abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 10:18:57 #251
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_64524977
quote:
Op woensdag 31 december 2008 07:47 schreef Syb-rund. het volgende:
weerhield sl syb er echter niet van om nu na 9 uur puike nachtrust en goddelijke goudgele bol tot zich te nemen (natuurlijk met wat sneeuwwit poeder!)
Syb heeft gesnoven vannacht
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 31 december 2008 @ 10:28:20 #252
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64525157
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:18 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Syb heeft gesnoven vannacht
heul niet!

fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:04:40 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64525907
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:28 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

heul niet!

Nee! Na 9 uur nachtrust zegt hij toch! Hij heeft vanochtend gesnoven
Laffe huichelaar
pi_64526450
quote:
Op woensdag 31 december 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Calex (1) Lynda
en dat baseer je op?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:23:48 #255
163094 Ladidadida
pi_64526472
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee! Na 9 uur nachtrust zegt hij toch! Hij heeft vanochtend gesnoven
Hij heeft iig een goeie dosis poeder in z'n neus gehad
pi_64526955
nou ja, krijg de schijt ook maar

Ruim voor de Lynch hebben Susi en ik doorgegeven wie we wilde vermoorden (eerste en zelfs 2de keuze). Zij had een dagje Adam & uit eten en ik een vol huis aan visite, dus ik wist niet of ik tijd had om een kill door te geven.

Geen commentaar op gehad, Syb (naar wie de PM (door Susi) gestuurd was) was het vergeten. En nu is het ineens een issue omdat Susi degene is die de PM (om 10 uur smorgens) gestuurd had, (dus nog voor de eerste stem).

Dus wat mij betreft is het afgelopen deze ronde
  woensdag 31 december 2008 @ 11:43:15 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64527149
Het is gewoon heel simpel. Ik moet een PM hebben van een levende maffia, en kan niets met die van een dode. Als susi er nou duidelijk bijgezet had dat dit van jullie beiden kwam en sowieso de killPM was, dan had ik het nog kunnen overwegen. In deze PM stond dat niet duidelijk. Dat je nou niet verder meer wilt spelen omdat je je zin niet krijgt, vind ik een beetje zwak.
Laffe huichelaar
pi_64527354
Klopt dat Susi savonds dood was, maar het is (voor mij iig wel) redelijk duidelijk als dit onderstaand bericht naar jullie gestuurd wordt.

''Aangezien ik een dagje naar Amsterdam ga en 's avonds wederom uit eten (het leven van een teruggekeerde exchange student is zwáár !), weet ik niet of ik er op tijd ben. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat mijn medewolf Calex vermoord wordt, maar het leven is onvoorspelbaar, vrees ik
Daarom; mocht Calex de dag niet overleven of niets inleveren, zou ik graag Silver_Shark willen vermoorden. En Lynda als tweede keuze.

Aju ! ''

Om je dan zo vast te houden aan "ja maar om 1 over zeven was die dood, dus kwam het bericht te vervallen" vind ik dan weer zwak, dan had je dat om 1 over tien smorgens moeten zeggen wanneer het bericht ontvangen werd (en tevens had je daar ook op kunnen reageren als je onduidelijkheden tegenkwam). En Syb blijkbaar ook als hij reageert op mijn opmerking met:

"Oh god, idd=O
nu je het zegt!

=( kutkut, dat wordt even puinruimen"

Ik heb al vaker smiddags kills doorgegeven en niemand doet er moeilijk over.
pi_64527381
O het werd gebaseerd op hints van 2 dagen geleden calex.. en dat je het nu zo toe geeft zegt ook genoeg
pi_64527459
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef lynda het volgende:
O het werd gebaseerd op hints van 2 dagen geleden calex.. en dat je het nu zo toe geeft zegt ook genoeg
Niet, daar moet jij ff overheen lezen Stem Tripack ofzo
  woensdag 31 december 2008 @ 11:52:38 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64527468
Dat syb dat zei was zonder eerst te overleggen. Maar wat mij betreft is het ook afgelopen nu
Laffe huichelaar
pi_64527502
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef timmmmm het volgende:
Dat syb dat zei was zonder eerst te overleggen. Maar wat mij betreft is het ook afgelopen nu
klopt, dus de strekking van het bericht was WEL duidelijk
pi_64527770
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Niet, daar moet jij ff overheen lezen Stem Tripack ofzo
Nee tripack werkt met mij samen
  woensdag 31 december 2008 @ 12:11:27 #264
163094 Ladidadida
pi_64528130

Over een paar maandjes maar weer eens kijken of er animo is voor een nieuwe ronde?
pi_64528354
nee hoor, wat mij betreft over een weekje wel weer

Tis nu ff een rotweek met alle vakanties en sociale verplichtingen waardoor nietmand (behalve het zieke meisje) actief was.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:19:52 #266
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64528378
''Aangezien ik een dagje naar Amsterdam ga en 's avonds wederom uit eten (het leven van een teruggekeerde exchange student is zwáár !), weet ik niet of ik er op tijd ben. Natuurlijk ga ik er niet van uit dat mijn medewolf Calex vermoord wordt, maar het leven is onvoorspelbaar, vrees ik
Daarom; mocht Calex de dag niet overleven of niets inleveren, zou ik graag Silver_Shark willen vermoorden. En Lynda als tweede keuze.

Ach het is belabberde communicatie aan beiden kanten, uit susi's pm blijkt niet dat jullie tweeen er samen over hebben beslist (voor mij kwam het over als een solobeslissing), en dat wij hebben niet tijdig gezegd dat deze kill niet kon doorgaan (al kon dat moeilijk omdat we dit niet doorhadden).

Ik heb er zelf niet echt bij stil gestaan, aangezien eerste keer sl best wel chaos is, waar je dingen hoort uit te vogelen enzo
Dus foutjes liggen op de loer, eh dit soort dingen gebeuren gewoon.
Mijn oprechte excuus hiervoor dat door deze gebeurtenis jouw spelbeleving is verpest.

Natuurlijk een dooddoener; maar waarom zou je je inschrijven als je van te voren weet dat je bepaalde dagen niet kan, als ik het vragen mag?

hey ladi, sl-en dan?

Edit: ow ik bedenk me dat jullie allemaal al in de lijst stonden en dat we gewoon rollen hebben zitten sturen, ahum laat die laatste vraag maar
  woensdag 31 december 2008 @ 12:29:05 #267
163094 Ladidadida
pi_64528686
SL-en ga ik helemaal niet weer aan beginnen voor het spel wat actiever is Je steekt er belachelijk veel tijd in (zoals je nu zelf ervaren hebt) en krijgt er dus geen drol voor terug als niemand iets doet. Dus nee, dankje

Ik vind trouwens wel dat jullie deze ronde goed geleid hebben hoor. Alleen het inactieve spel maakt dat ik er geen zin meer in heb.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:29:07 #268
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64528689
Als iedereen het er mee eens kunnen alle hints worden gepost enzo
pi_64528869
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Ach het is belabberde communicatie aan beiden kanten, uit susi's pm blijkt niet dat jullie tweeen er samen over hebben beslist (voor mij kwam het over als een solobeslissing), en dat wij hebben niet tijdig gezegd dat deze kill niet kon doorgaan (al kon dat moeilijk omdat we dit niet doorhadden).

Ik heb er zelf niet echt bij stil gestaan, aangezien eerste keer sl best wel chaos is, waar je dingen hoort uit te vogelen enzo
Dus foutjes liggen op de loer, eh dit soort dingen gebeuren gewoon.
Mijn oprechte excuus hiervoor dat door deze gebeurtenis jouw spelbeleving is verpest.
Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.

Snap jullie kant ook SL lijkt mij ook niet makkelijk (totaal geen klachten daarover ), we hadden het wel overleg gehad though. Heb ook iets teveel uit de emotieve reactie de discussie gevoerd. Dus ook mijn excuus.

Wat de dooddoener betreft is het makkelijk, ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik daadwerkelijk heb (ja ik komt altijd overal te laat).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:35:30 #270
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64528949
Nee maar als de SL al beslist (zonder het te overleggen) dat we zaterdag beginnen terwijl we volgens mij toch echt maandag pas zouden gaan beginnen dan hoeft het van mij ook niet meer.

Oke als je dan zaterdag begint PM dan donderdag ofzo nog even. Maar nee ook al niet gedaan...
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:38:47 #271
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64529065
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef -SG- het volgende:
Nee maar als de SL al beslist (zonder het te overleggen) dat we zaterdag beginnen terwijl we volgens mij toch echt maandag pas zouden gaan beginnen dan hoeft het van mij ook niet meer.

Oke als je dan zaterdag begint PM dan donderdag ofzo nog even. Maar nee ook al niet gedaan...
Ja het was een beetje te spontaan (volgensmij hebben we het op die vrijdag besloten) , ik vermeld wel een volgende datum wanneer het volgende spel begint, kan je daarmee leven?
  woensdag 31 december 2008 @ 12:39:55 #272
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64529123
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Ja het was een beetje te spontaan (volgensmij hebben we het op die vrijdag besloten) , ik vermeld wel een volgende datum wanneer het volgende spel begint, kan je daarmee leven?
Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:40:57 #273
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64529161
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..
Je werd als eerste vermoord ja, dat was wel sneu
  woensdag 31 december 2008 @ 12:46:38 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64529370
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.

Snap jullie kant ook SL lijkt mij ook niet makkelijk (totaal geen klachten daarover ), we hadden het wel overleg gehad though. Heb ook iets teveel uit de emotieve reactie de discussie gevoerd. Dus ook mijn excuus.

Wat de dooddoener betreft is het makkelijk, ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik daadwerkelijk heb (ja ik komt altijd overal te laat).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het ook allemaal misschien wel een beetje beter kunnen regelen deze ronde
En nee, ik hou niet meer van je. Lynda heeft me gekocht, ik hou nu alleen van haar
Laffe huichelaar
  woensdag 31 december 2008 @ 12:57:35 #275
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64529733
Calex, de laatste wolf geeft op

De hints nacht 1:

Calex: In het harnas-à plaatje in fobo
Calex: Geoefend--> gamerstatus trainee
Calex: Zaakjes goed op orde --> administratie studierichting

Ladi: goede wolf-à kwaliteitsgirl
Ladi: Een hoop kandidaten niet toelaten-> een fokker afwijzen met kerst.

Susi: Film
Susi: Bloed oplebberenà slurpen

Nacht 2:

Ladi hints
Krokant Bruin -> bruine ogen
het speeksel droop uit de monden van de wolfjes terwijl ze gulzig in het pp-brood begonnen te happen. Signature:~WurM~ zegt (19:45):
kwijlende, ranzige, homofiele spast!

Calex hints:
niks intereseerde hem eigenlijk (calex heeft geen intresses of hobbies ;p)
Ik heb geen meel ! -> Calex heeft geen mail in zijn profiel
JAaaoeeeeeh -> Profiel Calex zijn MSN: JA

Susi hints -> , en zag dat hij ook geen meel had (susi heeft ook geen mail opgegeven in haar profiel)

Dutank
Fissafoto’s.nl -> vieze foto’s
Aan de Kant! -> mislukte anagram Dutank
Als man in je reet genomen worden met voorbind » Reet -> butplugg douw je ook in je reet

Mob -> Sheep legt susi om

Veel klinkers in de straat waren in slechte staat -> veel klinkers -> HEEEEEEEEE YVONNE scheep history
Audrey -> Oh drie!
Oudejaarskade 22 -> 2002 @ 18:02

Nacht 3:

Sheep killt DuTank
kwaadaardige kat -> sheep (zijn voornaam is tacgnol, google maar eens samen met longcat)
Met pijn in zijn hart -> www.pineheartresearch.com

Dutank (nachtwaker) killt Sheep
Beiden post history
Advertenties -> Test-advertenties
Undercover -> Undercover in Nederland 2

-> Den Haag (calex) ligt aan zee -> duinen
Ik vind die Ab klink van het cda maar niks, maar cda heeft best goede standpunten! wat nu?-> Deurklink-dillema 2 3 4 history susi
Ikea -> zweeds history susi
Gebroken -> gips calex wintersport (mwah slechte hint)

Volgende ronde begint op woensdag 7 januari
Gelukkig nieuwjaar iedereen!, geen vingers verliezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')