Ja tripackquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
Ja tripack los die verdomde hints nou eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
Ja tripack los die verdomde hints nou eens op
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja tripack
ben jij ooit onpartijdigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik ben al 3 dagen ziek en blijf het voorlopig ook. Maar ik kom wel af en toe kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet was
Nogmaals beterschap! Wat heb je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al 3 dagen ziek en blijf het voorlopig ook. Maar ik kom wel af en toe kijken.
Ik wil het ook wel samen doen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik het nu zeker alleen doen omdat ik er gister niet was
Dank je Tim. Ik heb griep.quote:
JeeeJquote:
ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebbenquote:
dat klopt.... tis ook niet een sterkequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef Lekiamh het volgende:
Dat is veel aannemelijker, IKEA vind ik dan weer minder. Is namelijk een Zweeds bedrijf, niet Fins.
Nou ik kan niet wachten totdat ik de hints bekend mag makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
Zelfs de wolven krabbelen niet eens meer terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |