Heel erg mooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dank U![]()
deze bestaat ook nog:
[ afbeelding ]
Heb net een film gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Seam het volgende:
Ik ga trouwens een filmpje kijken.
Slaap lekker alvast iedereen
Goede nacht gehad ?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! jij dan?! nog een beetje brak?
Trustequote:
U riep ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
My God
http://www.dailymotion.com/video/k5kEmBbvz4NA6nBtBz
Jammer dat invriezen geen goed idee meer is. Dan maar alles in 1x opbakken en dan invriezenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, was supergezellig hier tijdens het gourmetten en erna
. En om 1 uur zijn we het dorp ingegaan tot 4 uur toen had ik er genoeg van
.
Ik zit nu trouwens wel nog met 2 van de 4 dozen gourmetvlees. Vriend had iets te enthousiast ingekocht.
De komende dagen zit jij dus goed qua eten betreftquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
Ik ook, was supergezellig hier tijdens het gourmetten en erna
. En om 1 uur zijn we het dorp ingegaan tot 4 uur toen had ik er genoeg van
.
Ik zit nu trouwens wel nog met 2 van de 4 dozen gourmetvlees. Vriend had iets te enthousiast ingekocht.
Trustequote:
Ik heb ze gewoon in de diepvries gegooid hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat invriezen geen goed idee meer is. Dan maar alles in 1x opbakken en dan invriezen
Qua bier en wijn ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De komende dagen zit jij dus goed qua eten betreft. Mooi dat jij je ook hebt vermaakt. Zou toch wel kud zijn geweest als het niets aan was
. Hier is alle zooi van de voorgaande dagen nu eindelijk op. Woei !
![]()
Damn..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
Qua bier en wijn ook. We hebben ons netjes gehouden en met 5 man maar 2 kratten leeg tussen 19:00 en 01:00 . En de 2 dames die er waren hebben 2 flessen wijn op van de 5
.
Ik denk eerder dat dan de overige 3 kratten leeg zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... Die overige drie flessen zijn aan het eind van deze week zeker wel op?
Morgen werkenquote:
Bier drink je ook wat sneller op, denk ik.. Ben dan eigenlijk ook geen wijnliefhebberquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:38 schreef DaMook het volgende:
Ik denk eerder dat dan de overige 3 kratten leeg zijn. Wijn drink ik maar af en toe
.
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier drink je ook wat sneller op, denk ik.. Ben dan eigenlijk ook geen wijnliefhebber.
Klopt. Hier in mijn omgeving is het niet veel andersquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Hier in mijn omgeving is het niet veel anders.
Geef mij maar gewoon bierrrquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.
Bier is mijn fovaquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die graag beide drinken als favo.
Speciaal bier vind ik ook lekker, maar ook weer voor af en toequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik drink bijna alleen maar speciaal bier , en anders wijn.
Moet weer even helemaal in het ritme komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Morgen weer een lekkere 3FM avond. DIsco Classics, EkStra weekend en MoveYourAss. Heb er echt zin in.
Idem hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Speciaal bier vind ik ook lekker, maar ook weer voor af en toe.
Ik drink bier/pils niet met plezier lest af toe goed de dorstquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier. Maar meestal gewoon slootwater (lees; Heineken)
.
Inderdaad met de nadruk op erg goed. Damn, wat een optreden van hem. Petje af hoor voor Milowquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Live vond ik hem ook erg goed klinken tijdens de SR.
Yuk, Heinekenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier. Maar meestal gewoon slootwater (lees; Heineken)
.
Idem hier, ben echt helemaal uit het ritme en dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg. Nog een paar dagen vrij en dan weer beginnen..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet weer even helemaal in het ritme komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |