abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64569482
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef NJ het volgende:

[..]

En nu is het andersom.
Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.

Post nu gewoon veel beter mee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:40:38 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64569497
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:

Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
Sjimz, ik vind je oprecht één van de betere mods, je bent redelijke en staat open voor (goede, degelijke en fijne) argumenten. Dat weet ik in je te waarderen. Ik kom hier al een jaar of 8, dus in die jaren heb ik een sterk gestel weten op te bouwen om het kaf van het koren te scheiden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64569534
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ' 'reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64569546
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoezo? De laatste mod die uit een VBL-sollicitatieprocedure kwam was 2,5 jaar geleden.

De mods van de laatste jaren zijn allemaal benaderd.
Psies .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:42:29 #105
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569548
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op het begin hebben wat users geklaagd maar veel users, waaronder ik ook, deden gewoon mee of lieten hem met rust.
Dus er was wat mij betreft geen reden tot ingrijpen.
Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64569555
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Psies .
Wat zou er dan veranderd moeten worden in jouw ogen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:10 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64569565
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ' 'reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
. Neem het 'hap' gehalte van VBL ligt heel hoog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:16 #108
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569569
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.

Post nu gewoon veel beter mee.
Ze leren het wel.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:43:16 #109
13462 BansheeBoy
pi_64569570
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Iedereen vind weer wat anders irritant namelijk. Ik erger me totaal niet aan het postgedrag van BSB, maar werd helemaal gek van elfzesendertig (ofzo) en Juicyhil.
Uit het andere topic. Dit geeft een mooie weergave dat iedereen andere standaarden heeft. Daarom is de policy juist bepalend, en niet het appelleergedrag van diverse users (die van heinde en verre komen).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_64569573
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Psies .
Wat bedoel je dan precies? Dat we nu weer iemand moesten benaderen?
pi_64569580
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:

[..]

In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen. .
Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
In Southern Sun
pi_64569583
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoi.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64569617
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?
In Southern Sun
pi_64569638
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Het anders posten van DAM was gewoon beweren dat Argentinie ná het WK van 1990 nog een halve finale speelde op een WK. En daar ging dan weer een half topic discussie over (terwijl het gewoon een feit is dat het niet zo is).

En ook het anders posten van BSB slaat nergens op. Smilies is gelijk aan emoticons. Die dingen zijn bedacht om emoties te uiten. Als ik dan achter elke zin een ga zetten dan is dat gewoon irritant omdat het nergens op slaat. Gelukkig zijn de meesten het hier mee eens.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64569640
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?
Nee, gewoon gevoel.
pi_64569661
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, gewoon gevoel.
En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:46:59 #117
13462 BansheeBoy
pi_64569664
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?

Ik heb er een keer 6 weken uitgelegen vanwege insolide hamstrings, ik weet dus waar ik over heb. Destijds werd ik behandeld door de sportarts van Feyenoord: Dhr. van Linschoten. Maar dat was voor mijn lies:

HELP!!!!------- Lies/buikspierblessure--------HELP !!!!

²
pi_64569695
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.

Stoor me er ook niet aan eigenlijk, weet alleen dat z'n posts door weinigen meer serieus worden genomen, terwijl hij soms nog wel eens een punt heeft. Dat lijkt me vooral voor hemzelf jammer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64569697
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...
Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.

We zoeken gewoon naar een in onze ogen goede kandidaat. En dan kijken we naar een aantal dingen, that's it.
pi_64569699
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?

Ik heb er een keer 6 weken uitgelegen vanwege insolide hamstrings, ik weet dus waar ik over heb. Destijds werd ik behandeld door de sportarts van Feyenoord: Dhr. van Linschoten. Maar dat was voor mijn lies:

HELP!!!!------- Lies/buikspierblessure--------HELP !!!!

²
Jaja, maak er een mooi verhaal van .

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 01-01-2009 23:49:15 ]
In Southern Sun
pi_64569722
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.

We zoeken gewoon naar een in onze ogen goede kandidaat. En dan kijken we naar een aantal dingen, that's it.
Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschoven . Ik zeg toch, dat ik het bijvoorbeeld niet zou doen op deze manier?
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:49:44 #122
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569725
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Breach het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meesten het hier mee eens.
Tof. En nu?
pi_64569733
Jezus sjim, dát is zielig!
In Southern Sun
pi_64569744
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus sjim, dát is zielig!
Nee, het is zielig dat jij persoonlijk wordt.
pi_64569745
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is dan ook de bedoeling dat je die reacties weghaalt en net zo hard waarschuwt, lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')