abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64568729
Willen jullie dan dat er weer strakker gemodereerd wordt en dus meer op slot gaat en meer offtopic weggehaald wordt?
pi_64568741
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]

Ik houd me er niet zo mee bezig dus ik ben niet zo op de hoogte.Als er meerdere leden zijn die zich ergeren aan zijn posts en dit ook kenbaar maken dan lijkt me een waarschuwing op z'n plaats. Als dit door blijft gaan moet diegene maar gebanned worden ja.Waarom gebeurt dit niet dan?
Omdat Bansheeboy volgens de policy weinig verkeerd doet...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64568744
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik reageer ook amper meer, ja hier nu ff. Maar om het in elk topic tegen te komen is bloed irritant. Ik vraag me ook af waarom Ray daar nog niet op gereageerd heeft nu.
Ja maarja dit is en blijft een forum he.Je laat je plezier toch niet afnemen door zo'n figuur.Tenminste zo denk ik erover.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64568748
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is te merken. Gaat nog leuk worden de komende tijd dan .
Tja, daar ga ik verder ook niet over...
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar wat vind jij van de bloedirritante inhoud van de posts van BSB dan. Dat is nl. wel tegen de policy (heb dat enkele FAQ-topics geleden al eens laten zien.
Ik kan er soms wel de humor van inzien maar het geintje heeft wat mij betreft weer lang genoeg geduurd.
pi_64568753
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
Willen jullie dan dat er weer strakker gemodereerd wordt en dus meer op slot gaat en meer offtopic weggehaald wordt?
Ik wel. Zet die nieuwe Poolse mod maar aan het werk, kost toch niks.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64568765
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien is een ignore functie wel een goed idee denk ik.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64568783
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik kan er soms wel de humor van inzien maar het geintje heeft wat mij betreft weer lang genoeg geduurd.
Neem het dan maar eens mee naar achter, want de reacties in dit topic tonen aan dat er veel meer mensen zich aan ergeren.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64568793
quote:

[..]

Ik wel. Zet die nieuwe Poolse mod maar aan het werk, kost toch niks.
mja dat hebben we een tijdje gedaan en toen was het ook niet goed volgens sommigen.
pi_64568794
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 januari 2009 @ 23:13:52 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64568798
meeleesbaartopicuitinteresseenmisschieneenkeereenbijdrageuithistorischoogpunt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64568800
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik reageer ook amper meer, ja hier nu ff. Maar om het in elk topic tegen te komen is bloed irritant. Ik vraag me ook af waarom Ray daar nog niet op gereageerd heeft nu.
Sorry. Ik erger me er ook aan ja (wie niet?). Zal er de komende tijd meer op letten, zorgen dat topics meer ontopic blijven en meer opschonen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:14:10 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64568806
Jongens, jongens, ik herken mezelf totaal niet in al deze facetten des kenmerken. Ik ben juist verre van irritant, wat mij betreft, en ik ben zo ontzettend gek op het spelletje:

- ik ben een zelf een straat/zaalvoetballer
- volg bijna alle wedstrijden
- ben hier vaak

Dat kun je toch alleen maar waarderen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64568810
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

mja dat hebben we een tijdje gedaan en toen was het ook niet goed volgens sommigen.
Je bent het toch wel met me eens dat het postgedrag van BSB ronduit stuitend is?
In Southern Sun
pi_64568831
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je bent het toch wel met me eens dat het postgedrag van BSB ronduit stuitend is?
Ja dat ben ik met je eens ja
pi_64568833
quote:

[..]

quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64568836
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sorry. Ik erger me er ook aan ja (wie niet?). Zal er de komende tijd meer op letten, zorgen dat topics meer ontopic blijven en meer opschonen.
Tsja, ik zeg je meteen dat dat onbegonnen werk is. Trap m d'r nou maar voor altijd af, maar ja...
In Southern Sun
pi_64568841
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
Ik vind niet dat dat past bij dit forum tenminste dit onderwerp (nl.voetbal) past. Iedereen volgt/beoefend voetbal toch voor z'n plezier?Ik weet zeker dat 99% procent hier komt voor het plezier.Als alles weer strakker wordt lijden de goede onder de slechte naar mijn mening.
pi_64568845
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

En zie daar de quote van Breach, dan zijn we er toch?
In Southern Sun
pi_64568867
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Niveau is moeilijk om te meten en om uit te leggen. Je gaat daar een hoop gezeik over krijgen als er post worden worden weggehaald omdat die volgens de mods niet van een bepaald niveau zijn.Begrijp je?
Nou, het verschil tussen simpele smileyposts en offtopic is al makkelijk te herkennen. Dat is het grootste deel.
quote:
Ik houd me er niet zo mee bezig dus ik ben niet zo op de hoogte.Als er meerdere leden zijn die zich ergeren aan zijn posts en dit ook kenbaar maken dan lijkt me een waarschuwing op z'n plaats. Als dit door blijft gaan moet diegene maar gebanned worden ja.Waarom gebeurt dit niet dan?
Ik heb hier in Feedback eerlijk gezegd geen klachten gezien. Misschien dat ik het gemist heb?

En het is wel heel simpel om iemand te bannen omdat de rest zich aan iemand ergert.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64568884
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, jongens, ik herken mezelf totaal niet in al deze facetten des kenmerken. Ik ben juist verre van irritant, wat mij betreft, en ik ben zo ontzettend gek op het spelletje:

- ik ben een zelf een straat/zaalvoetballer
- volg bijna alle wedstrijden
- ben hier vaak

Dat kun je toch alleen maar waarderen?

²
Verander wat aan je manier van posten en taalgebruik.Je komt op mij niet serieus over maargoed ik stoor me er totaal niet aan omdat altijd over jou posts heenlees.
pi_64568898
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eerst is het nog een leuk geintje en nu is het stuitend?
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:17:47 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64568900
Breach, wat jij storend vind hoeft een ander niet storend te vinden. Wellicht een ietwat wazig voorbeeld, echter:

SCH zal het fijn vinden om een teder mannenlid tegen zijn biceps aangeswaffeld te krijgen, jij zal het als storend ervaren. Ik ook hoor daar niet van.

Snap je mijn punt? Ik vind respect enorm belangrijk, en gelukkig is dat een kernpunt in de policy.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64568912
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, het verschil tussen simpele smileyposts en offtopic is al makkelijk te herkennen. Dat is het grootste deel.
[..]

Ik heb hier in Feedback eerlijk gezegd geen klachten gezien. Misschien dat ik het gemist heb?

En het is wel heel simpel om iemand te bannen omdat de rest zich aan iemand ergert.
Nooit het postgedrag van BSB doorgehad Ray ?!
In Southern Sun
pi_64568913
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik wil het je niet te moeilijk maken, maar dat slaat dus nergens op. Waarom zijn er dan uberhaupt moderators?
pi_64568928
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Breach, wat jij storend vind hoeft een ander niet storend te vinden. Wellicht een ietwat wazig voorbeeld, echter:

SCH zal het fijn vinden om een teder mannenlid tegen zijn biceps aangeswaffeld te krijgen, jij zal het als storend ervaren. Ik ook hoor daar niet van.

Snap je mijn punt? Ik vind respect enorm belangrijk, en gelukkig is dat een kernpunt in de policy.

²
Daarom laat ik het ook aan de moderators over. Ik vroeg sjimz het al mee naar achter te nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')