Op "achter de duinen" (notabene HET lied van Den Haag) na zijn alle hints naar mij erg moeilijkquote:Op woensdag 31 december 2008 13:09 schreef Ladidadida het volgende:
niks intereseerde hem eigenlijk (calex heeft geen intresses of hobbies ;p)
Ik heb geen meel ! -> Calex heeft geen mail in zijn profiel
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Gecondoleerd
Er staan versies online over hoe je dit met een groepje mensen kunt spelen, ipv onlinequote:Op woensdag 31 december 2008 13:38 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand trouwens of er een versie van dit spel te doen is met 9 mensen op een vakantie?
Sterkte S_S.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Sorry ik trek me terug... heb vandaag naar bericht gekregen dat een van me naaste is overleden gisteren. ik was Busdriver misschien doe ik volgende weer meenu heb ik er even geen tijd en zin in
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Sorry ik trek me terug... heb vandaag naar bericht gekregen dat een van me naaste is overleden gisteren. ik was Busdriver misschien doe ik volgende weer meenu heb ik er even geen tijd en zin in
quote:
Ik weet wel wat je niet wasquote:Op woensdag 31 december 2008 15:18 schreef tripack het volgende:
jaaah ik heb gewonnenmaakt mij niet uit wie er blijf leven of dood gaat drie keer raden wat ik was
wat was ik niet danquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Gecondoleerd
Gezocht, maar kon niets vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er staan versies online over hoe je dit met een groepje mensen kunt spelen, ipv online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |