Dat dus. Je hebt altijd domme kippen erbij. Als ze zich niet aan de regels ben je nergens. Als er doden vallen doordat mensen te hard rijden, moet je dan ook autorijden verbieden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... ik vind een geheel verbod dan weer te ver gaan, maar inkorten van de tijd waarop het afgestoken mag worden (is nu 10 - 1 uur) naar bijvoorbeeld 18 - 1 uur zou ik geen probleem vinden.
Probleem is echter niet die tijdstippen, maar het feit dat mensen zich er niet aan houden... maar door een verbod los je dat niet op. Dan halen de mensen die het echt willen het wel uit BE of DE.
Valt best mee, ik verveelde me 's nachts gewoon heel erg tijdens SR.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je nam het in de top 1000 komen van fok dit jaar wel erg serieus
dat is geen probleem, dat hoort gewoon bij de mens...gevaar opzoeken of het gevaar ergens niet van in willen zien (eigenwijsheid)quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
er is statisch bewezen dat er meer ongelukken gebeuren in periode voor 12 uur dan erna.
alleen het lost niet op het probleem van experimenteren waar het vaak mis gaat.
Sven met die tand op het eindequote:
Helaas hebben artsen, de plicht om te helpen, anders konden ze zeggen ik help ze niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is geen probleem, dat hoort gewoon bij de mens...gevaar opzoeken of het gevaar ergens niet van in willen zien (eigenwijsheid)
Alles kan wel verboden worden, mensen zoeken altijd weer wat anders
Je gaat ook al hard zie de grafiek voor 2009 , die 1 dag oud isquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook druk bezig geweest
quote:
wat een schattig knulletje ben je op die profielfotoquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit jaar een nieuwe Muse plaat![]()
Ik kan nu al niet meer wachten. 2009 gaat 2008 helemaal verpletteren
Tsjaa ik zit nu meestal op 200+ posts per dag hequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat ook al hard zie de grafiek voor 2009 , die 1 dag oud is
toegevoegdquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat een schattig knulletje ben je op die profielfoto
Dat is niet zo heel moeilijk, 2008 was een kutjaar qua muziek imo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit jaar een nieuwe Muse plaat![]()
Ik kan nu al niet meer wachten. 2009 gaat 2008 helemaal verpletteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |