haal ze nu uit engeland voor 800 pond per 2 inclusief verzendenquote:
Geen prettig stemgeluid, inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:17 schreef Sersjee het volgende:
Die stem bij the Kooks... Nee.
Wel relaxedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haal ze nu uit engeland voor 800 pond per 2 inclusief verzenden
al mijn apparatuur komt er nu vandaan omdat het gewoon 40% scheelt met de goedkoopste in nederland
Trustequote:
Spaar er ook al 4 jaar voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel relaxed. Ik zou willen dat ik er het geld voor vrij kon maken. Houd ook wel van een goed geluidje
.
Nog niks van gezien...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou eigenlijk al bekend gemaakt wie er op zaterdagochtend ipv Timur te horen is? Volgens mij is de programmering (op de bezetting na) nu weer normaal, dus dan zal ook dit weekend de nieuwe programmering van kracht zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:27 schreef Marc63 het volgende:
Is het nou eigenlijk al bekend gemaakt wie er op zaterdagochtend ipv Timur te horen is? Volgens mij is de programmering (op de bezetting na) nu weer normaal, dus dan zal ook dit weekend de nieuwe programmering van kracht zijn.
Huh ? Zal wel tijdelijk zijn of niet?quote:07:00-10:00
Programma: Timur
DJ: Domien Verschuuren
Verder staat er ook nog gewoon Zoeyzo met Eddy Zoey.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Huh ? Zal wel tijdelijk zijn of niet?
Dan maakt Domien wel onwijs veel uren zeg... En dan ook nog eens in de avond @ Weekend DNA en vaste vervanger van MetMichiel. Lijkt mij vrij heftig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verder staat er ook nog gewoon Zoeyzo met Eddy Zoey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |