quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef DuTank het volgende:
DuTank is geil.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
tttttttttttttttttttttttttt, staat leuk achter bepaalde woorden
quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
tttttttttttttttttttttttttt, staat leuk achter bepaalde woorden
quote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, 2 nieuwe users ineens. Vervelend
quote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Waarvan er een alweer weg is, en de andere niet van MIS istttttttttttttttttttttttttttquote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarvan er een alweer weg is, en de andere niet van MIS istttttttttttttttttttttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
sst stoor ze niet, dit is het paringsritueelquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sst stoor ze niet, dit is het paringsritueel
Ik neuk alleen met jou hoor, sybjetttttttttttttttttttttttquote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sst stoor ze niet, dit is het paringsritueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik ga ook maar slaapje doen. Kotsen, niet goedquote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef lynda het volgende:
Ik lees het morgenochtend wel weer bij![]()
Ipv 6 uur werken nu om half 9 prikken.. ik mag uitslapen
huiliequote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Nee, ik heb de deadline een half uur verschoven dacht ik!
dat zou het zijn als hij er NU stond...quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
dat zou het zijn als hij er NU stond...
quote:
quote:DuTank heeft weinig geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
quote:
Hebben we ook geen mafiakills meerquote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het zou wat zijn als hij de laatste mof is
Wel een beetje nu Meki geband isquote:Op maandag 29 december 2008 09:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Tim check je inbox voor nachthints!
ben je al beter?
Ik doe deze daglynch, om ladi verstelt te doen staan van mijn literaire bespraaktheidquote:Op maandag 29 december 2008 09:15 schreef Syb-rund. het volgende:
ik hoop dat het lekker rustig blijft, hoef ik geen daglynch te posten
ah wat lief, je wilt jezelf bewijzenquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe deze daglynch, om ladi verstelt te doen staan van mijn literaire bespraaktheid
Inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 09:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah wat lief, je wilt jezelf bewijzen
nee jijquote:
Dat is mijn probleem, het did niet happenquote:
Ik kan je botheid best waarderen hoor PPquote:
Oh jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik kan je botheid best waarderen hoor PP
Niet om je exit, maar wel omdat de 2 groepen jou als eerst kiezen (vind ik persoonlijk wel grappig) ik had bij iedereen ge-quote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh jammer.
Dacht dat je me uit--te om mijn exit, maar dat was dus niet. Waarom dan wel?
quote:
signature Lynda : <3quote:Eenzaam liep de laatste mob sloffend over straat. Het viel hem op dat veel klinkers in een slechte staat verkeerde, aangezien hij een aantal keren toch bijna zijn nek brak.
Zijn maatjes hadden vroegtijdig het leven gelaten, en hij kon niet anders dan aan hun momenten tezamen denken. ‘’Oh drie, mijn geliefde groep van drie.’’
Het deed hem pijn er steeds aan te denken, dus frommelde hij snel in een van zijn jaszakken, zoekend naar een vergeeld papiertje. na wat gegraai, haalde hij het tevoorschijn; er stond ''Oudejaarskade 22'' op. Na goed gezocht te hebben, vond hij het uiteindelijk toch het adres en met een paperclip sleutelde hij met moeite de deur open.
Tot zijn verbazing kwamen er op datzelfde moment twee personen uit de huiskamer, die een beetje verbaasd opkeken dat er een onbekende schim in hun deuropening stond. De mafioos zetten het op een rennen, hopend dat hij niet herkend was.
Zoals de meeste dorpelingen wel wisten, was PrincePolly niet echt geliefd door zijn agressieve verleden en botte gedrag, dus het enige sociale contact wat hem restte was dat met zijn kat poekie.
Schaamte kende de vietnam veteraan echter niet door de oorlog, dus met een wc-rol in de buurt, zat hij lekker te sjorren boven een paar vieze foto's. Maar bijna bij zijn hoogtepunt, hoorde hij plots zijn achterdeur open gaan.
‘’Aan de kant kutbeest’’ riep hij tegen zijn kat terwijl hij met de broek tot zijn enkels naar de deur bunnyhupte.
He verdomme, niemand!? Terwijl hij zich argeloos omdraaide werd PrincePolly’s (veteraan) hersenpan ingeramd met een buttplug.
Maar het geluk bij PrincePolly kende geen grenzen. Nog geen uur nadat zijn hoofd was bijgedeukt, werd hij ook nog eens bezocht door een roedel hongerige wolven.
Zij hadden allen attributen meegenomen om een lekker brood te bakken, nouja dat dachten zij.
Een van de wolven riep voor de zekerheid toch nog even de checklist op, terwijl de andere meejankte als het destbetreffende itme aanwezig was.
‘’Zout?’’ ‘’JAaaoeeeeh!’’ ‘’Gist?’’ ‘’Jaaaoaaahoeh!’’ ‘’Het meel?’’ Jaaoeeh.. eh wacht eens, KUT, nee ik heb geen meel!! ‘’de andere wolf keek snel in zijn plastic zak, en zag dat hij ook geen meel had. Ach ja, dat PP-brood, dit uitstapje, niks intereseerde hem eigenlijk.
Boos riep de derde wolf: ‘’Stelletje oelewappers, hoe moeten we het pp-brood nu gaan maken!?’’ ‘’''Nou niet?'', stelde de een voor, ''laten we hem gewoon lekker mals bruin koken!''’’ een beetje teleurgesteld, stemden de andere twee er toch mee in, en na een half uurtje sudderen hapten ze met lopend speeksel uit hun mond , de laatste restjes van Princepolly (veteraan) weg
Och gut, komt mevrouw weer aan met d'r: gheheh ik heb nu een goeie stoot-onder-de-gordel opmerking (denk ik). Want ik ben nog steeds pissig om die pedo opmerking van toen, ghehe en nu kan ik hem terugpakken gheheh.quote:Op maandag 29 december 2008 11:19 schreef Ladidadida het volgende:
PP wordt gewoon zo random gehaat, dat iedereen hem er blijkbaar z.s.m. uit wil werken.
Tsja, dan ken je je plaats weer hè
Fok en real life uit elkaar houden is al moeilijk voor jequote:Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef Ladidadida het volgende:
Blijkbaar voel jij je nog schuldig om je pedo-opmerking, als je denkt dat ik daarom opmerk dat ik gewoon een grafhekel aan je heb.
Maar stel je gerust: die grafhekel had ik altijd al. En ik ben niet de enige, zo blijkt maar weer.
Dus, rot op te janken.
Ik kan wel iets gaan roepen: ja maar zij begon, maar dan lijk ik dalijk zelf nog op een kleuter en die heb ik al 2 hierquote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie nu allebei eens lief zijn?
Haha! Ja knul, houd jij jezelf dat lekker voorquote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef PrincePolly het volgende:
spel en realiteit uit elkaar houden blijkbaar ook. Misschien zijn er hier mensen die stemmen uit spelbelang en misschien niet uit andere dingen die ze evt. dwars zitten.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:42 schreef Ladidadida het volgende:
Goed zo Syb!Pak 'm maar aan
want mij alleen lukt het niet
Het is inmiddels wel duidelijk inderdaad dat er een aantal mensen zijn die een bepaald soort liefde voor mij ontwikkeld hebben en wat zich uit in een obsessieve drang. Ik zal verder geen namen noemen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja haal leuk allemaal pp, maar jij bent niet diegene die dit mag zeggen, ksst hup dood zijn jjij
Dalijk word ik eruit gegooidquote:Op maandag 29 december 2008 11:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Belangrijke mededeling: kijk uit dat je niet te lang relt, er zijn namelijk al sancties voor het geval jullie niet willen stoppen.
Ladi die haat is nergens goed voor, en pp je kan ook een keertje ophouden met dat gestook van je.
Ja PP is af en toe irritant, nee ik kan me er niet aan storen.
Ik heb genoeg andere dingen om me druk over te maken. (ik ben ook een emotieloze bink jeweet)
speltip 7: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 29 december 2008 11:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk inderdaad dat er een aantal mensen zijn die een bepaald soort liefde voor mij ontwikkeld hebben en wat zich uit in een obsessieve drang. Ik zal verder geen namen noemen.
Jammer dat ze het zelf niet zie(t)n. De negatieve opmerkingen (ontkenningen) ten spijt. Dit zijn echter onbedoeld dus de bevestigingen en in feite de liefdesverklaringen aan mij.
O ja, de zinsnede dat haat kan worden tegengegaan door AFSTAND te nemen en ZELFANALYSE is gewoon echt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Ik stop al
Ondanks mijn grote gevoelens van liefde jegens Ladiaidia, uiteraard.
Oh. DuTank, óók een hoop keukenhintsquote:Op maandag 29 december 2008 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Ehm Dutank werkt als Kokik ben leerling kok dus ik ben nog geen kok
Er staat horeca in DuTanks' fotoboek. Dat kan dus ook nog in de bediening zijn of ijsschepper. Bij jou echt kok/kokopleidingquote:Op maandag 29 december 2008 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Ehm Dutank werkt als Kokik ben leerling kok dus ik ben nog geen kok
Nou het is leuk, maar wel behoorlijk zwaarder dan ik het zelf had ingeschat.quote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Prima hoor, hoe bevalt het SL zijn?
Ik moest nog even nadenken over gare kapselquote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
Idd die blauwe doet heul niks
Ladi (3) Lynda, S_S, Dutank
Die blauwe met dat gare kapsel (2) Syb, Tim
Ach, ach kappers knippen altijd kut met precissie, gemiddeld een week of 2 voordat het er weer normaal uitzietquote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moest nog even nadenken over gare kapsel"Wtf, mijn haar is keimooi! Oh nee, nu niet meer'
Wieso heb je die kamikaze neiging ?; leven?, blauw?of is er een nieuwe beftekkel in je leven ofzo?quote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
Vermoord mij maar
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ook.![]()
Morgen stem ik wel weer mee.
quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Flikker op, geen zin in een leuk creatief verhaaltje.
Ladi werd met algemene instemming gestenigd waarna haar lijk gevierendeeld werd. Daarna hebben de dorpsbewoners een paard op haar laten schijten, en de strontvliegen mochten de resten hebben.
Terwijl Ladidadida (wolf) weg aan het rotten was, vierden de overgebleven dorpjes feest. Ze hoopten de volgende keer te kunnen dansen op haar graf.
quote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe deze daglynch, om ladi verstelt te doen staan van mijn literaire bespraaktheid
haat je mequote:
anders had ik hem wel weer even gemaakt hoor!quote:
Als ik toch zeg dat ik om persoonlijke redenen niet kon, moet je daar niet over gaan zeikenquote:
quote:
Deze?quote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb je toevallig zon voetbalwedstrijd, ik dacht dat dat ook van mp was
Dat wordt vanavond duidelijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
nu moeten we alleen nog de wolven zien te vinden?
Zelfs dat hoeft niet eens!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond duidelijk natuurlijk!
nee dat ligt eraan wie gelynched wordtquote:
Ja tripackquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
Ja tripack los die verdomde hints nou eens op
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
Ja tripack los die verdomde hints nou eens op
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja tripack
ben jij ooit onpartijdigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben al 3 dagen ziek en blijf het voorlopig ook. Maar ik kom wel af en toe kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet was
Nogmaals beterschap! Wat heb je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al 3 dagen ziek en blijf het voorlopig ook. Maar ik kom wel af en toe kijken.
Ik wil het ook wel samen doen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet was
Dank je Tim. Ik heb griep.quote:
JeeeJquote:
ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebbenquote:
dat klopt.... tis ook niet een sterkequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef Lekiamh het volgende:
Dat is veel aannemelijker, IKEA vind ik dan weer minder. Is namelijk een Zweeds bedrijf, niet Fins.
Nou ik kan niet wachten totdat ik de hints bekend mag makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
Zelfs de wolven krabbelen niet eens meer terug..
Ik ben nooit te beroerd om er tegen in te gaan, maar jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef lynda het volgende:
Nouwja ik wil ook best die andere wolf wel alvast neer zetten hoor
Tripack wil dat vast ook wel![]()
Er zit gewoon geen leven in dit spel.. er is niemand die er tegen in gaat, Ladi heeft het 2x geprobeerd maar dat werkte niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, je speelt een spel met 20 mensen maar 90% laat zich niet zien in het topic. Dan is de lol er gewoon gauw af. De vorige ronde ben ik in m'n eentje met hints beziggeweest. Het is gewoon niet leuk meer op die manier. En het is niet eens zozeer dat het ligt aan de feestdagen of whatever, want dit gaat al rondes lang zo. Niemand voert een flikker uit, en spelleiden wordt er ook maar een ondankbare taak van zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef lynda het volgende:
Er zit gewoon geen leven in dit spel.. er is niemand die er tegen in gaat, Ladi heeft het 2x geprobeerd maar dat werkte niet
ik moet eerlijk bekennen dat als ik een badguy rol heb het liefst de manier van reageren afwissel, maar van het dorp verwacht ik anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ach ja, je speelt een spel met 20 mensen maar 90% laat zich niet zien in het topic. Dan is de lol er gewoon gauw af. De vorige ronde ben ik in m'n eentje met hints beziggeweest. Het is gewoon niet leuk meer op die manier. En het is niet eens zozeer dat het ligt aan de feestdagen of whatever, want dit gaat al rondes lang zo. Niemand voert een flikker uit, en spelleiden wordt er ook maar een ondankbare taak van zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, het kan tactiek zijn. Maar niet van 90% van de spelersquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat als ik een badguy rol heb het liefst de manier van reageren afwissel, maar van het dorp verwacht ik anders.
Maar dit is gewoon een beetje matige periode, dat floreert wel uiteindelijk
Als je zaterdag er bent is die kans er wel anders niet(ben lkkr vrij)quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een levendige reeksIedereen is met vakantie waarschijnlijk
Volgende ronde wil ik wel weer meedoen, maar nu eerst ga ik eens kijken of ik Trevland nog tegen kom (ik zoek gewoon naar de chroentebeor!)
Fijne jaarwisseling allemaal
Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan tactiek zijn. Maar niet van 90% van de spelers
Maar het probleem is dat het geen maitge periode is.. Het is altíjd een matige periode.
Oplossing is om gewoon de "spelletjes" af te wisselen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.
Misschien een wat voorbarige conclusie, maar de verplaatsing naar Mis heeft de reeks nou niet bepaald goed gedaan, alsof het forum mis nog niet dood genoeg was, en blijkbaar is de spelletjes doelgroep daar niet te vinden . wordt de fok maffia reeks mooi meegesleurd met de ondergang van MIS.
Misschien is het een idee om ergens een polletje starten met ''wat vinden jullie van het fok maffia spel als je het op eerste ogenblik ziet, waarom zou je willen meedoen (of wat houdt je tegen) etc, dan kunnen we er wat aan doen![]()
Ik zou het jammer vinden als deze reeks uiteindelijk doodbloed, want het is gewoon harstikke leuk om sl te zijn/ er aan mee te doen.
Afhaken zal ik nimmert, hoe verzuurd ik er misschien door zal raken.
Als jullie voor 5en allemaal gestemd hebben, doe ik de dagpost nog, daarna ben ik er dus ook vandoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Morgen is er een soort pauze hoor!
De dag erna ben ik weer beschikbaar met kater en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Hij ligt anders heel lief te slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Aggresief mannetje, die vent van je
Och, wat is het toch een braaf knulletjequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij ligt anders heel lief te slapen
Het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook een beetje onzin om MIS de schuld te geven. We zitten nog in een sticky in GC, man
Leuker dan die van syb hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef lynda het volgende:die dagpost
Oja nu moeten we zeker tot 22.00 uur wachten![]()
Ik heb die laatste wolf al een tijd niet gezien..
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.
Inderdaad. En nog geen PM te bekennen. Tenzij Syb meer weet, speciale rollen hebben nog 25 minuten.quote:
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Ajf werd weer terug naar bed gehesen, en susi (wolf) werd begraven net achter de kroeg. Over haar graf kotsen dronken jongelingen nu nog elk weekend.
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !
Ow wacht, niet zo dramatisch zei je. Daar heb ik in gefaaldquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?
Jij zit braaf op ons wolkje te wachten op mijquote:
Oehquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij zit braaf op ons wolkje te wachten op mij
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?
Goed zo lieverdquote:
Als het goed is niet. Anders is mijn collegaspelleider een beetje dom geweest. Ik heb expres geen nachtpost gedaan, met de boodschap dat er geen PMs binnen waren. Dat omdat er toch geen hints in moeten.quote:
Oke dan had ik het toch goed begrepen. Ik ga proberen te stemmen vandaag, al kan ik niks beloven.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Anders is mijn collegaspelleider een beetje dom geweest. Ik heb expres geen nachtpost gedaan, met de boodschap dat er geen PMs binnen waren. Dat omdat er toch geen hints in moeten.
Syb heeft gesnoven vannachtquote:Op woensdag 31 december 2008 07:47 schreef Syb-rund. het volgende:
weerhield sl syb er echter niet van om nu na 9 uur puike nachtrust en goddelijke goudgele bol tot zich te nemen (natuurlijk met wat sneeuwwit poeder!)
en dat baseer je op?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Calex (1) Lynda
Hij heeft iig een goeie dosis poeder in z'n neus gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee! Na 9 uur nachtrust zegt hij toch! Hij heeft vanochtend gesnoven
Niet, daar moet jij ff overheen lezenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef lynda het volgende:
O het werd gebaseerd op hints van 2 dagen geleden calex.. en dat je het nu zo toe geeft zegt ook genoeg
klopt, dus de strekking van het bericht was WEL duidelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef timmmmm het volgende:
Dat syb dat zei was zonder eerst te overleggen. Maar wat mij betreft is het ook afgelopen nu
Nee tripack werkt met mij samenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet, daar moet jij ff overheen lezenStem Tripack ofzo
Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Ach het is belabberde communicatie aan beiden kanten, uit susi's pm blijkt niet dat jullie tweeen er samen over hebben beslist (voor mij kwam het over als een solobeslissing), en dat wij hebben niet tijdig gezegd dat deze kill niet kon doorgaan (al kon dat moeilijk omdat we dit niet doorhadden).
Ik heb er zelf niet echt bij stil gestaan, aangezien eerste keer sl best wel chaos is, waar je dingen hoort uit te vogelen enzo
Dus foutjes liggen op de loer, eh dit soort dingen gebeuren gewoon.
Mijn oprechte excuus hiervoor dat door deze gebeurtenis jouw spelbeleving is verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja het was een beetje te spontaanquote:Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef -SG- het volgende:
Nee maar als de SL al beslist (zonder het te overleggen) dat we zaterdag beginnen terwijl we volgens mij toch echt maandag pas zouden gaan beginnen dan hoeft het van mij ook niet meer.
Oke als je dan zaterdag begint PM dan donderdag ofzo nog even. Maar nee ook al niet gedaan...
Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het was een beetje te spontaan(volgensmij hebben we het op die vrijdag besloten) , ik vermeld wel een volgende datum wanneer het volgende spel begint, kan je daarmee leven?
Je werd als eerste vermoord ja, dat was wel sneuquote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.
Snap jullie kant ook SL lijkt mij ook niet makkelijk (totaal geen klachten daarover), we hadden het wel overleg gehad though. Heb ook iets teveel uit de emotieve reactie de discussie gevoerd. Dus ook mijn excuus.
Wat de dooddoener betreft is het makkelijk, ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik daadwerkelijk heb (ja ik komt altijd overal te laat).We hadden het ook allemaal misschien wel een beetje beter kunnen regelen deze rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik hou niet meer van je. Lynda heeft me gekocht, ik hou nu alleen van haar
Laffe huichelaar
Op "achter de duinen" (notabene HET lied van Den Haag) na zijn alle hints naar mij erg moeilijkquote:Op woensdag 31 december 2008 13:09 schreef Ladidadida het volgende:
niks intereseerde hem eigenlijk (calex heeft geen intresses of hobbies ;p)
Ik heb geen meel ! -> Calex heeft geen mail in zijn profiel
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Gecondoleerd
Er staan versies online over hoe je dit met een groepje mensen kunt spelen, ipv onlinequote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand trouwens of er een versie van dit spel te doen is met 9 mensen op een vakantie?
Sterkte S_S.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Sorry ik trek me terug... heb vandaag naar bericht gekregen dat een van me naaste is overleden gisteren. ik was Busdriver misschien doe ik volgende weer meenu heb ik er even geen tijd en zin in
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Sorry ik trek me terug... heb vandaag naar bericht gekregen dat een van me naaste is overleden gisteren. ik was Busdriver misschien doe ik volgende weer meenu heb ik er even geen tijd en zin in
quote:
Ik weet wel wat je niet wasquote:Op woensdag 31 december 2008 15:18 schreef tripack het volgende:
jaaah ik heb gewonnenmaakt mij niet uit wie er blijf leven of dood gaat drie keer raden wat ik was
wat was ik niet danquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Gecondoleerd
Gezocht, maar kon niets vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er staan versies online over hoe je dit met een groepje mensen kunt spelen, ipv online
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:50 schreef PrincePolly het volgende:
Ik stel voor dat er vanavond nog met een nieuwe ronde wordt begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |