Ik ben nooit te beroerd om er tegen in te gaan, maar jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef lynda het volgende:
Nouwja ik wil ook best die andere wolf wel alvast neer zetten hoor
Tripack wil dat vast ook wel![]()
Er zit gewoon geen leven in dit spel.. er is niemand die er tegen in gaat, Ladi heeft het 2x geprobeerd maar dat werkte niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, je speelt een spel met 20 mensen maar 90% laat zich niet zien in het topic. Dan is de lol er gewoon gauw af. De vorige ronde ben ik in m'n eentje met hints beziggeweest. Het is gewoon niet leuk meer op die manier. En het is niet eens zozeer dat het ligt aan de feestdagen of whatever, want dit gaat al rondes lang zo. Niemand voert een flikker uit, en spelleiden wordt er ook maar een ondankbare taak van zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef lynda het volgende:
Er zit gewoon geen leven in dit spel.. er is niemand die er tegen in gaat, Ladi heeft het 2x geprobeerd maar dat werkte niet
ik moet eerlijk bekennen dat als ik een badguy rol heb het liefst de manier van reageren afwissel, maar van het dorp verwacht ik anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ach ja, je speelt een spel met 20 mensen maar 90% laat zich niet zien in het topic. Dan is de lol er gewoon gauw af. De vorige ronde ben ik in m'n eentje met hints beziggeweest. Het is gewoon niet leuk meer op die manier. En het is niet eens zozeer dat het ligt aan de feestdagen of whatever, want dit gaat al rondes lang zo. Niemand voert een flikker uit, en spelleiden wordt er ook maar een ondankbare taak van zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, het kan tactiek zijn. Maar niet van 90% van de spelersquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat als ik een badguy rol heb het liefst de manier van reageren afwissel, maar van het dorp verwacht ik anders.
Maar dit is gewoon een beetje matige periode, dat floreert wel uiteindelijk
Als je zaterdag er bent is die kans er wel anders niet(ben lkkr vrij)quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een levendige reeksIedereen is met vakantie waarschijnlijk
Volgende ronde wil ik wel weer meedoen, maar nu eerst ga ik eens kijken of ik Trevland nog tegen kom (ik zoek gewoon naar de chroentebeor!)
Fijne jaarwisseling allemaal
Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan tactiek zijn. Maar niet van 90% van de spelers
Maar het probleem is dat het geen maitge periode is.. Het is altíjd een matige periode.
Oplossing is om gewoon de "spelletjes" af te wisselen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik vond het toen ik begon wel leuk ''druk'' hoor. Maar ik speel nog niet zo lang mee natuurlijk, dus ik weet minder goed waar ik over praat, aangezien jij al sinds het begin meerolt.
Misschien een wat voorbarige conclusie, maar de verplaatsing naar Mis heeft de reeks nou niet bepaald goed gedaan, alsof het forum mis nog niet dood genoeg was, en blijkbaar is de spelletjes doelgroep daar niet te vinden . wordt de fok maffia reeks mooi meegesleurd met de ondergang van MIS.
Misschien is het een idee om ergens een polletje starten met ''wat vinden jullie van het fok maffia spel als je het op eerste ogenblik ziet, waarom zou je willen meedoen (of wat houdt je tegen) etc, dan kunnen we er wat aan doen![]()
Ik zou het jammer vinden als deze reeks uiteindelijk doodbloed, want het is gewoon harstikke leuk om sl te zijn/ er aan mee te doen.
Afhaken zal ik nimmert, hoe verzuurd ik er misschien door zal raken.
Als jullie voor 5en allemaal gestemd hebben, doe ik de dagpost nog, daarna ben ik er dus ook vandoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Morgen is er een soort pauze hoor!
De dag erna ben ik weer beschikbaar met kater en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Hij ligt anders heel lief te slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Aggresief mannetje, die vent van je
Och, wat is het toch een braaf knulletjequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij ligt anders heel lief te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |