Het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook een beetje onzin om MIS de schuld te geven. We zitten nog in een sticky in GC, man
Leuker dan die van syb hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef lynda het volgende:die dagpost
Oja nu moeten we zeker tot 22.00 uur wachten![]()
Ik heb die laatste wolf al een tijd niet gezien..
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh het waren de stoel en susi die het begaven, niet susi en ik.
Inderdaad. En nog geen PM te bekennen. Tenzij Syb meer weet, speciale rollen hebben nog 25 minuten.quote:
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Ajf werd weer terug naar bed gehesen, en susi (wolf) werd begraven net achter de kroeg. Over haar graf kotsen dronken jongelingen nu nog elk weekend.
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, zei ik vanmorgen nog !
Ow wacht, niet zo dramatisch zei je. Daar heb ik in gefaaldquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?
Jij zit braaf op ons wolkje te wachten op mijquote:
Oehquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij zit braaf op ons wolkje te wachten op mij
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziel is nedergedaald der helle en je heerst nu aan mijn zij als Koningin van het Universum. Over enkele jaren ben je me zat, dump je me in die diepe krater met vloeibaar vur er in, links om de hoek, weet je wel, en ben je alleenheerser. Met af en toe een neukertje tussendoor natuurlijk. Voel je je nu beter?
Goed zo lieverdquote:
Als het goed is niet. Anders is mijn collegaspelleider een beetje dom geweest. Ik heb expres geen nachtpost gedaan, met de boodschap dat er geen PMs binnen waren. Dat omdat er toch geen hints in moeten.quote:
Oke dan had ik het toch goed begrepen. Ik ga proberen te stemmen vandaag, al kan ik niks beloven.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Anders is mijn collegaspelleider een beetje dom geweest. Ik heb expres geen nachtpost gedaan, met de boodschap dat er geen PMs binnen waren. Dat omdat er toch geen hints in moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |