Normaal gesproken ja, maar op de 3VOOR12-site is al te zien dat het iig niet LIVE is vanavond (er is geen uitzending op 3VOOR12Central).quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is 3 voor 12 Live wat hierop volgt
haat live locatie uitzendingen
Zonder de muziek van vroeger bestond de muziek van nu niet. Historisch besef vind ik belangrijk.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn broertje was ooit bij Bart Boos, daar trad Tatjana op , zie je mijn broertje en vriendje onder haar rokje kijken en naar haar boezem als 10 jarige jongetjes
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn broertje was ooit bij Bart Boos, daar trad Tatjana op , zie je mijn broertje en vriendje onder haar rokje kijken en naar haar boezem als 10 jarige jongetjes
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zonder de muziek van vroeger bestond de muziek van nu niet. Historisch besef vind ik belangrijk.
quote:
Noem er 5quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... hoorde ik daar nou Michiel 'Allemaal!' roepen door het begin van het nummer (heel zacht)?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... hoorde ik daar nou Michiel 'Allemaal!' roepen door het begin van het nummer (heel zacht)?
In volgende topic ga ik er ff op inquote:
Dit jaar was het ook een compilatie van de afgelopen edities, dus in ieder geval zat daar geen 2007 of 2008 tussen. Maar, inderdaad, veel te weinig van de 00 jaren. Als ze er zijn, dan is het voornamelijk Borsato.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar de top 2000 negeert de muziek van de jaren 00 teveel vind ik. Laatste jaren (in ieder geval tot 2005) zoveel goede platen uitgekomen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jazeker, het was echt supertof!
Jullie ook allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |