Helemaal mee eens, dit ademt 100% hetzelfde als wat ik propageer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat past bij dit forum tenminste dit onderwerp (nl.voetbal) past. Iedereen volgt/beoefend voetbal toch voor z'n plezier?Ik weet zeker dat 99% procent hier komt voor het plezier.Als alles weer strakker wordt lijden de goede onder de slechte naar mijn mening.
Alles rondom je posts is irritant. Je posticon, je smiley, je zinnen die nergens op slaan en offtopic zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, jongens, ik herken mezelf totaal niet in al deze facetten des kenmerken. Ik ben juist verre van irritant, wat mij betreft, en ik ben zo ontzettend gek op het spelletje:
- ik ben een zelf een straat/zaalvoetballer
- volg bijna alle wedstrijden
- ben hier vaak
Dat kun je toch alleen maar waarderen?²
Wat is storend gedrag precies? Maw, wanneer is gedrag storend?quote:
Jeejquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alles rondom je posts is irritant. Je posticon, je smiley, je zinnen die nergens op slaan en offtopic zijn.
En dat laatste is het vervelendste, dus daar gaan we nu maar wat aan doen. Ik heb geen zin dat topics compleet worden verbaggerd door bepaalde personen.
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is storend gedrag precies? Maw, wanneer is gedrag storend?
Het is wel simpel ja maar het helpt wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, het verschil tussen simpele smileyposts en offtopic is al makkelijk te herkennen. Dat is het grootste deel.
En het is wel heel simpel om iemand te bannen omdat de rest zich aan iemand ergert.
Die smiley posts kunnen wel vervelend zijn ja maar doen mensen dit vaak dan?quote:Ik heb hier in Feedback eerlijk gezegd geen klachten gezien. Misschien dat ik het gemist heb?
He hequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alles rondom je posts is irritant. Je posticon, je smiley, je zinnen die nergens op slaan en offtopic zijn.
En dat laatste is het vervelendste, dus daar gaan we nu maar wat aan doen. Ik heb geen zin dat topics compleet worden verbaggerd door bepaalde personen.
Tuurlijk wel, maar hier heb ik nooit klachten gezien. En dat bedoelde Hofpleinfontein.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit het postgedrag van BSB doorgehad Ray?!
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hier heb ik nooit klachten gezien. En dat bedoelde Hofpleinfontein.
Posticon en smiley is wat mij betreft geen argument, dit doe ik al zo lang. Een ander bekend voorbeeld is Tong80, daar moet je niet echt een probleem van maken. En wat betreft de zinnen: ieder zijn stijl toch? Het offtopic element zal ik in de gaten houden, want dat zijn we gelukkig helemaal eens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we tot elkaar. Ik ben blij dat de policy daar gelukkig in voorziet, ik ben het helemaal met je eens dat doodverwensingen, beledigingen, agressie, offtopicperikelen en aanhangposts het alleen maar verpesten.quote:Ik heb geen zin dat topics compleet worden verbaggerd door bepaalde personen.
Ik zeg toch ook at het lang genoeg geduurd heeft nu?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerst is het nog een leuk geintje en nu is het stuitend?
Ik ken geen post van kleinzusje zonder smiley.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is wel simpel ja maar het helpt wel.
[..]
Die smiley posts kunnen wel vervelend zijn ja maar doen mensen dit vaak dan?
Ik zei ook dat dat het minst vervelendste is, maar je kan niet ontkennen dat het bijdraagt aan het beeld naar jou toe. Helemaal niet met eenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Posticon en smiley is wat mij betreft geen argument, dit doe ik al zo lang. Een ander bekend voorbeeld is Tong80, daar moet je niet echt een probleem van maken. [
Ieder zijn stijl ja, het gaat vooral om het offtopic van je. Tuurlijk post je in een aantal topics gewoon goed mee, maar ik snap de toegevoegde waarde niet van al die zinnen die niets bijdragen aan het topic. Het slaat gewoon ner-gens op. Als je dat vanaf nu al laat, dan zijn we alweer stukken verder.quote:En wat betreft de zinnen: ieder zijn stijl toch? Het offtopic element zal ik in de gaten houden, want dat zijn we gelukkig helemaal eens.
Dat ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen, gelukkig.quote:Kijk, nu komen we tot elkaar. Ik ben blij dat de policy daar gelukkig in voorziet, ik ben het helemaal met je eens dat doodverwensingen, beledigingen, agressie, offtopicperikelen en aanhangposts het alleen maar verpesten.
Is echt wel over geklaagd hoor, ook hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:21 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk wel, maar hier heb ik nooit klachten gezien. En dat bedoelde Hofpleinfontein.
Dit ook weerquote:
Ik update 'm als de nieuwe mod er is. Deal?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De OP klopt niet, Blawh en Vaduz staan er nog in, ik helemaal niet
Zal wel een copy/paste general zijn. Ik koester derhalve nog steeds de hoop binnenkort het team aan te komen sterken. Met al deze posts hier zal mijn wens echter verder weg zijn dan ooit me dunkt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De OP klopt niet, Blawh en Vaduz staan er nog in, ik helemaal niet
Dat wel, maar de laatste tijd kan ik het me niet herinneren. Daar ging het om.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is echt wel over geklaagd hoor, ook hier.
Ik zeg niet dat BSB niet storend is, maar zo'n FAQ laat nogal wat ruimte voor verschillen van interpretatie... Zie DAM, jorienvdherik en al die andere voorbeelden.quote:
Zal je eerst moeten solliciteren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En wanneer krijg ik m'n rechten nou? Kan ik meteen een banaanvraag doen.
Moet je toch echt solliciteren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En wanneer krijg ik m'n rechten nou? Kan ik meteen een banaanvraag doen.
Je kan me ook gewoon vragen natuurlijk hequote:
Dat doen we alleen bij geschikte kandidaten in onze ogen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon vragen natuurlijk he.
Als iemand echt mod wil worden, dan solliciteert hij/zij toch wel?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon vragen natuurlijk he.
En ook dat was weer één grote belachelijke vertoning.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk Zandman, dat heb ik nou wel gedaan. Was een hele mooie sollicitatiebrief.²
En die twee zijn ook direct een mooi voorbeeld van users die minder mogen van andere users. Ik zie ook wel dat hun posts rete-irritant kunnen zijn, maar bij die gasten wordt op elke slak zout gelegd waardoor het topic alleen maar verder ontspoort.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat BSB niet storend is, maar zo'n FAQ laat nogal wat ruimte voor verschillen van interpretatie... Zie DAM, jorienvdherik en al die andere voorbeelden.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat doen we alleen bij geschikte kandidaten in onze ogen.
Ah, soms zien we wel eens iemand over het hoofdquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede post ook dit.quote:
Gaan we zo beginnen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, soms zien we wel eens iemand over het hoofd.
We blijven bezigquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als iemand echt mod wil worden, dan solliciteert hij/zij toch wel?
Ja wat wil je dan? Dat ik daar serieus op in gaquote:
één maar, geen probleem. Als het er maar niet meer waren. Mij was gevraagd dit te doen, en zoals het een betrokken user betaamt heb ik dit uiteraard gedaan. Niet voor mezelf maar voor VBL. Dit forum verdient gewoon het allerbeste m.i.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef Breach het volgende:
[..]
En ook dat was weer één grote belachelijke vertoning.
Ja lijkt me wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Dat ik daar serieus op in ga?
quote:
Het is ook het signaal wat je geeft als mod. Dat jij het kan hebben, betekent niet dat de rest van de users het ook kan hebben. Als je leest hoe een user reageert, en hoe daar weer op gereageert wordt, wat volgens mij niet pas van een week is, dan kan je er best wat aan gaan doen, ook al vind je hetzelf nog wel grappig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook at het lang genoeg geduurd heeft nu?
En ik kan blijkbaar meer hebben dan anderen
Op users als Crane (of Malibu-06, of De.Kromme, of .., of ..) en jorienvdherik is door ons altijd gelet dat users niet expres, uit het niets, op die users gaan bashen. Hetzelfde voor DAM, maar zelf moeten ze ook meewerken. En dat doen ze niet altijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef NJ het volgende:
[..]
En die twee zijn ook direct een mooi voorbeeld van users die minder mogen van andere users. Ik zie ook wel dat hun posts rete-irritant kunnen zijn, maar bij die gasten wordt op elke slak zout gelegd waardoor het topic alleen maar verder ontspoort.
Je maakte echt geen geintjequote:
En dan was het ook meestal weer een paar weken / maanden einde verhaal voor [desbetreffende user].quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op users als Crane (of Malibu-06, of De.Kromme, of .., of ..) en jorienvdherik is door ons altijd gelet dat users niet expres, uit het niets, op die users gaan bashen. Hetzelfde voor DAM, maar zelf moeten ze ook meewerken. En dat doen ze niet altijd.
Jij had daar invloed op toen, niet ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan was het ook meestal weer een paar weken / maanden einde verhaal voor [desbetreffende user].
Op het begin hebben wat users geklaagd maar veel users, waaronder ik ook, deden gewoon mee of lieten hem met rust.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is ook het signaal wat je geeft als mod. Dat jij het kan hebben, betekent niet dat de rest van de users het ook kan hebben. Als je leest hoe een user reageert, en hoe daar weer op gereageert wordt, wat volgens mij niet pas van een week is, dan kan je er best wat aan gaan doen, ook al vind je hetzelf nog wel grappig.
Je mod een heel forum toch niet naar je eigen standaarden? Althans, het zou wel redelijk overeen moeten komen met het grootste gedeelte van je users.
Daarnaast, als je het in begin laat aanmodderen, geef je de een het idee dat ie inderdaad zo kan posten, terwijl je aan de ander laat merken dat je zo kan reageren. Dan is het veranderen en stoppen veel lastiger, dan wanneer je er wat strakker op zit.
En nu is het andersom.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij had daar invloed op toen, niet ik.
Hoezo? De laatste mod die uit een VBL-sollicitatieprocedure kwam was 2,5 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, om dan er maar serieus op in te gaan; er mag best eens kritisch naar de sollicitatieprocedure gekeken worden vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |