Syb heeft gesnoven vannachtquote:Op woensdag 31 december 2008 07:47 schreef Syb-rund. het volgende:
weerhield sl syb er echter niet van om nu na 9 uur puike nachtrust en goddelijke goudgele bol tot zich te nemen (natuurlijk met wat sneeuwwit poeder!)
en dat baseer je op?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Calex (1) Lynda
Hij heeft iig een goeie dosis poeder in z'n neus gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee! Na 9 uur nachtrust zegt hij toch! Hij heeft vanochtend gesnoven
Niet, daar moet jij ff overheen lezenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef lynda het volgende:
O het werd gebaseerd op hints van 2 dagen geleden calex.. en dat je het nu zo toe geeft zegt ook genoeg
klopt, dus de strekking van het bericht was WEL duidelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef timmmmm het volgende:
Dat syb dat zei was zonder eerst te overleggen. Maar wat mij betreft is het ook afgelopen nu
Nee tripack werkt met mij samenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet, daar moet jij ff overheen lezenStem Tripack ofzo
Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Ach het is belabberde communicatie aan beiden kanten, uit susi's pm blijkt niet dat jullie tweeen er samen over hebben beslist (voor mij kwam het over als een solobeslissing), en dat wij hebben niet tijdig gezegd dat deze kill niet kon doorgaan (al kon dat moeilijk omdat we dit niet doorhadden).
Ik heb er zelf niet echt bij stil gestaan, aangezien eerste keer sl best wel chaos is, waar je dingen hoort uit te vogelen enzo
Dus foutjes liggen op de loer, eh dit soort dingen gebeuren gewoon.
Mijn oprechte excuus hiervoor dat door deze gebeurtenis jouw spelbeleving is verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja het was een beetje te spontaanquote:Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef -SG- het volgende:
Nee maar als de SL al beslist (zonder het te overleggen) dat we zaterdag beginnen terwijl we volgens mij toch echt maandag pas zouden gaan beginnen dan hoeft het van mij ook niet meer.
Oke als je dan zaterdag begint PM dan donderdag ofzo nog even. Maar nee ook al niet gedaan...
Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het was een beetje te spontaan(volgensmij hebben we het op die vrijdag besloten) , ik vermeld wel een volgende datum wanneer het volgende spel begint, kan je daarmee leven?
Je werd als eerste vermoord ja, dat was wel sneuquote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar ik kwam er maandag (of zondag weet niet precies) pas achter dat we al begonnen waren en dat ik dood was..
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een verdediging tegen Lynda had ik toch niet aangezien het redelijk duidelijk was dat zij (en Tripack/SS) dorp waren. Dus dan was het spel 5 uur later afgelopen.
Snap jullie kant ook SL lijkt mij ook niet makkelijk (totaal geen klachten daarover), we hadden het wel overleg gehad though. Heb ook iets teveel uit de emotieve reactie de discussie gevoerd. Dus ook mijn excuus.
Wat de dooddoener betreft is het makkelijk, ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik daadwerkelijk heb (ja ik komt altijd overal te laat).We hadden het ook allemaal misschien wel een beetje beter kunnen regelen deze rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik hou niet meer van je. Lynda heeft me gekocht, ik hou nu alleen van haar
Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |