geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zettenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is de drukte golf al over dat ik met mijn montuurtje kan komen
Haha precies jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Go with the flow![]()
waar is Corton als je `m nodig hebt?
Ik kom volgende week welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zetten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kom volgende week wel
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Bandquote:
Misschien niet zo'n verkeerd ideequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is goed, neem voor de zekerheid je ouwe bril mee
Albumpje staat in de download rijquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Dat einde van Elvis Ain`t Dead is trouwens wel extreem geschikt voor op een concert/festival![]()
[..]
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Banden zelf te drummen
neeh, stel dat t toch druk is, maken we je bril wel zodra we tijd hebben en kan je m de volgende dag weer halenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n verkeerd idee
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwergquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwerg
Midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nogal een kleine muzieksmaakquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |