Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan tactiek zijn. Maar niet van 90% van de spelers
Maar het probleem is dat het geen maitge periode is.. Het is altíjd een matige periode.
Oplossing is om gewoon de "spelletjes" af te wisselen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.
Misschien een wat voorbarige conclusie, maar de verplaatsing naar Mis heeft de reeks nou niet bepaald goed gedaan, alsof het forum mis nog niet dood genoeg was, en blijkbaar is de spelletjes doelgroep daar niet te vinden . wordt de fok maffia reeks mooi meegesleurd met de ondergang van MIS.
Misschien is het een idee om ergens een polletje starten met ''wat vinden jullie van het fok maffia spel als je het op eerste ogenblik ziet, waarom zou je willen meedoen (of wat houdt je tegen) etc, dan kunnen we er wat aan doen![]()
Ik zou het jammer vinden als deze reeks uiteindelijk doodbloed, want het is gewoon harstikke leuk om sl te zijn/ er aan mee te doen.
Afhaken zal ik nimmert, hoe verzuurd ik er misschien door zal raken.
Als jullie voor 5en allemaal gestemd hebben, doe ik de dagpost nog, daarna ben ik er dus ook vandoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Morgen is er een soort pauze hoor!
De dag erna ben ik weer beschikbaar met kater en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Hij ligt anders heel lief te slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Aggresief mannetje, die vent van je
Och, wat is het toch een braaf knulletjequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij ligt anders heel lief te slapen
Het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook een beetje onzin om MIS de schuld te geven. We zitten nog in een sticky in GC, man
Leuker dan die van syb hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef lynda het volgende:die dagpost
Oja nu moeten we zeker tot 22.00 uur wachten![]()
Ik heb die laatste wolf al een tijd niet gezien..
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.
Inderdaad. En nog geen PM te bekennen. Tenzij Syb meer weet, speciale rollen hebben nog 25 minuten.quote:
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Ajf werd weer terug naar bed gehesen, en susi (wolf) werd begraven net achter de kroeg. Over haar graf kotsen dronken jongelingen nu nog elk weekend.
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !
Ow wacht, niet zo dramatisch zei je. Daar heb ik in gefaaldquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?
Jij zit braaf op ons wolkje te wachten op mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |