+1 voor de top 2000!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:24 schreef borisz het volgende:
Ik zapte perongeluk naar de buren van radio 2 en kwam erachter dat goo goo dolls - iris niet in de top2000 staat.
neehquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik hier ook al eens vermeld dat ik ooit bij Ray Cokes in 't program was toen Bush er optrad en dat Ray een hele toffe vent is? En Gavin Rossdaleis?
Volgens mij wel he.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die top 2000 zo eenzijdig en teveel naar hetverledenkijkend
Bushquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik hier ook al eens vermeld dat ik ooit bij Ray Cokes in 't program was toen Bush er optrad en dat Ray een hele toffe vent is? En Gavin Rossdaleis?
Volgens mij wel he.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
zag het stomtoevallig gistermiddag, dus maar even ingeschakeld vannacht. Leuk om hem weer eens te zien, en hij is grijzer dan ik ben
ik heb het nog ergens laten vallen in een topic, maar misschien was dat per ongeluk niet hier maar in het Jools Holland topic of in HOOLSquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan denk je niet na of er misschien wel meer Fokkers zijn die dat willen zien en hou je het helemaal voor je zelf
Ik zat in Club Bed.quote:
De top 2000 was dit keer ook de top 2000 afgelopen 10 jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die top 2000 zo eenzijdig en teveel naar hetverledenkijkend
HOOLS kennen ze hier nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het nog ergens laten vallen in een topic, maar misschien was dat per ongeluk niet hier maar in het Jools Holland topic of in HOOLS
Daarom dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De top 2000 was dit keer ook de top 2000 afgelopen 10 jaar.
wat leuk joh!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in Club Bed.Onder een dekentje met tijgerprint. En Gavin van Bush zei dat ie thuis ook zo'n dekbed met tijgerprint had.
Ik weet heel zeker dat ik het de afgelopen weken minstens één keer hier vermeldt heb, het was nl. al een redelijk tijdje bekend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan denk je niet na of er misschien wel meer Fokkers zijn die dat willen zien en hou je het helemaal voor je zelf
Géén idee! Ik denk dat Eric Corton er gewoon weer is, en daarna Roosmarijn van 1 tot 4.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Seam het volgende:
Wie komt er nu trouwens na Michiel ?
Het is 3 voor 12 Live wat hierop volgtquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee! Ik denk dat Eric Corton er gewoon weer is, en daarna Roosmarijn van 1 tot 4.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk joh!!!
ik ben ook n keer op tv geweest bij Bart BOOS![]()
![]()
Selena kwam zingen met Time bomb en dat was zooooooooooo slecht....
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Zo, wie komt er vandaag met de 'sluit ramen en deuren'-afbeelding?
Normaal gesproken ja, maar op de 3VOOR12-site is al te zien dat het iig niet LIVE is vanavond (er is geen uitzending op 3VOOR12Central).quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is 3 voor 12 Live wat hierop volgt
haat live locatie uitzendingen
Zonder de muziek van vroeger bestond de muziek van nu niet. Historisch besef vind ik belangrijk.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn broertje was ooit bij Bart Boos, daar trad Tatjana op , zie je mijn broertje en vriendje onder haar rokje kijken en naar haar boezem als 10 jarige jongetjes
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn broertje was ooit bij Bart Boos, daar trad Tatjana op , zie je mijn broertje en vriendje onder haar rokje kijken en naar haar boezem als 10 jarige jongetjes
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zonder de muziek van vroeger bestond de muziek van nu niet. Historisch besef vind ik belangrijk.
quote:
Noem er 5quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... hoorde ik daar nou Michiel 'Allemaal!' roepen door het begin van het nummer (heel zacht)?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... hoorde ik daar nou Michiel 'Allemaal!' roepen door het begin van het nummer (heel zacht)?
In volgende topic ga ik er ff op inquote:
Dit jaar was het ook een compilatie van de afgelopen edities, dus in ieder geval zat daar geen 2007 of 2008 tussen. Maar, inderdaad, veel te weinig van de 00 jaren. Als ze er zijn, dan is het voornamelijk Borsato.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jazeker, het was echt supertof!
Jullie ook allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |