Okquote:
Oeps... Vinger bleef hangen. *TR doet*quote:
Waar fok de belangrijkste media site van NL geworden isquote:
Jawel, en je moet verplicht alle andere topics teruglezen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
Ik ben even een broodje smeren... kom terug... topic 11252![]()
Zo lang was ik toch niet weg
Jammer he, blijft altijd een hoogtepuntje tijdens de rustige vakantiedagenquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Jammer he, blijft altijd een hoogtepuntje tijdens de rustige vakantiedagen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
Een MM dagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeh MM is bijna afgeloopt
Gelukkig morgenochtend in de bus+trein, morgenmiddag en als ik het volhou die nacht ook nog![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:38 schreef Seam het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_in_de_wereld.html
Heel lief
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jawel, en je moet verplicht alle andere topics teruglezen!
Was ook een reactie daarop eigenlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]had ik in het vorige topic ook gepost
![]()
Scouting for girls![]()
Is de drukte golf al over dat ik met mijn montuurtje kan komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeh MM is bijna afgeloopt
Gelukkig morgenochtend in de bus+trein, morgenmiddag en als ik het volhou die nacht ook nog![]()
Ik moest drie keer denken voordat ik me realiseerde dat je MetMichiel bedoelde en niet Micheal Jackson. Vraag me niet waarom ik Micheal Jackson dacht aangezien dat dan MJ is, maar laten we het erop houden dat ik niet veel heb geslapen.quote:
geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zettenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is de drukte golf al over dat ik met mijn montuurtje kan komen
Haha precies jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Go with the flow![]()
waar is Corton als je `m nodig hebt?
Ik kom volgende week welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zetten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kom volgende week wel
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Bandquote:
Misschien niet zo'n verkeerd ideequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is goed, neem voor de zekerheid je ouwe bril mee
Albumpje staat in de download rijquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Dat einde van Elvis Ain`t Dead is trouwens wel extreem geschikt voor op een concert/festival![]()
[..]
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Banden zelf te drummen
neeh, stel dat t toch druk is, maken we je bril wel zodra we tijd hebben en kan je m de volgende dag weer halenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n verkeerd idee
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwergquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwerg
Midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nogal een kleine muzieksmaakquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleemquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat Gerard gewoon weer achter de piano tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleem. En anders trap ik 'm gewoon van het plintenladdertje af.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleem. En anders trap ik 'm gewoon van het plintenladdertje af.
Baby get higher is ook geen eigen nummer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat een blindlegger als laatste plaat![]()
een van de saaiste cd`s van 2008
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste liedje van de eerste MM en dan dit
Echt nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Baby get higher is ook geen eigen nummer.
Ow. Nou, da's wel een kutnummer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Baby get higher is ook geen eigen nummer.
Goed bedachtquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow. Nou, da's wel een kutnummer.
Ik vind het ook een erg matig nummer dit. En dat nummer van Madonna daarvoor. En dat daarvoor. Eigenlijk alles wat ze de laatste jaren heeft gemaakt. Van die ongeïnspireerde herhaal-refreintjes dance-troep. Ik wil True Blue en Dear Jessie en Like a Prayer!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat een blindlegger als laatste plaat![]()
een van de saaiste cd`s van 2008
och, zo kan je in elk liedje wel iets toepasselijks vinden voor op dat momentquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).
Geniet er van!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
zo en dan nu alweer weekend... hahahahaha
tot maandag!
Jij snapt hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook een erg matig nummer dit. En dat nummer van Madonna daarvoor. En dat daarvoor. Eigenlijk alles wat ze de laatste jaren heeft gemaakt. Van die ongeïnspireerde herhaal-refreintjes dance-troep. Ik wil True Blue en Dear Jessie en Like a Prayer!
* Cee leeft nog in de '80s
Ik heb nog net geen zijstaart.
Tot maandagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
Fijn weekend... tot maandagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
tot maandag!
tot maandag!
Van David Sneddon, winnaar van een voorloper van de Britse Pop Idol, genaamd Fame Academy. Volgde ik toen heilig.quote:
quote:In October 2003 Sneddon's single, Baby Get Higher, made the UK Singles Chart, and this song has subsequently achieved chart success. In November 2003 the dance label Almighty Records produced an exclusive promo remix, which proved to be hit on the dance floor. The label then recorded a version featuring Belle Lawrence, which has been included on several dance compilation albums.[5]
In November 2006 this song was a Singles chart hit for Dutch artist Van Velzen. Sneddon had several songs picked up by other artists worldwide in 2006.
Die versie ga ik eens luisteren danquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Van David Sneddon, winnaar van een voorloper van de Britse Pop Idol, genaamd Fame Academy. Volgde ik toen heilig.
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Flikker toch met dat initiatief![]()
![]()
![]()
dat gaat toch nergens over!bah bah bah. dat irriteert me echt
-edit- het burger initiatief is wel goed maar dit initiatief gaat nergens over.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.
Succes dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
Bye![]()
Ik ga ook maar eens, morgen een lange dag
Mwah... ik vind een geheel verbod dan weer te ver gaan, maar inkorten van de tijd waarop het afgestoken mag worden (is nu 10 - 1 uur) naar bijvoorbeeld 18 - 1 uur zou ik geen probleem vinden.quote:
Serieus? hoezo dat? dan zeggen ze dat het rookverbod betutteling is, maar dit gaat veeeeeel verderquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.
Dat dus. Je hebt altijd domme kippen erbij. Als ze zich niet aan de regels ben je nergens. Als er doden vallen doordat mensen te hard rijden, moet je dan ook autorijden verbieden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... ik vind een geheel verbod dan weer te ver gaan, maar inkorten van de tijd waarop het afgestoken mag worden (is nu 10 - 1 uur) naar bijvoorbeeld 18 - 1 uur zou ik geen probleem vinden.
Probleem is echter niet die tijdstippen, maar het feit dat mensen zich er niet aan houden... maar door een verbod los je dat niet op. Dan halen de mensen die het echt willen het wel uit BE of DE.
Valt best mee, ik verveelde me 's nachts gewoon heel erg tijdens SR.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je nam het in de top 1000 komen van fok dit jaar wel erg serieus
dat is geen probleem, dat hoort gewoon bij de mens...gevaar opzoeken of het gevaar ergens niet van in willen zien (eigenwijsheid)quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
er is statisch bewezen dat er meer ongelukken gebeuren in periode voor 12 uur dan erna.
alleen het lost niet op het probleem van experimenteren waar het vaak mis gaat.
Sven met die tand op het eindequote:
Helaas hebben artsen, de plicht om te helpen, anders konden ze zeggen ik help ze niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is geen probleem, dat hoort gewoon bij de mens...gevaar opzoeken of het gevaar ergens niet van in willen zien (eigenwijsheid)
Alles kan wel verboden worden, mensen zoeken altijd weer wat anders
Je gaat ook al hard zie de grafiek voor 2009 , die 1 dag oud isquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook druk bezig geweest
quote:
wat een schattig knulletje ben je op die profielfotoquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit jaar een nieuwe Muse plaat![]()
Ik kan nu al niet meer wachten. 2009 gaat 2008 helemaal verpletteren
Tsjaa ik zit nu meestal op 200+ posts per dag hequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat ook al hard zie de grafiek voor 2009 , die 1 dag oud is
toegevoegdquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat een schattig knulletje ben je op die profielfoto
Dat is niet zo heel moeilijk, 2008 was een kutjaar qua muziek imo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit jaar een nieuwe Muse plaat![]()
Ik kan nu al niet meer wachten. 2009 gaat 2008 helemaal verpletteren
Tuurlijk hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mag ik toch wel tegen je zeggen als 30 jarige?
zal maandag wel over zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsjaa ik zit nu meestal op 200+ posts per dag heDus dan gaat het sowieso snel
wat nou?quote:
Nee hoor, ik ben studentquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal maandag wel over zijn
Thanks, ongelofelijk dat ik een nummer van Lily mooi vindquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:18 schreef Sirolf het volgende:
Hee, mn request!
Lily Allen - The Fear dus.
Medische studie en tijd overhebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben student
Tijd genoeg dus
gister was op de radio zo n oogarts die vertelde dat er wel 200 mensen per oud en nieuw in t ziekenhuis komen met oogletsel wat voorkomen had kunnen worden... Met een vuurwerkbril. Dat zetten mensen toch niet op. Net als dat mensen niet minder gaan roken door een rookverbod, niet minder naar een circus gaan omdat er een circus met dieren verbod is, en er zelfs een burgemeester tegen het paddoverbod is, en niet van plan is om te gaan controlerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas hebben artsen, de plicht om te helpen, anders konden ze zeggen ik help ze niet.
druist natuurlijk 100% in tegen de antiselectie die nu plaats vind
gewoon...niks...binnenpretjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat nou?
de witte wijn smaakt weer erg goed vanavond
dat betekend nooit wat goedsquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon...niks...binnenpretje
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Medische studie en tijd overhebben
Een koekjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je me accepteerd ben je mijn 400ste
Krijg ik nu een traktatie?
Ook een goede plaat hoor, maar niet helemaal mijn smaakquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Timo20 het volgende:
Niet echt verassend, Corton`s favoriete cd van het jaar
verzamelaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar drink ik een heel krat op , wat een opluchting toen ik het hier in topic lasquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* nog meer binnenpret!!!!
we moeten nog drinken op Andrew![]()
![]()
Een appelflap, weet je hoe lekker die dingen zijn?!?!?!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Een koekje
Of een appelflap, wat heb je liever![]()
Ken je ze ook allemaal persoonlijk?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat is die van jou?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ook een goede plaat hoor, maar niet helemaal mijn smaak
* muisje-eliza drinkt een kop thee op Andrewquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar drink ik een heel krat op , wat een opluchting toen ik het hier in topic las
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een appelflap, weet je hoe lekker die dingen zijn?!?!?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
kga doese en naar bed![]()
* muisje-eliza moet morgen weer om 7u op
dag allemaal![]()
![]()
Als uberfan van Bruce ken ik die natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Oh mijn God wat is dat een heerlijke cd: Born To Run van Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker eens beluisteren
Sterkte danquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
kga doese en naar bed![]()
* muisje-eliza moet morgen weer om 7u op
dag allemaal![]()
![]()
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ken je ze ook allemaal persoonlijk?![]()
Tof, ik eentje maar. Of nou ja... Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef Seam het volgende:
[..]dat weet ik heel zeker
Vandaag al een stuk of 6 op
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tof, ik eentje maar. Of nou ja... Ja.
Moet eerlijk zeggen dat ik behalve de bekende hits niet veel van `m ken. Heb wel een paar weken geleden de dubbel cd versie van The River gekocht, en die is erg tofquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Als uberfan van Bruce ken ik die natuurlijk![]()
Prachtig inderdaad, maar zijn latere werk is ook erg goed he
Verassendquote:
Andrew has left the buildingquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gelooft dat ze iets gemist heeft over Andrew
Wat??!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andrew has left the building
is weer gaan studeren.
Ik wist niet dat er meerdere versies van Born to Run zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik behalve de bekende hits niet veel van `m ken. Heb wel een paar weken geleden de dubbel cd versie van The River gekocht, en die is erg tof
Welke versie van de cd van Born To run is het beste?
[..]
Verassend
Komt wel weer opdravenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn we D.Rose nog ergens verloren met oud en nieuw
Dank Uquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er meerdere versies van Born to Run zijn
Maar van zijn nieuwere werk moet je deze albums maar eens uitproberen:
The Rising, Devils + Dust en Magic natuurlijk
Allemaal erg fijne rockplaten![]()
Maar wel niet zo goed als zijn oude werk, maar die stem blijft geweldig
Heel erg mooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dank U![]()
deze bestaat ook nog:
[ afbeelding ]
Heb net een film gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Seam het volgende:
Ik ga trouwens een filmpje kijken.
Slaap lekker alvast iedereen
Goede nacht gehad ?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! jij dan?! nog een beetje brak?
Trustequote:
U riep ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
My God
http://www.dailymotion.com/video/k5kEmBbvz4NA6nBtBz
Jammer dat invriezen geen goed idee meer is. Dan maar alles in 1x opbakken en dan invriezenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, was supergezellig hier tijdens het gourmetten en erna
. En om 1 uur zijn we het dorp ingegaan tot 4 uur toen had ik er genoeg van
.
Ik zit nu trouwens wel nog met 2 van de 4 dozen gourmetvlees. Vriend had iets te enthousiast ingekocht.
De komende dagen zit jij dus goed qua eten betreftquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
Ik ook, was supergezellig hier tijdens het gourmetten en erna
. En om 1 uur zijn we het dorp ingegaan tot 4 uur toen had ik er genoeg van
.
Ik zit nu trouwens wel nog met 2 van de 4 dozen gourmetvlees. Vriend had iets te enthousiast ingekocht.
Trustequote:
Ik heb ze gewoon in de diepvries gegooid hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat invriezen geen goed idee meer is. Dan maar alles in 1x opbakken en dan invriezen
Qua bier en wijn ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De komende dagen zit jij dus goed qua eten betreft. Mooi dat jij je ook hebt vermaakt. Zou toch wel kud zijn geweest als het niets aan was
. Hier is alle zooi van de voorgaande dagen nu eindelijk op. Woei !
![]()
Damn..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
Qua bier en wijn ook. We hebben ons netjes gehouden en met 5 man maar 2 kratten leeg tussen 19:00 en 01:00 . En de 2 dames die er waren hebben 2 flessen wijn op van de 5
.
Ik denk eerder dat dan de overige 3 kratten leeg zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... Die overige drie flessen zijn aan het eind van deze week zeker wel op?
Morgen werkenquote:
Bier drink je ook wat sneller op, denk ik.. Ben dan eigenlijk ook geen wijnliefhebberquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef DaMook het volgende:
Ik denk eerder dat dan de overige 3 kratten leeg zijn. Wijn drink ik maar af en toe
.
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier drink je ook wat sneller op, denk ik.. Ben dan eigenlijk ook geen wijnliefhebber.
Klopt. Hier in mijn omgeving is het niet veel andersquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Hier in mijn omgeving is het niet veel anders.
Geef mij maar gewoon bierrrquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.
Bier is mijn fovaquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.
Speciaal bier vind ik ook lekker, maar ook weer voor af en toequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.
Moet weer even helemaal in het ritme komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Morgen weer een lekkere 3FM avond. DIsco Classics, EkStra weekend en MoveYourAss. Heb er echt zin in.
Idem hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Speciaal bier vind ik ook lekker, maar ook weer voor af en toe.
Ik drink bier/pils niet met plezier lest af toe goed de dorstquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier. Maar meestal gewoon slootwater (lees; Heineken)
.
Inderdaad met de nadruk op erg goed. Damn, wat een optreden van hem. Petje af hoor voor Milowquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Live vond ik hem ook erg goed klinken tijdens de SR.
Yuk, Heinekenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier. Maar meestal gewoon slootwater (lees; Heineken)
.
Idem hier, ben echt helemaal uit het ritme en dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg. Nog een paar dagen vrij en dan weer beginnen..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet weer even helemaal in het ritme komen
Welke boxen had je ook alweer gekocht ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen wordt grote uitgave dag, morgen boxen bestellen uit engeland en laten overkomen.
dan is mijn audioset bijna helemaal compleet op bekabeling na
Dat ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel voor m'n plezier drink. Met mate uiteraardquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik drink bier/pils niet met plezier lest af toe goed de dorst
Amstel kan ermee door.quote:
Dat heb ik ook een hele tijd gedronken. Daar is weinig mis mee, imo. Maar goed ik vind ook weinig mis met Heinekenquote:
Live opnames. Tof!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Sersjee het volgende:
Straks Vampire Weekend![]()
Leuk, leuk, leuk!
Amstel is voetbalkantinebierquote:
Vampire Weekend is een van de leukste bandjes van het afgelopen jaar, heb net nog hun hele album afgeluisterd...quote:
Mijne ook nietquote:
Het is voor mij een nog vrij onbekende band. Eigenlijk "ken" ik ze voornamelijk van Mansard Roof en A Punk. Maar de muziek spreekt mij wel aan dus ben wel benieuwd hoe ze live klinkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Vampire Weekend is een van de leukste bandjes van het afgelopen jaar, heb net nog hun hele album afgeluisterd...
Je bedoelt natuurlijk met mateNquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel voor m'n plezier drink. Met mate uiteraard.
Praktisch hetzelfde als op de plaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is voor mij een nog vrij onbekende band. Eigenlijk "ken" ik ze voornamelijk van Mansard Roof en A Punk. Maar de muziek spreekt mij wel aan dus ben wel benieuwd hoe ze live klinken.
...
Nog niet eerder gehoord maar klinkt wel leuk/vrolijk. Mooi ook met die violenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Sersjee het volgende:
edit: dit is mijn favoriete nummer van ze, staat op 5 in mijn jaarlijstje...
Klikte op de link en dacht dat het de 3FM tent was @ Pinkpop.. was dus Glastonbury. Staat er ook bovenquote:
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeemquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke boxen had je ook alweer gekocht ?
Wow, damn wat een dingen zeg! Ik ken Quad eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeem
[ afbeelding ]
maar is toch de Quad 22L2 geworden
[ afbeelding ]
1200 euro? Wow..quote:maakt qua prijs niets uit , 1200 euro per paar, maar de quad levert mij een betere bas/vocal verhouding op , waarbij de audiophysic beetje plat bleef qua bas.
1200 euro per 2quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeem
[ afbeelding ]
maar is toch de Quad 22L2 geworden
[ afbeelding ]
maakt qua prijs niets uit , 1200 euro per paar, maar de quad levert mij een betere bas/vocal verhouding op , waarbij de audiophysic beetje plat bleef qua bas.
haal ze nu uit engeland voor 800 pond per 2 inclusief verzendenquote:
Geen prettig stemgeluid, inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef Sersjee het volgende:
Die stem bij the Kooks... Nee.
Wel relaxedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haal ze nu uit engeland voor 800 pond per 2 inclusief verzenden
al mijn apparatuur komt er nu vandaan omdat het gewoon 40% scheelt met de goedkoopste in nederland
Trustequote:
Spaar er ook al 4 jaar voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel relaxed. Ik zou willen dat ik er het geld voor vrij kon maken. Houd ook wel van een goed geluidje
.
Nog niks van gezien...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou eigenlijk al bekend gemaakt wie er op zaterdagochtend ipv Timur te horen is? Volgens mij is de programmering (op de bezetting na) nu weer normaal, dus dan zal ook dit weekend de nieuwe programmering van kracht zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou eigenlijk al bekend gemaakt wie er op zaterdagochtend ipv Timur te horen is? Volgens mij is de programmering (op de bezetting na) nu weer normaal, dus dan zal ook dit weekend de nieuwe programmering van kracht zijn.
Huh ? Zal wel tijdelijk zijn of niet?quote:07:00-10:00
Programma: Timur
DJ: Domien Verschuuren
Verder staat er ook nog gewoon Zoeyzo met Eddy Zoey.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Huh ? Zal wel tijdelijk zijn of niet?
Dan maakt Domien wel onwijs veel uren zeg... En dan ook nog eens in de avond @ Weekend DNA en vaste vervanger van MetMichiel. Lijkt mij vrij heftig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verder staat er ook nog gewoon Zoeyzo met Eddy Zoey.
En volgens mij is hij nog niet klaar met zn studie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan maakt Domien wel onwijs veel uren zeg... En dan ook nog eens in de avond @ Weekend DNA en vaste vervanger van MetMichiel. Lijkt mij vrij heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |