is en dat ik liever zie dat hij normaal post.

Verder toont je 2e alinea aan dat je niet weet waar je over praat. Iedereen (voor- en tegenstander van BSB) weet dat hij het doet om mensen te bewegen om te reageren.

En nogmaals ik laat het aan de mods over of hij de policy overschreidt. Ik heb het stuk over storend gedrag laten zien en zij moeten bepalen wat ze daarmee doen. Daar zal ik me bij neerleggen.
pi_64570236
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je laat je in ieder geval goed kennen!
Ik geloof dat er iemand anders zich vanavond niet van zijn beste kant heeft laten zien .
In Southern Sun
pi_64570253
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof dat er iemand anders zich vanavond niet van zijn beste kant heeft laten zien .
Omdat je niet de antwoorden krijgt die je gehoopt had te krijgen?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:11:34 #172
13462 BansheeBoy
pi_64570255
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben je nog ergens goed in.
Ik vind het oprecht een groter probleem hoe je hier een aantal mensen beledigd, dan mijn vermeende poststijl.

Kom op Da_Sandman, we willen toch allemaal een fijn en gezellig VBL forum. Toon je betrokken, net als ik.

²
pi_64570274
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:07 schreef NJ het volgende:

[..]

Postgedrag dat niet in jouw straatje past is niet per definitie policyoverschrijdend. Die plaatjes wel.
Nogmaals, daarom kaart ik het HIER aan. Het FAQ en Feedback-topic. Ik reageer zelden op hem in serieuze topics dus volgens mij handel ik prima.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:16:07 #174
13462 BansheeBoy
pi_64570299
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:10 schreef Breach het volgende:

Verder toont je 2e alinea aan dat je niet weet waar je over praat. Iedereen (voor- en tegenstander van BSB) weet dat hij het doet om mensen te bewegen om te reageren.
Huh? Dat ontken ik dus ook niet, daarvoor zitten we toch op een forum? Ik ben voor dialogen. Het is leuk en positief als ik in discussie ga ik er ook response op krijg. Dat is niet meer dan normaal. Anders kan ik net zo goed tegen een pot nutella aanpraten.

²
pi_64570325
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat je niet de antwoorden krijgt die je gehoopt had te krijgen?
Jij denkt echt voor mij na te kunnen denken he? Kap daar nou eens mee, met dat hooghartige gedrag van je. Je valt echt door de mand momenteel...
In Southern Sun
pi_64570334
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef NJ het volgende:

[..]

Ow en volgens mij is hij al meerdere keren voor dit soort gedrag gebanned. Misschien dat een Mod of FA hier uitsluitsel over kan geven..
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:18:06 #177
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570340
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Nogmaals, daarom kaart ik het HIER aan. Het FAQ en Feedback-topic.
En daar ga ik weer op in.
quote:
Ik reageer zelden op hem in serieuze topics dus volgens mij handel ik prima.
Dat zouden meer mensen moeten doen. .
pi_64570379
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef NJ het volgende:

[..]

En daar ga ik weer op in.
[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. De een kan zich beter beheersen dan de ander.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64570380
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij denkt echt voor mij na te kunnen denken he? Kap daar nou eens mee, met dat hooghartige gedrag van je. Je valt echt door de mand momenteel...
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat je nou wil bereiken.
pi_64570385
Wat een gezeik om niks zeg !!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:20:33 #181
13462 BansheeBoy
pi_64570412
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef Breach het volgende:

[..]

Ow en volgens mij is hij al meerdere keren voor dit soort gedrag gebanned. Misschien dat een Mod of FA hier uitsluitsel over kan geven..
Ik ben onlangs nog geband inderdaad. Ik was daar ook helemaal niet blij mee. Ik heb toen navraag gedaan wat de daadwerkelijke reden was. En dit was omdat ik een topickick had gedaan van een heel oud topic in NWS. Ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden en nogmaals verteld dat ik heel betrokken ben en me ook als zodanig zal blijven profileren.

En voor deze ban was het echt ontzettend lang geleden dat ik geband ben, zo lang dat ik niet eens meer weet wanneer dit was. Kas.

²
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:20:35 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64570413
Goh, NJ in VBL-FB?
Een ex-FA die zich daar nooit een reet voor interesseerde en nu de huidige FA's en mods loopt te verdedigen hier?
Het moet niet gekker worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64570430
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat je nou wil bereiken.
Dat bedoel ik dus. Ik wil helemaal niets bereiken, je hautaine gedrag valt me gewoon zo enorm van je tegen...
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:21:42 #184
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64570443
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef golfer het volgende:
Goh, NJ in VBL-FB?
Een ex-FA die zich daar nooit een reet voor interesseerde en nu de huidige FA's en mods loopt te verdedigen hier?
Je wil niet weten hoeveel ik me bemoeit heb met VBL achter de schermen, destijds.
pi_64570447
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Ik wil helemaal niets bereiken, je hautaine gedrag valt me gewoon zo enorm van je tegen...
Sorry dan dat ik je tegen val
pi_64570456
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef NJ het volgende:
Ja, okay, maar waarom zou je de gevolgen aanpakken in plaats van de oorzaak?

In de posts van BSB zit altijd wel iets wat ontopic is, maar ín de posts zelf staan ook dingen die de oorzaak zijn dat topics juist vaak offtopic raken. Rare bijzinnen over hamstrings, nutella, "ik post vaak", etc. Users reageren erop en het is vrijwel onmogelijk om iedereen dat te laten negeren. Het slaat nergens op, verpest discussies, etc.

Ik hoef dat eerlijk gezegd niet, ik vind het zonde van de goede en serieuze topics.
pi_64570466
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben onlangs nog geband inderdaad. Ik was daar ook helemaal niet blij mee. Ik heb toen navraag gedaan wat de daadwerkelijke reden was. En dit was omdat ik een topickick had gedaan van een heel oud topic in NWS. Ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden en nogmaals verteld dat ik heel betrokken ben en me ook als zodanig zal blijven profileren.

²
Ik kan je met 99% vertellen dat de FA's hier op Fok je niet om zoiets zullen bannen.
Ik denk dat het gewoon een optelsom was van je gedrag in de afgelopen periode en daar kwam die kick ook nog eens bij kijken.
Meestal werkt het dan zo dat ze je even laten afkoelen. Maar om 1 kick zullen ze je NOOIT bannen iig.
pi_64570467
Sjimz, je moet nog veel oefenen als sociaal hulpverlener...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_64570474
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, je moet nog veel oefenen als sociaal hulpverlener...
Maar ik zie Fok ook niet als mijn studie of werk
pi_64570477
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sorry dan dat ik je tegen val
Nou ja .
In Southern Sun
pi_64570500
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef golfer het volgende:
Goh, NJ in VBL-FB?
Oh, NJ was juist één van de FA's die zich het meest voor VBL interesseerde.
pi_64570519
Ondertussen staat de stamkroeg in de brand, heren modjes
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:25:19 #193
13462 BansheeBoy
pi_64570528
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oh, NJ was juist één van de FA's die zich het meest voor VBL interesseerde.
Ja inderdaad, ik had daar destijds nog wat van meegekregen.

²
pi_64570552
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk eens leven in FB, is SCH er niet eens .
Ik begrijp het al, je wilde alleen maar leven in FB!
pi_64570556
pi_64570558
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
Die vlam kwam van links .
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:26:50 #197
13462 BansheeBoy
pi_64570569
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
Hé SCH, enlighten us. Lees dit topic ééns goed door en laat ons je mening weten. We komen er niet echt uit. Da_Sandman is erg lastig te overtuigen, hij vindt argumenten niet genoeg, stemverheffingen: daar kom je verder mee.

Vriend van Van Gaal?

²
pi_64570574
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik begrijp het al, je wilde alleen maar leven in FB!
Ga je me nou lopen zoeken kleine? Wat wil jíj nou eigenlijk?
In Southern Sun
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:27:05 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64570577
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef NJ het volgende:

Je wil niet weten hoeveel ik me bemoeit heb met VBL achter de schermen, destijds.
Je wilt niet weten hoeveel ik je verwenst heb achter de schermen, destijds.
Maar ja...makkelijk achteraf lullen over 'achter de schermen'.

In ieder geval heb ik je in mijn tijd je nooit in VBL gezien of je met VBL zien bemoeien. Maar misschien was je toen nog wel geen mod of FA.
Toen was Shmoopy ongeveer de enige die ooit wel eens belangstelling toonde voor VBL.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64570591
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hé SCH, enlighten us. Lees dit topic ééns goed door en laat ons je mening weten. We komen er niet echt uit. Da_Sandman is erg lastig te overtuigen, hij vindt argumenten niet genoeg, stemverheffingen: daar kom je verder mee.

Vriend van Van Gaal?

²
.
Echt, dat jij gewoon mag rondlopen hier .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')