Welke boxen had je ook alweer gekocht ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen wordt grote uitgave dag, morgen boxen bestellen uit engeland en laten overkomen.
dan is mijn audioset bijna helemaal compleet op bekabeling na
Dat ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel voor m'n plezier drink. Met mate uiteraardquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik drink bier/pils niet met plezier lest af toe goed de dorst
Amstel kan ermee door.quote:
Dat heb ik ook een hele tijd gedronken. Daar is weinig mis mee, imo. Maar goed ik vind ook weinig mis met Heinekenquote:
Live opnames. Tof!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef Sersjee het volgende:
Straks Vampire Weekend![]()
Leuk, leuk, leuk!
Amstel is voetbalkantinebierquote:
Vampire Weekend is een van de leukste bandjes van het afgelopen jaar, heb net nog hun hele album afgeluisterd...quote:
Mijne ook nietquote:
Het is voor mij een nog vrij onbekende band. Eigenlijk "ken" ik ze voornamelijk van Mansard Roof en A Punk. Maar de muziek spreekt mij wel aan dus ben wel benieuwd hoe ze live klinkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Vampire Weekend is een van de leukste bandjes van het afgelopen jaar, heb net nog hun hele album afgeluisterd...
Je bedoelt natuurlijk met mateNquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel voor m'n plezier drink. Met mate uiteraard.
Praktisch hetzelfde als op de plaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is voor mij een nog vrij onbekende band. Eigenlijk "ken" ik ze voornamelijk van Mansard Roof en A Punk. Maar de muziek spreekt mij wel aan dus ben wel benieuwd hoe ze live klinken.
...
Nog niet eerder gehoord maar klinkt wel leuk/vrolijk. Mooi ook met die violenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Sersjee het volgende:
edit: dit is mijn favoriete nummer van ze, staat op 5 in mijn jaarlijstje...
Klikte op de link en dacht dat het de 3FM tent was @ Pinkpop.. was dus Glastonbury. Staat er ook bovenquote:
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeemquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welke boxen had je ook alweer gekocht ?
Wow, damn wat een dingen zeg! Ik ken Quad eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeem
[ afbeelding ]
maar is toch de Quad 22L2 geworden
[ afbeelding ]
1200 euro? Wow..quote:maakt qua prijs niets uit , 1200 euro per paar, maar de quad levert mij een betere bas/vocal verhouding op , waarbij de audiophysic beetje plat bleef qua bas.
1200 euro per 2quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst de audiophysic in gedachten was een 2 weg systeem
[ afbeelding ]
maar is toch de Quad 22L2 geworden
[ afbeelding ]
maakt qua prijs niets uit , 1200 euro per paar, maar de quad levert mij een betere bas/vocal verhouding op , waarbij de audiophysic beetje plat bleef qua bas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |