abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:51:12 #126
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569753
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschoven . Ik zeg toch, dat ik het bijvoorbeeld niet zou doen op deze manier?
Hoe zou jij het dan doen? Want de huidige manier werkt - in mijn ogen - prima.
Je kijkt of er zelf opvallende kandidaten tussen zitten, die benader je. Willen die niet of zijn die er niet dan hou je een sollicitatieronde en kijk je wat dat brengt. Meestal zitten er wel namen tussen waarvan je denkt "ohja, niet eens aan gedacht".
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64569760
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.

Stoor me er ook niet aan eigenlijk, weet alleen dat z'n posts door weinigen meer serieus worden genomen, terwijl hij soms nog wel eens een punt heeft. Dat lijkt me vooral voor hemzelf jammer.
En daar ligt het punt nu juist. Hij weet precies wat ie doet, maar is bloedirritant. Ook dat weet hij, en er wordt niets aan gedaan. Lomp toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64569792
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh, ik mag geen kritiek geven, want dan voel ik me aan de kant geschoven . Ik zeg toch, dat ik het bijvoorbeeld niet zou doen op deze manier?
Ik vraag er gewoon naar, omdat ik het mij afvraag. Die indruk krijg ik namelijk, dat je het jammer vindt dat er niemand is benaderd. En ik kan eigenlijk maar één ding verzinnen waarom je dat jammer vindt.

Ik vind het nog weinig, één sollicitant als mod in 2,5 jaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64569794
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij is subtiel, doet het niet in elke post en in (bijna) iedere post zit op z'n minst een stuk ontopic.

Stoor me er ook niet aan eigenlijk, weet alleen dat z'n posts door weinigen meer serieus worden genomen, terwijl hij soms nog wel eens een punt heeft. Dat lijkt me vooral voor hemzelf jammer.
Daar gaat het dus om. Als er ergens een serieuze discussie aan de gang is die je doorleest of actief meevoert dan is het gewoon nutteloos en irritant dat je een post over nutella en hamstrings tegenkomt met die achterlijk smilies die niet van toepassing zijn.

Overal worden er grappen gemaakt in topics. Dat is iets wat gewoon kan en goed gaat. Maar je moet niet midden in een discussie leuk willen gaan doen.

En dat ik dan een paar keer lees dat mensen ook niet zo snel moeten happen.. Als je in je blote lul op een kruispunt gaat staan dan word je ook niet genegeerd. Chargeerzin.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64569796
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, het is zielig dat jij persoonlijk wordt.
Typisch antwoord, had weer niet anders verwacht. Wel okee trouwens dat jij hem blijkbaar ook een kneus vindt, gezien het gebruik van het woord persoonlijk...
In Southern Sun
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:53:30 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64569804
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En daar ligt het punt nu juist. Hij weet precies wat ie doet, maar is bloedirritant. Ook dat weet hij, en er wordt niets aan gedaan. Lomp toch?
Ik vind het jammer dat ik dit moet zeggen: De grote Da_Sandman heeft mij toch wel teleurgesteld. Je gaat toch niet voor de Lurling_award?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64569811
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef NJ het volgende:

[..]

Tof. En nu?
Nemen de mods het hopelijk mee naar achter.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64569845
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik vraag er gewoon naar, omdat ik het mij afvraag. Die indruk krijg ik namelijk, dat je het jammer vindt dat er niemand is benaderd. En ik kan eigenlijk maar één ding verzinnen waarom je dat jammer vindt.

Ik vind het nog weinig, één sollicitant als mod in 2,5 jaar.
Ik begrijp die laatste zin niet goed?
In Southern Sun
pi_64569847
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Typisch antwoord, had weer niet anders verwacht. Wel okee trouwens dat jij hem blijkbaar ook een kneus vindt, gezien het gebruik van het woord persoonlijk...
Je legt de woorden wel in mijn mond hoor!
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:55:45 #135
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64569852
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Nemen de mods het hopelijk mee naar achter.
Omdat jij een stemming hebt gehouden en er kennelijk een paar users het met je eens zijn? Gelukkig is dat niet de manier waarop beleid gemaakt wordt hier.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64569876
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik begrijp die laatste zin niet goed?
Dat er maar één VBL-mod is gekomen uit een sollicitatieprocedure in de laatste 2,5 jaar VBL.
pi_64569891
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je legt de woorden wel in mijn mond hoor!
Ach weet je, laat maar doen ook. Kneus weghalen .
In Southern Sun
pi_64569910
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ach weet je, laat maar doen ook. Kneus weghalen .
Ik haal persoonlijke aanvallen altijd weg als ik het zie hoor.
pi_64569915
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat er maar één VBL-mod is gekomen uit een sollicitatieprocedure in de laatste 2,5 jaar VBL.
Ik dus ook, zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij verbindt daar meteen een oordeel aan vast alsof ik me gepasseerd zou voelen...
In Southern Sun
pi_64569942
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik haal persoonlijke aanvallen altijd weg als ik het zie hoor.
Wat mag straks niet meer? Droeftoeter ook niet meer?
In Southern Sun
pi_64569945
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef NJ het volgende:

[..]

Omdat jij een stemming hebt gehouden en er kennelijk een paar users het met je eens zijn? Gelukkig is dat niet de manier waarop beleid gemaakt wordt hier.
Gast, ik hoop dat je een passieve user bent in VBL en dat je die uitspraak baseert op je eigen waarnemingen. Want in elk topic vind je die domme posts. En ik houd geen stemming ik kaart het hier aan. En als ook de mods zeggen dat het gedraag irritant is dan zegt dat toch genoeg.

En dan kun je hier wel als ex-FA (dat was je geloof ik) de mods in bescherming nemen door te gaan roepen dat het lastig is om te bepalen wanneer een user te ver gaat (of iets in die trend), maar het is gewoon bewust irritant gedrag en dat staat voor mij gelijk aan een troll.
pi_64569959
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel
Wat wil je hiermee bereiken vraag ik me af
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:00:15 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64569978
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik las in een ander topic dat je verveling aan dit onderwerp ten grondslag ligt. Moeten we een hobby voor je verzinnen? Ik mag je wel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64569999
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef Breach het volgende:

[..]

Gast, ik hoop dat je een passieve user bent in VBL en dat je die uitspraak baseert op je eigen waarnemingen. Want in elk topic vind je die domme posts. En ik houd geen stemming ik kaart het hier aan. En als ook de mods zeggen dat het gedraag irritant is dan zegt dat toch genoeg.

En dan kun je hier wel als ex-FA (dat was je geloof ik) de mods in bescherming nemen door te gaan roepen dat het lastig is om te bepalen wanneer een user te ver gaat (of iets in die trend), maar het is gewoon bewust irritant gedrag en dat staat voor mij gelijk aan een troll.
Het is geen irritant gedrag, jij ziet het als irritant gedrag omdat je het niet kan negeren.

Tevens heb je een a teveel getyped in gedrag.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64570013
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel
Wat wil je hiermee bereiken vraag ik me af
Gatverdamme, je bent echt net een politieagentje met je dat merk je vanzelf wel .
Het gaat er niet om wat ik er mee wil bereiken? Kritisch mogen zijn is geloof ik niet meer vanzelfsprekend hier...
In Southern Sun
pi_64570023
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik las in een ander topic dat je verveling aan dit onderwerp ten grondslag ligt. Moeten we een hobby voor je verzinnen? Ik mag je wel.

²
Ik jou niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 02-01-2009 00:03:04 ]
In Southern Sun
pi_64570025
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik dus ook, zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij verbindt daar meteen een oordeel aan vast alsof ik me gepasseerd zou voelen...
Die indruk kan ik hebben ja, maar daarom vroeg ik het ook. Om het zeker te weten.
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef RayMania het volgende:
Voel je je aan de kant geschoven?
Ik snap namelijk de discussie niet zo. Waarom zou je het er nu over hebben, nog vóórdat er een nieuwe mod is gekomen? Zijn er in het verleden slechte mods uit sollicitatieprocedures gekomen dan dat we vanaf nu altijd moeten benaderen?

Er zijn zat uitstekende kandidaten te vinden, alleen wij kijken naar bepaalde dingen. Hoe vaak iemand online is bijvoorbeeld, vooral in het weekend. Bezoekt hij/zij wedstrijden, etc.
pi_64570032
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gatverdamme, je bent echt net een politieagentje met je dat merk je vanzelf wel .
Het gaat er niet om wat ik er mee wil bereiken? Kritisch mogen zijn is geloof ik niet meer vanzelfsprekend hier...
Ja jij wil de grenzen opzoeken, dan ga ik best wel met je mee hoor
pi_64570050
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die indruk kan ik hebben ja, maar daarom vroeg ik het ook. Om het zeker te weten.
[..]

Ik snap namelijk de discussie niet zo. Waarom zou je het er nu over hebben, nog vóórdat er een nieuwe mod is gekomen? Zijn er in het verleden slechte mods uit sollicitatieprocedures gekomen dan dat we vanaf nu altijd moeten benaderen?

Er zijn zat uitstekende kandidaten te vinden, alleen wij kijken naar bepaalde dingen. Hoe vaak iemand online is bijvoorbeeld, vooral in het weekend. Bezoekt hij/zij wedstrijden, etc.
Weet ik veel, het gesprek liep zo. Er is me in ieder geval weer van alles duidelijk geworden...
In Southern Sun
pi_64570065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja jij wil de grenzen opzoeken, dan ga ik best wel met je mee hoor
Je kan niet wachten he... Knuppeltje al in de aanslag?
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')