quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
zo en dan nu alweer weekend... hahahahaha
tot maandag!
Van David Sneddon, winnaar van een voorloper van de Britse Pop Idol, genaamd Fame Academy. Volgde ik toen heilig.quote:
quote:In October 2003 Sneddon's single, Baby Get Higher, made the UK Singles Chart, and this song has subsequently achieved chart success. In November 2003 the dance label Almighty Records produced an exclusive promo remix, which proved to be hit on the dance floor. The label then recorded a version featuring Belle Lawrence, which has been included on several dance compilation albums.[5]
In November 2006 this song was a Singles chart hit for Dutch artist Van Velzen. Sneddon had several songs picked up by other artists worldwide in 2006.
Die versie ga ik eens luisteren danquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Van David Sneddon, winnaar van een voorloper van de Britse Pop Idol, genaamd Fame Academy. Volgde ik toen heilig.
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Flikker toch met dat initiatief![]()
![]()
![]()
dat gaat toch nergens over!bah bah bah. dat irriteert me echt
-edit- het burger initiatief is wel goed maar dit initiatief gaat nergens over.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.
Succes dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
Bye![]()
Ik ga ook maar eens, morgen een lange dag
Mwah... ik vind een geheel verbod dan weer te ver gaan, maar inkorten van de tijd waarop het afgestoken mag worden (is nu 10 - 1 uur) naar bijvoorbeeld 18 - 1 uur zou ik geen probleem vinden.quote:
Serieus? hoezo dat? dan zeggen ze dat het rookverbod betutteling is, maar dit gaat veeeeeel verderquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Michiel, die is voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |