Okquote:
Oeps... Vinger bleef hangen. *TR doet*quote:
Waar fok de belangrijkste media site van NL geworden isquote:
Jawel, en je moet verplicht alle andere topics teruglezen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
Ik ben even een broodje smeren... kom terug... topic 11252![]()
Zo lang was ik toch niet weg
Jammer he, blijft altijd een hoogtepuntje tijdens de rustige vakantiedagenquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Jammer he, blijft altijd een hoogtepuntje tijdens de rustige vakantiedagen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
Een MM dagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeh MM is bijna afgeloopt
Gelukkig morgenochtend in de bus+trein, morgenmiddag en als ik het volhou die nacht ook nog![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:40 schreef Briggy het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:38 schreef Seam het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_in_de_wereld.html
Heel lief
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jawel, en je moet verplicht alle andere topics teruglezen!
Was ook een reactie daarop eigenlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]had ik in het vorige topic ook gepost
![]()
Scouting for girls![]()
Is de drukte golf al over dat ik met mijn montuurtje kan komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeh MM is bijna afgeloopt
Gelukkig morgenochtend in de bus+trein, morgenmiddag en als ik het volhou die nacht ook nog![]()
Ik moest drie keer denken voordat ik me realiseerde dat je MetMichiel bedoelde en niet Micheal Jackson. Vraag me niet waarom ik Micheal Jackson dacht aangezien dat dan MJ is, maar laten we het erop houden dat ik niet veel heb geslapen.quote:
geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zettenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is de drukte golf al over dat ik met mijn montuurtje kan komen
Haha precies jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Go with the flow![]()
waar is Corton als je `m nodig hebt?
Ik kom volgende week welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee joh.... Gister was t nog teringdruk maar wat t morgen brengt...vast allemaal megolen die willen dat ik de bon op 2008 ga zetten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kom volgende week wel
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Bandquote:
Misschien niet zo'n verkeerd ideequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is goed, neem voor de zekerheid je ouwe bril mee
Albumpje staat in de download rijquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Dat einde van Elvis Ain`t Dead is trouwens wel extreem geschikt voor op een concert/festival![]()
[..]
Zeker, is ook tof om te spelen bij Rock Banden zelf te drummen
neeh, stel dat t toch druk is, maken we je bril wel zodra we tijd hebben en kan je m de volgende dag weer halenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n verkeerd idee
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwergquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je avond wordt morgen verpest je naamsgenoot van wie jij enorm houdt komt langs
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie alleen een hekel aan de muziek van de dwerg
Midgetpopquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:![]()
Lightning Crashes
![]()
![]()
* Brennel 's lijf wordt bevangen door kippevel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nogal een kleine muzieksmaakquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah roel houdt gewoon niet van midgetpop
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleemquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat Gerard gewoon weer achter de piano tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleem. En anders trap ik 'm gewoon van het plintenladdertje af.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie geen eigen nummers zingt, is 't geen probleem. En anders trap ik 'm gewoon van het plintenladdertje af.
Baby get higher is ook geen eigen nummer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat een blindlegger als laatste plaat![]()
een van de saaiste cd`s van 2008
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste liedje van de eerste MM en dan dit
Echt nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Baby get higher is ook geen eigen nummer.
Ow. Nou, da's wel een kutnummer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Baby get higher is ook geen eigen nummer.
Goed bedachtquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow. Nou, da's wel een kutnummer.
Ik vind het ook een erg matig nummer dit. En dat nummer van Madonna daarvoor. En dat daarvoor. Eigenlijk alles wat ze de laatste jaren heeft gemaakt. Van die ongeïnspireerde herhaal-refreintjes dance-troep. Ik wil True Blue en Dear Jessie en Like a Prayer!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat een blindlegger als laatste plaat![]()
een van de saaiste cd`s van 2008
och, zo kan je in elk liedje wel iets toepasselijks vinden voor op dat momentquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel toepasselijk, want de volgende MM is 'miles away' (aan de andere kant van het weekend).
Geniet er van!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
zo en dan nu alweer weekend... hahahahaha
tot maandag!
Jij snapt hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook een erg matig nummer dit. En dat nummer van Madonna daarvoor. En dat daarvoor. Eigenlijk alles wat ze de laatste jaren heeft gemaakt. Van die ongeïnspireerde herhaal-refreintjes dance-troep. Ik wil True Blue en Dear Jessie en Like a Prayer!
* Cee leeft nog in de '80s
Ik heb nog net geen zijstaart.
Tot maandagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
Fijn weekend... tot maandagquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot maandag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |