Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.quote:
Sjimz, ik vind je oprecht één van de betere mods, je bent redelijke en staat open voor (goede, degelijke en fijne) argumenten. Dat weet ik in je te waarderen. Ik kom hier al een jaar of 8, dus in die jaren heb ik een sterk gestel weten op te bouwen om het kaf van het koren te scheiden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
Psiesquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo? De laatste mod die uit een VBL-sollicitatieprocedure kwam was 2,5 jaar geleden.
De mods van de laatste jaren zijn allemaal benaderd.
In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op het begin hebben wat users geklaagd maar veel users, waaronder ik ook, deden gewoon mee of lieten hem met rust.
Dus er was wat mij betreft geen reden tot ingrijpen.
Ik kreeg juist het verwijt dat ik te weinig toe liet/ te streng was (althans dat gevoel had ik)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ''reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
Ze leren het wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Van jorienvdherik heb ik bijvoorbeeld weinig last, veel minder dan vroeger.
Post nu gewoon veel beter mee.
Uit het andere topic. Dit geeft een mooie weergave dat iedereen andere standaarden heeft. Daarom is de policy juist bepalend, en niet het appelleergedrag van diverse users (die van heinde en verre komen).quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iedereen vind weer wat anders irritant namelijk. Ik erger me totaal niet aan het postgedrag van BSB, maar werd helemaal gek van elfzesendertig (ofzo) en Juicyhil.
Wat bedoel je dan precies? Dat we nu weer iemand moesten benaderen?quote:
Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen..
Hoi.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Dat we nu weer iemand moesten benaderen?
En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Dat we nu weer iemand moesten benaderen?
Het anders posten van DAM was gewoon beweren dat Argentinie ná het WK van 1990 nog een halve finale speelde op een WK. En daar ging dan weer een half topic discussie over (terwijl het gewoon een feit is dat het niet zo is).quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
In zulke situaties krijg je altijd achteraf het verwijt dat je eerder had moeten ingrijpen. En als je eerder had ingegrepen dan hadden dezelfde users moord en brand geschreeuwd over censuur. Met figuren als BSB, DAM en Jorien kan je het negen van de tien keer niet goed doen. Ze posten anders en 'anders' is voor veel mensen hetzelfde als 'irritant'. En daar moet je als mod niet op modden. Tenzij het de spuigaten uitloopt. En wanneer dat is, is voor iedere user op een ander moment, vandaar dat je het nooit echt goed kan doen..
Nee, gewoon gevoel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En hoe zijn ze benaderd? Naar aanleiding van een vorige sollicitatie?
En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...quote:
Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo zeer dat het anders is, het sláát gewoon nergens op bij BSB. Dat hamstring gedoe bijvoorbeeld... Dat gaat toch nergens over?
Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat serieuze kandidaten nog zullen solliciteren? Ik zou het niet doen iig...
Jaja, maak er een mooi verhaal vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat juist van enorm belang, ik weet niet of jij zonder je hamstrings kunt voetballen?
Ik heb er een keer 6 weken uitgelegen vanwege insolide hamstrings, ik weet dus waar ik over heb. Destijds werd ik behandeld door de sportarts van Feyenoord: Dhr. van Linschoten. Maar dat was voor mijn lies:
HELP!!!!------- Lies/buikspierblessure--------HELP !!!!²
Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschovenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voel je je aan de kant geschoven? Je zei trouwens een aantal posts terug dat je niet veel meer reageert hier.
We zoeken gewoon naar een in onze ogen goede kandidaat. En dan kijken we naar een aantal dingen, that's it.
Tof. En nu?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meesten het hier mee eens.
Het is dan ook de bedoeling dat je die reacties weghaalt en net zo hard waarschuwt, lijkt me.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat Paaskonijn zegt klopt natuurlijk ook wel. Als niet iedereen erop in gaat met ''reacties, denk ik dat voor BSB de lol er ook wel snel af is. En dan heb je nog meer offtopic reacties.
Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat het juist aan die users ligt, maar er wordt zo wel gezorgd voor nog meer offtopic en een BSB die denkt dat 'ie vooral zo moet blijven posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |