Kuikens jullie, allemaal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Word pas 24, 30 duurt nog héél lang gelukkig
en waarschijnlijk een rechten kwestiequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een top 2000 uitbrengen op 6 cds, dat is pure selectieve keuze geweest.
ga je mond spoelen!quote:
Tequilla sunrisequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat erin zit, biertje gaat wel goed, maar een longdrink tequila.....
Mars is toch ook briljantquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:23 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Missen er nog een paar maar werd wel erg veel :p
Daar is hij alquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, kan mij voorstellen dat Michiel niet elke PSB request gaat draaien die hij binnen krijgt
Ben ik dan de enige die top 2000 zo eenzijdig en teveel naar hetverledenkijkendquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ga je mond spoelen!![]()
![]()
![]()
[..]
Tequilla sunrise
Heb ik hier ook al eens vermeld dat ik ooit bij Ray Cokes in 't program was toen Bush er optrad en dat Ray een hele toffe vent is? En Gavin Rossdalequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Ray Cockes!!! mijn held van toen ik een puisterige puber was en ik heb m gister gemist
zag het stomtoevallig gistermiddag, dus maar even ingeschakeld vannacht. Leuk om hem weer eens te zien, en hij is grijzer dan ik benquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Ray Cockes!!! mijn held van toen ik een puisterige puber was en ik heb m gister gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |