Nou het is leuk, maar wel behoorlijk zwaarder dan ik het zelf had ingeschat.quote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Prima hoor, hoe bevalt het SL zijn?
Ik moest nog even nadenken over gare kapselquote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
Idd die blauwe doet heul niks
Ladi (3) Lynda, S_S, Dutank
Die blauwe met dat gare kapsel (2) Syb, Tim
Ach, ach kappers knippen altijd kut met precissie, gemiddeld een week of 2 voordat het er weer normaal uitzietquote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moest nog even nadenken over gare kapsel"Wtf, mijn haar is keimooi! Oh nee, nu niet meer'
Wieso heb je die kamikaze neiging ?; leven?, blauw?of is er een nieuwe beftekkel in je leven ofzo?quote:Op maandag 29 december 2008 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
Vermoord mij maar
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ook.![]()
Morgen stem ik wel weer mee.
quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Flikker op, geen zin in een leuk creatief verhaaltje.
Ladi werd met algemene instemming gestenigd waarna haar lijk gevierendeeld werd. Daarna hebben de dorpsbewoners een paard op haar laten schijten, en de strontvliegen mochten de resten hebben.
Terwijl Ladidadida (wolf) weg aan het rotten was, vierden de overgebleven dorpjes feest. Ze hoopten de volgende keer te kunnen dansen op haar graf.
quote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe deze daglynch, om ladi verstelt te doen staan van mijn literaire bespraaktheid
haat je mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |